Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Paras tapa päästä eroon kasvojen karvoituksesta (naiselle)?
07.04.2024 |
Tässä keski-ikää lähestyessä (olen 43v nainen) on kasvoihin alkanut kasvaa kovia karvoja (leukaan, pulisonkien tienoille) joita sokeroinnin yhteydessä olen vedätyttänyt pois. Olen nyt kuitenkin miettinyt että olisiko olemassa joku laite (valoimpulssi tms) joka oikeasti toimisi noihin karvoihin ja hillitsisi niiden kasvua? Onko kokemuksia / suosituksia?
Kaikenlaisia masiinoita myydään netissä hintahaitarilla 20-200e. Mistäs sen tietää mikä on oikeasti toimiva ja hyvä, sekä turvallinen tapa käyttää?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tämä aloitus on luultavasti natiivimarkkinointia, eli laitonta piilomarkkinointia. Yritetään saada naisetkin rahallaan kasvokarvabisneksen asiakkaiksi.
Jos kerran erehdyt ajelemaan kasvokarvasi, olet loukussa, koska sänki on naisella ikävä juttu. Älä siis mene piilomainostajan ansaan.
Yksittäiset kovat tai tummat karvat saa parhaiten pois ihan vaan pinseteillä. Ja noin muuten, pidetään joukolla kiinni siitä, että niitä hentoja karvoja nyt vaan on naamassa ja se siitä. Emme tarvitse yhtään enempää ulkonäköön liittyviä kotitöitä ja rahareikiä!