Oletteko jo luoneet Yle Tunnuksen? Nyt se on pakollista jos haluaa katsoa Arenaa
Kommentit (200)
Yhtäkkiä YLE:n kriitikot haluaakin kovasti katsella Areenaa :)
Vierailija kirjoitti:
Eikös instaankin tarvii jonkun tunnuksen?
Tämmöinen teksti instassa:
Tee mainoksiasi koskeva valinta
Alueesi lakien mukaisesti voit nyt halutessasi jatkaa Metan tuotteiden käyttämistä ilmaiseksi, kun sallit meidän käyttää tietojasi mainoksiin. Vaihtoehtoisesti voit tehdä tilauksen, jolloin et näe mainoksia.
Varmaankin ABP:n takia.
En ole enkä aiokaan. Lopetan areenan katsomisen sitten vaan. Pärjään ihan hyvin ilmankin.
Vierailija kirjoitti:
Yhtäkkiä YLE:n kriitikot haluaakin kovasti katsella Areenaa :)
Muistakaa että vuodessa alle 16000 euroa saavat voivat katsella Areenaa ilman yle-veroa. Maksamalla yle-veroa tarjoat sen ilmaaisen katseluoikeuden myös vähävaraisille vanhukselle tai vammaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Katselen juuri areenaa eikä minulla ole tunnuksia. Miten se on mahdollista???
Nettiselaimella onnistuu ilman kirjautumista. Mulla on telkkarissa myös mahdollisuus katsoa ilman kirjautumista
Kannattaa tsekata niitten telkkareiden ominaisuudet, niin ei tarvitse turhaan kirjautua turhiin palveluihin
Nyt jopa valtio pyrkii näyttämään sitä mitä algoritmi arvioi kuluttajan haluavan. Sitä nykymaailmaan tarvitaankin. Mielestäni on ollut hyvä, että suuri osa on nähnyt Ylen palvelut ilman kohdistuksia eikä meitä ohjata syvemmälle omiin kupliimme. Ennen Ylelle oli ylpeyden asia avartaa mieliä, missä nämä toimittajat ovat nyt?
Sehän on kätsy nyt alkaa sitten kerätä ylemaksu sitä kuluttavilta kun ovat tiedossa.
Ai ei, milloin kansa maksaa mulle Netflixin.
En aio kirjautua. Minä maksan yleveroa ja vaadin, että minulla on Ylen palvelut käytettävissä sillä verolla ilman ylimääräistä värkkäystä.
Siihen loppui areenan katsominen monesta syystä. En viitsi enkä jaksa näpytellä tunnuksia vielä siihenkin, kun aivan hyvin pärjään pakollisilla. Toiseksi en halua kenenkään kyttäävän, mitä katson ja kolmanneksi, minä haluan selata ja valita itse, mitä katson enkä vain jotain minulle isoveljen tyrkyttämää suosikkilistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Katselen juuri areenaa eikä minulla ole tunnuksia. Miten se on mahdollista???
Nettiselaimella onnistuu ilman kirjautumista. Mulla on telkkarissa myös mahdollisuus katsoa ilman kirjautumista
Kannattaa tsekata niitten telkkareiden ominaisuudet, niin ei tarvitse turhaan kirjautua turhiin palveluihin
Kerro toki, miten. Ei minulla ole mitään areenaa ja yleä vastaan, vain kirjautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo riko perusruslakia? Kaikkien pitäisi olla yhdenvertaisia? Esim 72v äitini ei osaa tunnuksia tehdä, ei ole älykännyä ja vaikka olis tunnukset niin ei osaa telkkarista kirjautua. Verorahoilla tuota puljua rahoitetaan!
Tuo pitää tehdä yhden kerran; sekä tunnukset, että kirjautuminen. Oletko hylännyt äitisi, kun et auta sitä?
Monet on facen kommenttien perusteella joutuneet kirjautumaan useamman kerran jopa samana päivänä. Eli väärässä olet. Ja miksi hänen pitäisi auttaa luomaan tunnus, jolle äidillä ei ole mitään tarvetta ja joka vaan hankaloittaa vanhuksen elämää? Siksi koska Yle haluaa temppuilla julkisilla palveluilla? Niitten pitäisi olla meitä varten eikä meitä haittaamassa.
