Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä sairaala käynneiltä..

20.01.2007 |

Mulla alkoi eilen illalla koko möhömahani(turvoksissa)kattava vatsa kipu ja yölläkin siihen heräilin kun olin kääntynyt mahalleni niin vatsa tuli tosi kipeeksi.Aamupäivästä menin sitten tuonne omalle sairaalan päivystykseen jossa ottivat verikokeita ja paineli mun mahaa.Lääkäri sanoi että täytyy oottaa verikokeet ja ottaa sit mut takas ja että vaihtoehtoja on nyt monia,eikä siinä sitten muuta kun kyynelsilmin odottamaan rakkaani kanssa käytävälle...

kun kokeet tulivat niin niissä ei ollut onneksi mitään mutta koska maha niin kipeä niin lähete naistenklinikalle,ja eiku sinne....

Siellä sitten taas kokeita ja lepäilyä ja lääkärin odottelua.Voitte arvata että oli mieli kauhusta jäykkänä,itkuinen,ym kaikki muut tunteet!!

Kun päästiin lääkärille oli verikokeet taas ok ja sitten sisätutkimus ja sitten se eka ultra ja arvatkaas mitä.......

..no sitä että masussa oli(kohdussa)viikkoihin nähden sopivan kokoinen vauveli jonka sydän löi!!:)))Eli kaikki olikin vallan mainiosti!Maha kipu johtuu vaan siitä että mun maha on niin turvoksissa ja kasvaa muutenkin kohdut sun muut.saatiin eka kuvakin mukaan ja todella huojentunut mieli!

Oikein mukavaa viikonloppua teille kaikille mammoille!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joku muukin tasan näillä viikoilla oli saman syyn takia naistenklinikalla ja hänelläkin onneksi kaikki ok:)

Vierailija
2/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että kaikki oli kunnossa! On se vaan uskomatonta nähdä pikkuisen sydämenlyönnit ensimmäisen kerran! Paljon onnea ja iloa odotukseen!! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellista odotusta ja toivottavasti mahakivut hellittävät