Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi työtön mies löytää työttömän naisen? Siis sellaisen jolla ei ole päihde -tai elämänhallinnan ongelmia. Ja sellaisen joka tykkäisi

Vierailija
07.04.2024 |

Ajattelin vain että työtön nainen hyväksyisi minunkin työttömyyteni.

Mutta en halua seurustella päihderiippuvaisen tai pahasti mt-ongelmaisen kanssa

.

Itse kun olin aktiivinen ja normaali mies...harrastan liikuntaa ja käyn salilla 3-4 kertaa viikossa...Et tunnistaisi minua työttömäksi jos kohtaisimme kadulla.

Mistä siis tällaisen työttömän naisen löytää?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei ole kertonut mitään muuta kuin tekosyitä ja selityksiä. Juuri sitä missä työttömät ovat hyviä. Töihin eivät voi mennä, koska on liian rankkaa, mutta päivät päästen keksivät mitä monimutkaisempia tapoja vältellä työntekoa. Suomessa saa jokainen työn, jos vain jaksaa hieman yrittää. Ap ei jaksa, koska muiden rahoilla laiskottelu kiinnostaa enemmän.

Arvaa mitä. Tämä ap on vanha tuttu Konalan jauhelihamies, joka jatkuvasti haluaisi vaan lisää Kela-rahoja ja joka nimenomaan on erikoistunut juuri tekosyihin ja selityksiin miksii mikään ehdotus tai ratkaisu ei hänelle käy tai kelpaa kun vinkuu rahanpuutettaan.

Vierailija
22/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Jennifer ole sun muut salilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuin pitkä?

190cm pitkä olen

Ap

Vierailija
24/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni onnistui säästämään rahaa työttömänä veneen ostamiseen. Kolme vuotta se säästi rahaa.

Vierailija
25/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, kuulostaa pahalta, jos et tee mitään muuta kuin käyt salilla. Masentavaa elämää.

Vierailija
26/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töitä ei saa. Pitää olla todella hyvä vähän kaikessa työssä jotta joku palkkaa töihin nykyään. Vaikka minä tein kunnan palveluksessa 17 vuotta töitä niin minut irtisanottiin ja sen jälkeen en ole töitä saanut. Duunari töihin ei pääse nykyään kuin tuurilla. On niin paljon ulkomaalaisia raksoilla ja telakalla ettei suomalaiset hitsaajat kelpaa.

Vierailija
27/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi! Tosin en ole naapurityttömäinen, vaan viinaan menevä nelikymppinen. Lisäksi aloitan kohta työt. Pitäähän joka ketjussa olla tämä vakioturhake, joka vastaa että oi kyllä mä muuten, mutta en täytä kriteerejä millään tasolla ja lisäksi asun Hollannissa.

Vierailija
28/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuollainen nainen, mutta aion kyllä itseni työllistää tässä. Ei tämä mikään elämäntapa ole. Sitä paitsi, tuossa ei ole oikein tarpeeksi yhteistä parisuhteen perustaksi. 

Vierailija
29/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitten, kun kehität hyvän itsetunnon (ja ei, hyvä itsetunto ei tarkoita muiden päälle jyräävää asennetta vaan sitä, että hyväksyy itsensä sellaisena kuin on ja kohtelee muita hyvin). Ja ei, hyvin kohtelu ei tarkoita sitä, että hemmottelet toista lahjoilla, vaan sitä, että sinulla on tunnetaidot, osaat reflektoida toimintaasi ja käyttäydyt kuten kypsä aikuinen. Ja sitten, kun tajuat, ettei työ tai työttömyys ole identiteettisi tai kenenkään muunkaan identiteetti. En usko, että valtaosalla naisista olisi ongelmaa tapailla työtöntä. Voisin itsekin, jos tyyppi olisi mukava ja arvot olisivat kohdillaan (minun mielestä, muilla naisilla, yksilöitä kun ovat, on eri arvoja!). Arvoja on esim. terveys, poliittiset arvot, eläinten oikeuksien edistämisen, ilmastonmuutoksen torjuminen, uskonnolliset arvot, tiede, suhteet, kulinarismi, musiikki, luonto, oikeudenmukaisuus, vapaus, läheisyys jne... 