Tuohon en usko, että pitäisi
Enpä ollut kärpäsenä katossa, mutta suoratoistoja käyttäneenä en syytä ketään valehtelijaksi, jos sanovat, että temppuilee noin. Minulla on ollut sama juttu ihan tunnetuilla maksullisilla palveluilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt jopa valtio pyrkii näyttämään sitä mitä algoritmi arvioi kuluttajan haluavan. Sitä nykymaailmaan tarvitaankin. Mielestäni on ollut hyvä, että suuri osa on nähnyt Ylen palvelut ilman kohdistuksia eikä meitä ohjata syvemmälle omiin kupliimme. Ennen Ylelle oli ylpeyden asia avartaa mieliä, missä nämä toimittajat ovat nyt?
En täysin ymmärrä mitä tarkoitat. Algoritmi näyttää YouTubessa tarjontaa sen mukaan mitä olet katsonut aiemmin, mutta Areenan tarjonta on kiinteää. Siellä on paljon sellaista mitä juuri kukaan ei katso, mutta minkä on hyvä olla tarjolla, koska ovat yleissivistäviä ohjelmia.
Alan huolestua vasta jos Areenassa on vain Potteria, Nälkäpeliä ja Kummelia.
Keväisen muutosvastarinnan rääkymistä.
-kuinka pieniä voi joidenkin ongelmat olla.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Yleisradiolla oli joku yleissivistysvelvollisuus. Vaan ei ole ollut enää. Nyt esimerkiksi musiikki on tiukasti soittolistan hallussa ja vain harvoissa toivekonserteissa niistä uhkarohkeasti poiketaan. Euroviisuista on joka vuosi hirmuinen hötäkkä, mutta silti Ylellä ei soiteta sitä ainoaa suomalaista voittokappaletta.
Yle kertoo, että Slovakian populistinen pääministeri Fico on halunnut puuttua median ja oikeuslaitoksen toimintaan. Ficon hallitus on muun muassa esittänyt lakia, joka mahdollistaisi julkisen media poliittisen kontrollin. Hallitus on halunnut lakkauttaa vanhan ja perustaa maahan uuden yleisradioyhtiön.
Slovakian hallitus haluaa perustaa uudelle yleisradioyhtiölle johtokunnan, johon parlamentti nimittää neljä jäsentä ja kulttuuriministeriö kolme jäsentä. Johtokunta olisi siten käytännössä hallituksen nimittämä, koska hallituksella on parlamentissa enemmistö ja kulttuuriministeriö toimii hallituksen alaisuudessa.
Hallitus haluaa perustaa lisäksi kokonaan uuden ohjelmaneuvoston, jonka tehtävänä on valvoa yleisradioyhtiön ohjelmien sisältöä. Ohjelmaneuvostossa olisi 11 jäsentä, joista parlamentti nimittää 9. Ohjelmaneuvosto olisi siten käytännössä hallituksen nimittämä ja hallitus voisi sen kautta vaikuttaa suoraan ohjelmien sisältöön.
Sebu Tynkkysen ja muiden persujen unelma toteutuu Slovakiassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikkea pitää muuttaa entistä hankalammaksi aivan turhaan käyttäjän kannalta?
Onhan sinne voinut kirjautua ennenkin, jos on kokenut sen hyödylliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En täysin ymmärrä mitä tarkoitat. Algoritmi näyttää YouTubessa tarjontaa sen mukaan mitä olet katsonut aiemmin, mutta Areenan tarjonta on kiinteää. Siellä on paljon sellaista mitä juuri kukaan ei katso, mutta minkä on hyvä olla tarjolla, koska ovat yleissivistäviä ohjelmia.
Alan huolestua vasta jos Areenassa on vain Potteria, Nälkäpeliä ja Kummelia.
Kirjautumisen etuna mainittiin Areenan sivulla nimenomaan se, että voidaan tarjota suosituksia. Mitäpä luulet sen ta
Ahaa, tarkoitit sitä. Haluat siis pitää katsomistottumukset piilossa perheeltäsi. Se tuskin on Ylen ongelma.
En ole. Muutenkin menossa vankilaan kun saanut kommunisti päättäjistä tarpeeksi. ei ole enää mitään syytä elää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pieniä isoimpien ongelmien mielestäsi pitäisi olla, että voisi valittaa tällaisesta älyttömyydestä?
aivan ja selain tietää kuka olet ja missä osoitteessa