Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mua ottaa niin paljon päähän toi äijä että mä kohta räjähdän

Vierailija
20.01.2007 |

täällä kotona! Mä tekisin mitä vaan jos pääsisin lähikuppilaan polttaa tupakkaa ja juomaan VIINAA!!! Mua tosin estää tekemästä sitä 3kk vauva ja 3v esikoinen... mihin mä voisin mun vihani purkaa???!!!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sitten juovuksissa?

Vierailija
2/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli eilen dokaamas ja jurris alko sit vittuilee mulle ku en ollut ostanu kotiin hänelle yhtään kaljaa...ja sit marisi kuinka hän antaa mulle rahaa et luulis sit senki takii olevan itsestään selvää tuon hänelle kaljaa...yms.. keitti se hieman yli... sit on maannu koko päivän tääl darrassa (kävi kyl kaupas hakee kaljaa) ja nyt juo sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paljo huvita... ja empä voi ny ite lähtee mihinkään kun en tod. jätä sille noita lapsii...

Vierailija
4/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin ja kuuntelin tuollaista ääliötä aikani. No huolehdi sinä lapset nukkumaan ja vietä loppuilta Aivot vapaalla tällä palstalla.

Vierailija
5/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin annoin (tai teippasin kirjeen kera) mun kihlasormuksen sille sen tietokoneen kanteen ja kirjotin sille et vie sen sormuksen vaikka kaniin kun kerran on nii tärkeet ne sen rahat.... onnex mulla on tää oma kone et voi ees jotain tehä kun joutuu istuu himas lasten kaa....ap

Vierailija
6/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholi isossa roolissa jos mies juo ja siitä pitää tapella ja sun tekis kuppilaan mieli..

Vierailija
7/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestihan se vaan pahentaa omaa oloa. Hakkaa vaikka tyynyä, se helpottaa, oikeesti.

Vierailija
8/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en juuri koskaan ryyppää, mut on nii paha mieli et tekis mieli käydä nollaamassa... pk-seudulla asutaan ja ei oo ees ajokorttii et vois muksujen kera mennä muualle yöx et ei tarttis kattoo ton yhen naamaa... (en mihinkään julkisiin enää rattailla kamojen kera viitti lähtee)... ap

Vierailija
9/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähdet vapaalle mennee homma ojasta allikkoon. Hyvä, että hoidat lapset hyvin!

Vierailija
10/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasillista jos lapset on himassa.... kuuntelen musaa ja oleilen koneellaja olo on paska :( Toi äijä ei voi edes pyytää anteex käytöstään.. aamulla sanoi ettei muka muista mitään mitä on eilen illalla mulle sanonu niistä rahajutuista yms... ap

Vierailija
11/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenki nyt kun on paha mieli niin mennä johonkin vetää keittoo vaikka kavereiden kanssa (jotka aina viikonloppusin dokaamassa) baariin.. oon aina lasten kaa kotona, ei harrastuksii kun ei oo aikaa äijän työn takia... yms...ap

Vierailija
12/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa kyl niin päähän.. isänikin alkoholisti ja hakkasi mutsia kotona.. onnex toi äijä ei sentään oo väkivaltanen

Vierailija
13/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää tuolla sikeitä.. no kai mä sitten otan ton 2,5kk vauvan mun ja esikoisen kaa suihkuun kun eipä tosta mulkusta oo näköjään hetkex sitäkään vahtii :( ap...

Vierailija
14/14 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voisi ottaa puheeksi alkoholin kulutuksen ja miettiä pystyykö miehesi vähentämään sitä itse. A-klinikasta ei ole välttämättä hyötyä jos miehesi kokee ettei hänellä ole ongelmaa.

Rahankin suhteen kannattaa tuossa tilanteessa laitttaa kunnollinen kirjanpito pystyyn jossa näkyy jokainen kahvilakäynti ja " pikkuostokset" niin voitte nähdä kuka kuluttaa ja mihin.

T: 15