Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ns. Äidin tytöt ovat rakastavampia ja vähemmän kovia ja kylmiä

Vierailija
07.04.2024 |

Se on tyttärelle suuri lahja.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äidin tytöt kokevat useammin kelpaavan ja riittävän itsenään. Ei ole niin paljon tarvetta saada hyväksyntää teoilla ja suoritteilla.

Teot ja suoritteet ovat se millä eletään. Pitäisikö naisen olla passiivinen kukkanen? Mikähän tämänkin ketjun pointti taas on...

Miksi tätäkin alapeukutetaan? Ilman "tekoja ja suoritteita" ei elä jollei nai rikasta puolisoa, ja tekoja ja suoritteita sekin omalla tavallaan vaatii...

Vierailija
22/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on väite. Se riippuu ihmisestä eli tytöstä / naisesta itsestään enemmän. Onhan kilttejä isiäkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suren äitini kuolemaa, manipuloivan ja kovaluonteisen isäni kuolemaa en lainkaan. Lähinnä surettaa että en saanut parempaa tai edes normaalia isää.

Vierailija
24/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitetaans tämäkin 💩 roskiin!!

Vikapäät jälleen vauhdissa, toivottavasti niillä ei ole lapsia.

Satuttaisivat varmaan sitäkin...

Vierailija
25/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuroottisia, pelokkaita ja arkoja. Vihaavat ja pelkäävät miehiä. Terapiassa puidaan enimmäkseen äitisuhdetta. Tukehduttava lapsuus ja nuoruus.

Vierailija
26/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9 alapeukuttanut; Sinulla ei ole mitään oikeutta määritellä toisen kokemusta.

Oikeassa olemisen tarpeesi sokaisee sinut ja tekee sinusta täydellisen idiootin😇

Sä luulet tuon pitävän paikkansa kaikkien kohdalla? 🙄

Vierailija
27/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti- ihmiset onkin pyhimyksiä, kaikki...

Vierailija
28/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

Sinä et näköjään ymmärrä lukemaasi...

Vierailija
29/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien havaintojeni mukaan esim. sukupuolidysforiaa on eniten tytöillä, joiden isä on ollut etäinen.

Vierailija
30/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi jonkun äidin yritys päteä.

Siirtää sen vielä lapsiinsa...

Vierailija
31/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuli äidin tyttönä itseeni uskova, rohkea, hyvin lämmin ja hellätunteinen ihminen. Ei traumoja miehistä, koska isä kuoli kun olin 2-vuotias eikä äitini ottanut uutta miestä kuin vasta silloin kun olin jo 16v.

Vierailija
32/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuli äidin tyttönä itseeni uskova, rohkea, hyvin lämmin ja hellätunteinen ihminen. Ei traumoja miehistä, koska isä kuoli kun olin 2-vuotias eikä äitini ottanut uutta miestä kuin vasta silloin kun olin jo 16v.

Hassu ajatus että aikuinen mies lapsen elämässä olisi automaattisesti  traumatisoiva elementti.

Vierailija
33/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin mielestä minä olin laiska alisuorittaja. Noin vähällä lukemisella 9, olisit lukenut enemmän niin olisi 10.

Isän mielestä minä olin älykäs ja hyvin pärjäävä, kannusti ja tuki.

Minulla on fiksu mies, jonka mielestä minä olen älykäs ja hyvin pärjäävä, tukee ja kannustaa 😌

Lopputuloksena etäiset välit äitiin. 

Vierailija
34/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempiansa ei voi valita

Vierailija
35/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija 

Sinä et näköjään ymmärrä lukemaasi...

Kyllä isän tyttö voi olla rakastava.

Ai en ymmärrä tätä viestiä?

" Ns. Äidin tytöt ovat rakastavampia ja vähemmän kovia ja kylmiä "

Vierailija
36/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tytär muistuttaa luonteeltaan enemmän isäänsä kuin äitiänsä, on se joillekin äideille liikaa. Heille olisi kelvannut lähinnä heidän oma kopionsa, jolla on samat arvot ja kiinnostuksen kohteet.

Siinä vaiheessa kun äidillä menee isän kanssa huonosti saa tällainen tytär kylmää kyytiä kun ei ole äidin "puolella". 

En ole isänä näin kokenut. Vaikka äidin kanssa meni sukset ristiin eron jälkeen niin suhteet tyttäriin ovat säilyneet lämpiminä.  Äiti koitti mustamaalata minua kaikin tavoin, haukkui ym. Tytöt eivät juuri ota kantaa, ihmettelivät vaan nuorina äitinsä käytöstä. Heidän väleistään en tiedä eikä kiinnosta ja meidän keskinen suhde on tärkein.

Vierailija
37/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tytär muistuttaa luonteeltaan enemmän isäänsä kuin äitiänsä, on se joillekin äideille liikaa. Heille olisi kelvannut lähinnä heidän oma kopionsa, jolla on samat arvot ja kiinnostuksen kohteet.

Siinä vaiheessa kun äidillä menee isän kanssa huonosti saa tällainen tytär kylmää kyytiä kun ei ole äidin "puolella". 

En ole isänä näin kokenut. Vaikka äidin kanssa meni sukset ristiin eron jälkeen niin suhteet tyttäriin ovat säilyneet lämpiminä.  Äiti koitti mustamaalata minua kaikin tavoin, haukkui ym. Tytöt eivät juuri ota kantaa, ihmettelivät vaan nuorina äitinsä käytöstä. Heidän väleistään en tiedä eikä kiinnosta ja meidän keskinen suhde on tärkein.

Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi. Kyse oli tytärten ja äidin huonoista väleistä. 

Vierailija
38/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä loukkaantuvat näköjään ne, jotka eivät tunteneet välittämistä äidiltään. Hyökkäys lienee paras puolustus. Säälittää.

Vierailija
39/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 2 siskosta. Siskoni oli äidintytär ja heillä oli liitto minua vastaan. Siskoni myöntää avoimesti olevansa sadisti. Minä olin isän lellikki (huom. väkivaltainen juoppo oli) ja minusta tuli ylikiltti kympin tyttö, joka kantaa kärpäset ja ampiaiset elävänä takaisin ulos. Siskoni jäädytti pesällisen mehiläisiä hengiltä.

Se niistä tutkimuksista.

Vierailija
40/52 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä loukkaantuvat näköjään ne, jotka eivät tunteneet välittämistä äidiltään. Hyökkäys lienee paras puolustus. Säälittää.

Säälittää lähinnä ne, jotka eivät ymmärrä miten tärkeä isä on lapsille. 

-ohis