Kysy asiallisesti tai kerro omista kokemuksista avoimesta seksin harrastamisesta.
Kokeillaan jos saataisiin asiallisia kysymyksiä ilman moralisointia tai kyseenalaistamista tai juttua sinun/teidän omista kokemuksista seksin ihanasta maailmasta.
Elikkäs meillä on kokemuksia parinvaihdosta,ryhmäseksistä,kimppa jutuista ja vaimo vieraissa jutuista. Haluatko kysyä jotain esim edellä mainituista jutuista?
Kommentit (12)
Kykenen todellakin tyydyttämään hänet. Kiihottaa minua ja myös vaimoani kun seksissä on muitakin mukana.
Voi olla silleen kuin meillä, ettei muijaa kiinnosta seksi minun kanssa enään yhtään.
Ei kiinnosta enään minuakaan. Lahnan paneminen ja teeskenneltyjen orgasmien kuuleminen pistää vaan ihooamaan toista.
Käyttäkööt sormia ja leluja. Suojaa vaan alle.
Kohta on pärjättävä yksinään ja saa etsiä uuden kodinhoitajan
Parinvaihto kiinnostaisi, mutta rouvaa ei. Ei sitä kyllä kiinnosta enää seksi muutenkaan. Ainakaan minun kanssani. Joten miten pääsisi kolmanneksi pyöräksi jonkun pariskunnan mukaan? Vai onko vaan helpompi etsiä yhtä naista baarista, foorumeilta tms? 25 vuotta saman naisen kanssa, niin olen vähän noviisi näissä varttuneempien seuranhakutouhuissa.
Vierailija kirjoitti:
Kykenen todellakin tyydyttämään hänet. Kiihottaa minua ja myös vaimoani kun seksissä on muitakin mukana.
Miksi vaimosi käy vieraissa, jos kerran kykenet tyydyttämään hänet?
Käsitykseni mukaan vieraissa käydään jos kotona ei saa, seksi on huonoa ja väljähtynyttä tai kaikki jännitys seksistä puuttuu. Miksi teillä asia olisi erilailla?
Vierailija kirjoitti:
Parinvaihto kiinnostaisi, mutta rouvaa ei. Ei sitä kyllä kiinnosta enää seksi muutenkaan. Ainakaan minun kanssani. Joten miten pääsisi kolmanneksi pyöräksi jonkun pariskunnan mukaan? Vai onko vaan helpompi etsiä yhtä naista baarista, foorumeilta tms? 25 vuotta saman naisen kanssa, niin olen vähän noviisi näissä varttuneempien seuranhakutouhuissa.
Meillä on tuttu kaverimme ollut mukana kolmantena. Hänen vaimoa ei myöskään seksi ja varsinkaan rohkeampi juttu oikein kiinnosta. Kokeile varovasti jonkun hyvän kaverisi kanssa availla juttua ja katso josko heitä kiinnostaisi ottaa sinut kolmanneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käsitykseni mukaan vieraissa käydään jos kotona ei saa, seksi on huonoa ja väljähtynyttä tai kaikki jännitys seksistä puuttuu. Miksi teillä asia olisi erilailla?
Halu kokeilla jotain uutta ja välillä halu kokeilla uutta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et kykene tarjoamaan vaimollesi mitään uutta ja vaimo on kyllästynyt tarjoamaasi vanhaan. No sitä minäkin hiukan ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et kykene tarjoamaan vaimollesi mitään uutta ja vaimo on kyllästynyt tarjoamaasi vanhaan. No sitä minäkin hiukan ajattelin.
Voihan sen noinkin ajatella jos haluaa.
Pitkässä parikymmentä vuotta toimineessa ja edelleen toimivassa parisuhteessamme tulimme pisteeseen, jossa totesimme kumpikin olevamme valmiit kokeilemaan eroottisia leikkejä niin että mukana olisi kolmas. Niin sitä ajatusta sitten kehiteltiin, yritystä oli jos erehdystäkin, mutta lopulta löysimme asetelman, jossa koettiin kolmisin nautinnon koko kaari alusta loppuun. Omituista oli, että siinä oppi näkemään itsensä tarkemmin ja syvemmin ikään kuin ulkopuolelta. Siinähän kolmas osapuoli näkee aina ne toiset kaksi. Ja samalla kuitenkin kokemus on kaikille kolmelle yhteinen ja lähentävä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkässä parikymmentä vuotta toimineessa ja edelleen toimivassa parisuhteessamme tulimme pisteeseen, jossa totesimme kumpikin olevamme valmiit kokeilemaan eroottisia leikkejä niin että mukana olisi kolmas. Niin sitä ajatusta sitten kehiteltiin, yritystä oli jos erehdystäkin, mutta lopulta löysimme asetelman, jossa koettiin kolmisin nautinnon koko kaari alusta loppuun. Omituista oli, että siinä oppi näkemään itsensä tarkemmin ja syvemmin ikään kuin ulkopuolelta. Siinähän kolmas osapuoli näkee aina ne toiset kaksi. Ja samalla kuitenkin kokemus on kaikille kolmelle yhteinen ja lähentävä.
Juuri noin. Upeasti kiteytetty.
oliko teillä kolmas mies vai nainen? Ja mistä kolmas löytyi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen noinkin ajatella jos haluaa.
Tottahan tuo oli. Näin ne naiset vastaa, kun kysytään pettämisen syitä.
Miksi et kykene tyydyttämään itse vaimoasi?