Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteessa ja ihastunut vieraaseen

Vierailija
07.04.2024 |

Pitkissä parisuhteissa on erilaisia kausia, jolloin suhde voi joskus paremmin ja joskus huonommin. Sitten joskus huomataan, että onkin tunteita jotain muuta ihmistä kuin sitä oma puolisoa kohtaan. Tämähän on vain osa elämää.

Mutta nyt kun tilanne on realisoitunut omalla kohdalla reilusti yli 20v samassa parisuhteessa olleena, niin aika huuli pyöreänä sitä kuitenkin ollaan. Kertokaa omista kokemuksistanne. Tuliko ero, sammuiko ihastus vai miten tilanne ratkesi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman lisämausteensa soppaan tuo vielä se, jos kumppaneita on koko aikuisikänä ollut vain esim yksi tai kaksi. Eli kokemukset aidantakaisesta ruohosta puuttuvat, mutta tekisi kovasti mieli kokeilla.

Minä kerran lipsahdin väärälle puolelle. Oma vaimo inhoaa suihinottoa eikä siis koskaan suostu sitä tekemään. Sitten jouduin tilanteeseen, jossa 15v nuorempi nainen kaivoi auton penkillä munani esiin shortseista ja otti suihin loppuun saakka.  Sen jälkeen hymyili, kiitti kyydistä ja sanoi heipat. Se oli elämäni ensimmäinen ja ainut loppuun saakka viety suuhoito, joka vieläkin saa haaveilemaan kaikin puolin tyydyttävästä seksielämästä. Kilttimiehen elämä vaan valitettavasti on sitku-elämää ja haaveilua.Jännämiehille tuollainen on varmaan arkea.

Maksullinen? En alkaisi jotain vierasta lutkuttaa jossain autossa, taudit ym voi saada suuhunkin.

Sivusta 

Kyllä vain. Taudit voi saada suuhun munasta tai pimpistä, ja myös toisinpäin. Myös suussa on limakalvoa haavaumineen. Suusta voi ihan yhtälailla tarttua tauteja pimppiin tai munaan. Suojaamaton suuseksi ei ole turvaseksiä, vaikka raskaaksi siitä ei voikaan tulla.

Vierailija
22/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen parisuhteen ulkopuolelle, herätti itseni. En todellakaan edes kuvitellut yhteistä elämää tuon ihastukseni kanssa, enkä tuntenut häntä mitenkään, näin kuitenkin useita kertoja viikossa. Tajusin itsekin kuinka absurdi tuo minun ihastuminen oli, mutta se tosiaan muutti kaiken. Vaikka en enää edes nähnyt häntä jaksoin melkein vuoden haikailla, mutta kun itselleni tuli ero loppui tuon ihastuksen perään haikailu kuin seinään.

Vierailija
24/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona kärttyisä keski-ikäinen ukko. Odotan jo maanantaita ja hymyilevää työpaikan nuorukaista, vaikken aiokaan tehdä hänen kanssaan mitään.

Vierailija
25/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman lisämausteensa soppaan tuo vielä se, jos kumppaneita on koko aikuisikänä ollut vain esim yksi tai kaksi. Eli kokemukset aidantakaisesta ruohosta puuttuvat, mutta tekisi kovasti mieli kokeilla.

Minä kerran lipsahdin väärälle puolelle. Oma vaimo inhoaa suihinottoa eikä siis koskaan suostu sitä tekemään. Sitten jouduin tilanteeseen, jossa 15v nuorempi nainen kaivoi auton penkillä munani esiin shortseista ja otti suihin loppuun saakka.  Sen jälkeen hymyili, kiitti kyydistä ja sanoi heipat. Se oli elämäni ensimmäinen ja ainut loppuun saakka viety suuhoito, joka vieläkin saa haaveilemaan kaikin puolin tyydyttävästä seksielämästä. Kilttimiehen elämä vaan valitettavasti on sitku-elämää ja haaveilua.Jännämiehille tuollainen on varmaan arkea.

Maksullinen? En alkaisi jotain vierasta lutkuttaa jossain autossa, taudit ym voi saada suuhunkin.

Sivusta 

Ei ollut maksullinen, vaan laiminlyöty nuori rouva, jonka oma mies oli rouvan lihomisen myötä jättänyt kaikki seksiin liittyvät jutut vaimonsa kanssa ja keskittyi mieluummin tietokonepeleihin. Ei siis ollut tuikituntematon vieras vaan olimme tavanneet monia kertoja ja keskustelleet kymmeniä ja kymmeniä tunteja. Mutta seksihommat välillämme jäivät tuohon yhteen kertaan, jossa nainen teki aloitteen ja minä antauduin nautinnolle.

