Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en enää kestä tätä maailmanmenoa

Vierailija
07.04.2024 |

Mua jollain tavalla ahdistaa todella paljon tämä, miten ihmeellisiä juttuja uutisissakin nykyään "tuutataan" ihmisten luettavaksi.

Kaikki on jotenkin ihan ihmeellistä wokea, politiikkaa, Tinderiä, sotaa, nuorten pahoinvointia...jne. 

Mä kaipaan ihan hirveästi sitä normaalia elämää mitä joskus elettiin täällä Suomessakin. En uskalla enää lukea uutisia tai miettiä edes tulevaisuutta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lue niitä juttuja ollenkaa, välttele niitä. Ihan oikeasti

Ei sun tarvi olla siinä mukana, mä teen sitä ihan samaa, mä en lue mitään lehtiä, enkä seuraa mitään muutakaan turhaa. Mä kyllä tiedän mitä täällä tapahtuu, mutta mä en kohdista mun energiaa mitenkään niihin asioihin. 

Jos mun eteen tulee jotain skeidaa missä joku pelle puhuu jostain näistä nykyilmiöistä yms, mä laitan sen samantien pois. En mä seuraa asioita mitkä ei mua kiinnosta. 

Mul on oma focus ja omat mielenkiinnon aiheet. Ne on ainoita asioita mitä mä seuraan. Ei sillä muulla roskalla ole mitään merkitystä. 

T: Henkinen paltamiehenne 

<3

Vierailija
2/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestä tätä säätä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se elämää sitten sellainenkaan, pää pensaaseen. Välimuotojakin lienee olemassa: seuraa aikaansa mutta ymmärtää, että media myös tahallaan paisuttelee ja revittelee. Ei ole "objektiivista" uutisointia, niin miten olisi jotain josta ahdistuakaan?

Vierailija
4/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Oli ihana viesti sinulta.  <3

Vierailija
5/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetat vaan sen paskamedian lukemisen niin maailmasta tulee taas normaali.

Vierailija
6/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun muistelee elämää vaikka ysärillä niin se oli aivan erilaista. Se tunnelma ja elämänmeno. Paluuta ei ole, tää vaan pahenee. Olkaa läheistenne kanssa. Viekää mennessänne pullaa.

Vierailija
7/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tilanne ei tule parantumaan, huomenna on amerikassa auringonpimennys ja auringon lähettämä purkaus. N vuorokauden päästä olemme viisaampia. Muuten huhtikuu näyttää kivalta, vain 19-24 päivä on vähän jännemmät päivät ja tapahtumia puidaan pitkään.

Vierailija
8/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kestä tätä säätä

Säässä ei mitään vikaa mutta tuo vassarien ulina pitäisi saada loppumaan.

Vierailija
9/9 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on vaarallista kulkea kadulla. Ei vaan uskalla enää koska on kaikenlaisia puukkojunkkareita kaduilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän