Älä lue jos et usko astrologiaan
Eilisen päivän aikana aloitin huhtikuun astrologisen tutkimisen ja se ei mennytkään niin helposti kuin yleensä. Palasin 4 kertaa tutkimaan erilaisia ilmiöitä.
Maanantaina 8.4 on auringonpimennys, joka näkyy lähinnä yhdysvalloissa. Sillä on vaikutusta, mutta enemmänkin yksilöihin liittyvinä tuntemuksina.
Toinen suuri ilmiö on 21.4 tapahtuva Uranuksen ja Jupiterin kohtaaminen, se vaikuttaa enemmän yhteisöllisesti, vaikutus alkaa jo 19.4 ja kestää aina 24.4 asti ja seuraukset ovat todella pitkäkantoisia. Tätä sotkee vielä Mars omalla vaikutuksellaan.
En ala suuremmin asioita avaamaan, moderaattorit ei ehkä pitäisi siitä. Pääpiirteissään paljon tapahtuu huhtikuussa, jotain päättyy, uutta alkaa. Tärkeää on uskaltaa itse olla aloitteellinen oman elämän valinnoissa, ettei vain ajelehdi sinne, mihin muut ohjaavat. Hyvää sunnuntaipäivää lukijoille.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä. Kukaan ei mene Jumalan luokse menemättä hänen kauttaan. On taivas ja on heletti kumpaan olet menossa? Muita kohteita ei ole.
Minä en ymmärrä miksi puhut helvetistä, oletko ollut siellä? Miksi Kristinuskossa pelotellaan ihmisiä helvetillä, vaikkei mitään faktatietoa paikasta ole, Kaikki tieto on vain satukirjan tekstejä ja saarnamiesten mielikuvitusten maalailemia olotiloja. Olkaa nöyriä saarnamiehille, papeille, esivallalle ja rahalle, vain näin pelastutte tuosta pahasta paikasta.
En tiedä myöskään miksi pitäisi mennä jonkun jumalan luo, mitä siellä? Minä en vain yksikertaisena ihmisenä pysty kuvittelemaan tämmöisiä satu-maailmoja. Uskokaa te mihin haluatte, mutta pitäkää usko sisällänne ja olkaa onnellisia. Minä en todellakaan halua elää ikuisesti. Kaikkea hyvää myös sinulle.
Tuo auringonpimennys USAssa ei mene olankohautuksella ohi. Minä tunnen nimenomaan mantereeseen, siis maaperään osuvia fiboja. Auringossa tapahtui juuri suuri purkaus, joka tuo magneettimyrskyn maapallolle. Monia vaikutuksia jotka voimistavat toisiaan, koko maapallon tietoliikenne ja sähköverkot voivat olla tulevalla viikolla epävakaita.
Huhtikuu on erityisesti Kaloille todella hyvä kuukausi. Skorpionien pitää rauhoittua, huhtikuussa tehdyt suunnitelmat menestyvät huonosti.
Minä katsoin sporokarttoja, niiden mukaan huhtikuussa on iso mahdollisuus muutokselle, lumien ennustetaan sulavan ja kävelykausi alkaa. Jotkut jopa veikkailevat pyöräilykaudenkin käynnistyvän
Vierailija kirjoitti:
Tuo auringonpimennys USAssa ei mene olankohautuksella ohi. Minä tunnen nimenomaan mantereeseen, siis maaperään osuvia fiboja. Auringossa tapahtui juuri suuri purkaus, joka tuo magneettimyrskyn maapallolle. Monia vaikutuksia jotka voimistavat toisiaan, koko maapallon tietoliikenne ja sähköverkot voivat olla tulevalla viikolla epävakaita.
Luonto järjestää maapallon suojauksen osana suurempaa kokonaisuutta. Auringonpurkauksen tullessa kuu "sattuu" sopivasti maan ja auringon väliin ottaen vastaan tuhoisimmat säteilyt. Me tai siis jenkit näkevät vain kauniin täydellisen auringonpimennyksen.
Jeesus Kristus on tie totuus ja elämä. Kukaan ei mene Jumalan luokse menemättä hänen kauttaan. On taivas ja on heletti kumpaan olet menossa? Muita kohteita ei ole.