Vierailija
26/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin tulisesti 2022 alussa. Ihastuin tähän mieheen lähes heti kun hän astui työarkeeni. Alkuun valvoin öisin ihastushuuruissani, ajattelin häntä 24/7.. 

Flirttiä ihastuksen kohteen kanssa, rajuakin, muttei mitään fyysistä. Kerroin tunteistani ja samaan hengenvetoon etten halua vaarantaa pitkää parisuhdettani. Hänelläkin tunteita mua kohtaan, mutta paljon kysyntää myös muilta naisilta ja tunteita heitäkin kohtaan. Ajoin tavallista kanssakäymistä, sitten taas rajua flirttiä. Upeita henkisen yhteyden hetkiä. Seksuaalista halua, kovaakin, joka puhuttiin läpi. 

Nyt kun aikaa kulunut yli 2 vuotta, olemme ihastuksen kohteen kanssa ystäviä. Ihastuminen on mulla laantumaan päin ja huomaan hänessä nykyään myös ärsyttäviä puolia. Harvenevasti joskus flirttiä, joka alkaa olla vähän kulunutta ja toistaa usein samaa tutuksi käynyttä kaavaa. 

Huh, selvisin, ja olin pettämättä miestäni fyysisesti, jes! 

Tsempit ap! 

Vierailija
27/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuin tulisesti 2022 alussa. Ihastuin tähän mieheen lähes heti kun hän astui työarkeeni. Alkuun valvoin öisin ihastushuuruissani, ajattelin häntä 24/7.. 

Flirttiä ihastuksen kohteen kanssa, rajuakin, muttei mitään fyysistä. Kerroin tunteistani ja samaan hengenvetoon etten halua vaarantaa pitkää parisuhdettani. Hänelläkin tunteita mua kohtaan, mutta paljon kysyntää myös muilta naisilta ja tunteita heitäkin kohtaan. Ajoin tavallista kanssakäymistä, sitten taas rajua flirttiä. Upeita henkisen yhteyden hetkiä. Seksuaalista halua, kovaakin, joka puhuttiin läpi. 

Nyt kun aikaa kulunut yli 2 vuotta, olemme ihastuksen kohteen kanssa ystäviä. Ihastuminen on mulla laantumaan päin ja huomaan hänessä nykyään myös ärsyttäviä puolia. Harvenevasti joskus flirttiä, joka alkaa olla vähän kulunutta ja toistaa usein samaa tutuksi käynyttä kaavaa. 

Huh, selvisin, ja olin pettämättä miestäni fyysisesti, jes!&nbs

Henkisesti kuitenkin. Sitähän ei tietenkään lasketa?

Vierailija
28/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen perusolotila on tyytymättömyys. Siihen kun yhdistetään uusfeminismi, kaikki siihen liittyvä voimaantumispaska ja somen kiiltokuvamaailma, niin pitkässä parisuhteessa nainen alkaa nähdä omassa miehessä lähinnä vikoja ja puutteita ja vieras muna alkaa kiinnostaa.

Ja niinhän sen kuuluukin olla. Tylsä tavis jääköön sohvalle.

Vierailija
29/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen perusolotila on tyytymättömyys. Siihen kun yhdistetään uusfeminismi, kaikki siihen liittyvä voimaantumispaska ja somen kiiltokuvamaailma, niin pitkässä parisuhteessa nainen alkaa nähdä omassa miehessä lähinnä vikoja ja puutteita ja vieras muna alkaa kiinnostaa.

Naisilla sitten sentään on syy pettämiseen, miehillä ilmeisesti ei ole. Muuten vain eläimellisenä ilman minkäänlaista itsensä kontrollia painavat menemään. Aika surullinen olisi kohtalo olla mies.

Nojoo, tuli lapaan liian helpolla.

En tietenkään ajattele näin kyynisesti. Ihminen on monimutkaisempi otus ja yksilö harvoin edustaa koko 'ryhmää' eli en näe syytä sille, että yksilön mielipiteet edustavat koko sukupuolen ajatuksia ja valintoja.

Ehkäpä siinä on se ydin, eli meillä on mahdollisuus tehdä tai olla tekemättä ajatuksistamme valintoja, tietoisesti.

Vierailija
30/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, selvisin,

Jaa että henkisestikin voi siis pettää? Kaikki fantasiatkin varmaan sitten lasketaan pettämiseksi? Kuka tohtii heittää ensimmäisen kiven?

Vierailija
31/31 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläoleva oli siis tarkoitettu 27:lle.