Keskityt ihan vääriin asioihin ja ei varmasti löydy tuolla asenteella ketään. 

Vierailija
30/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun minä olin työtön ja syrjäytynyt, kyllä siinä oli aikamoiset mt-ongelmat ja päihteitäkin taustalla, enkä tietenkään siinä tilanteessa halunnut mitään parisuhdetta vaan pääasia oli saada nopeasti elämäni kuntoon ja päästä töihin. Ja niin teinkin.

Että jos etsit jotain naapurintyttöä joka sattuu olemaan hetken aikaa työtön, aika vaikeaa se on. Kyllä ne pitkäaikaistyöttömät naiset on lähes aina jotain ongelmatapauksia.

Vierailija
31/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin työttömään mieheen. Ei se sitä katso. Mies työllistyi myöhemmin. Itse olen työkyvyttömyyseläkkeellä. Tietysti siinä piti opetella vähän uusille tavoille, kuten mennä nukkumaan ihmisten aikoihin, minunkin.

Vierailija
32/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaikka joku sokea nainen. On luultavasti työkyvyttömyyseläkkeellä ja tuskin ikinä töihin menee.

Vierailija
33/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Aniston ilmottautui juuri työttömäksi.

Vierailija
34/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla työttömänä parisuhteessa työttömän kanssa? Ei onnistu.

Vierailija
35/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olevat naisten kanssa parisuhteessa olevat miehet ovat moniongelmaisia. On stressii, päihteiden käyttö joka viikkoista, huono terveys. Riitelyä naisen kanssa. Kyllä on monelta naisella henki lähtenyt.

Vierailija
36/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä saat rahasi. Ja miksi työtön nainen?

Kelasta saan rahat, siksi työtön että pystyn paremmin samaistumaan

Ap

Eikö se nainen sitten saa etsiä töitä? Pitää pysyä ikityöttömänä koska sinäkin olet?

Saa etsiä en sitä kiellä

Ap

Vierailija
37/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen kelpuuttaa mielummin miehen joka on alkoholisti ja töissä kuin työttömän miehen joka urheilee ja on raitis.

Jos nainen kelpuuttaa alkoholisti miehen, on nainen itsekin loppasuu. Samanlaiset seukkaa keskenään. 

Ap:kin löytäisi itselleen samanlaisen jankuttajan jostain kehitysvammaisten piireistä, mutta sehän ei tietenkään hänelle sovi koska on omasta mielestään ihan tavallinen mies.

Vierailija
38/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kuin pitkä?

190cm pitkä olen

Ap

Uuh, minkä ikäinen?

Vierailija
39/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen kelpuuttaa mielummin miehen joka on alkoholisti ja töissä kuin työttömän miehen joka urheilee ja on raitis.

Jos nainen kelpuuttaa alkoholisti miehen, on nainen itsekin loppasuu. Samanlaiset seukkaa keskenään. 

Ap:kin löytäisi itselleen samanlaisen jankuttajan jostain kehitysvammaisten piireistä, mutta sehän ei tietenkään hänelle sovi koska on omasta mielestään ihan tavallinen mies.

En ole kehitysvammainen lääkärin mukaan ihan terve normaali mies

Ap

Vierailija
40/42 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ole ikinä ollut väliä onko mies töissä vai ei. Exäni oli 10 vuoden suhteesta isoimman osan ajasta työttömänä, minäkin välillä. Nykyisessä 7 vuotta kestäneessä suhteessa minä olen ollut samassa työssä koko ajan, miehellä on ollut useita työttömyysjaksoja. Minua ne eivät haittaa laisinkaan, melkeinpä päinvastoin, sillä silloin mies on levänneempi, aktiivisempi ja rennompi kuin jonkun raskaan työjakson aikana jolloin yhteinen aika jää todella vähiin.