Siis kuka ei pese käsiä käydessään vessassa?
Tänään huoltoasemalla kun kävin pissalla ja olin pesemässä käsiä niin sieltä vessasta lähti kaksi pesemättä käsiään, toinen ainakin oli käynyt paskalla vieläpä. Ja niissä vessakopeissa ei ole omaa hanaa...
Että niin!
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka koskee mihinkään vessassa? Itse käytän hihaa sisäänmennessä ja paperia napin painamiseen ja uutta paperinpalaa ovenkahvaan ja lukkoon kun poistun. Jos voin välttää, en istu renkaalle. Pahinta on jos avaa likaisen hanan ja yrittää ottaa saippuaa jota ei olekaan, sitten on pöpöjä riittämiin.
Minä kosken kyllä ihan paljain käsin kaikkialle, kun en halua liata hihojani. Osaan näet pestä käteni huolellisesti wc-kopissa asioinnin jälkeen. Harvoin on ollut missään saippua loppu ja jos sattuisi olemaankin, niin huuhtelisin vedellä, kuivaisin huolellisesti paperiin, laittaisin käsidesiä ja olisin koskematta naamaani. Käsivoidetta voi myös käyttää pesuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitten kiva käyttää niitä ottimia buffetpöydässä 😉
Ottimien tarkoitus juuri on se, että kahvaosaan tartutaan käsin ja ottimien kärjillä kosketaan ruokaan. Ei kukaan sivistynyt nuole käsiään eli luulemasi pöpöt eivät pääse suuhusi.
Olen nähnyt myös sitä että esim. kakkupaloja on buffetissa nostettu sormin lautaselle. Eli kaikille ei otin tai kakkulapio ole tuttu juttu. Eräs jopa nosti sormin kolme palasta ja tulikin siihen johtopäätökseen että haluaakin ainoastaan kaksi. Nosti yhden palan takaisin ja laittoi pokkana kuvun päälle.
Olen nähnyt myös kun buffasta otetaan ruokaa sormilla. Siis lämmintä ruokaa, oli jotain lihapullia tms mitä tämä naishenkilö napsi sormilla lautaselleen.
Mun työkaverit ei pese. Ei myöskään naiset, kun joka päivä wc:ssä istuessaan kuulee monta kertaa kuinka toisesta kopista poistuu joku ja menee suoraan ovesta ulos pesemättä käsiään. Joskus kuulee kuinka hana avataan pariksi sekunniksi ja sitten ulos. Elintarvikeala kyseessä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sitten kiva käyttää niitä ottimia buffetpöydässä 😉
Ottimien tarkoitus juuri on se, että kahvaosaan tartutaan käsin ja ottimien kärjillä kosketaan ruokaan. Ei kukaan sivistynyt nuole käsiään eli luulemasi pöpöt eivät pääse suuhusi.
Olen nähnyt myös sitä että esim. kakkupaloja on buffetissa nostettu sormin lautaselle. Eli kaikille ei otin tai kakkulapio ole tuttu juttu. Eräs jopa nosti sormin kolme palasta ja tulikin siihen johtopäätökseen että haluaakin ainoastaan kaksi. Nosti yhden palan takaisin ja laittoi pokkana kuvun päälle.
Olen nähnyt myös kun buffasta otetaan ruokaa sormilla. Siis lämmintä ruokaa, oli jotain lihapullia tms mitä tämä naishenkilö napsi sormilla lautaselleen.
Lähtiessä heittolihapulla suoraan suuhun :)
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen kädet kotona myös useita kertoja ja en ole juuri koskaan sairas .
Mutta en pese hampaita koskaan suu ei haise eikä ole reikiä yhtään, vaikka olen yli 30- vuotias.
En pessyt lapsena en pese nytkään enkä koskaan kaikki jotka pesevät saavat reikiä ja ientulehduksia .
Fluori tukkii verisuonia ja olen autistinen ja vihaan mintun makua ja mauton maistuu pahalta ja meinaan oksentaa lol, ei eläimetkään pese hampaita miksi ihmisten pitäisi.
Tuolla samalla logiikalla ei tarttis pestä käsiäkään, mutta en ota riskiä siitä, että saan jonkun ameeban aivoihin, jos en pese
Tämä olikin huippumielenkiintoinen kommentti. Kiitos tästä tajuntaani avaavasta näkökulmasta.
Täytyykin sanoa ensi kerralla hamaslääkärille ettei eläimetkään pese hampaita !!!!! Se on niin totta ja eläimet ovatkin yleensä fiksuja ja älykkäitä. Ne eivät esim syö myrkyllisiä kasveja, jotka voisivat ne tappaa.
En ole tiennyt, että autismiin kuuluu mintunmakuisen hamastahnan inhoaminen. Vihaan itsekin mintunmakuista suuvettä ja hamastahnaa. En ymmärrä, miksi sitä minttua pitää joka paikkaan tunkea ? Niin kuin esim Pepsi lime limsaan. Myydään lime-colana, mutta oksettavaa minttua on sinnekin ängetty, pilaamaan hyvä juoma. Olenko sitten autisti, en tiedä, mutta kommentti sai minut sitäkin epäilemään.
Työnnän sormen sinne ja haistelen sitä,mielenkiintoista,tuoksuu punajuurelle ja hernekeitolle.
Minusta on kiva nuuhkia eritteiden täyttämiä käsiäni.👵
Hyi vttu mitä sikoja. En ihmettele yhtään että noro ym. viirukset jyllää kun ei osata edes basic hygienia juttuja. Käsien kautta ne pöpöt tarttuu. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella vuosia näin kun naiset eivät pese käsiä kunnolla (paitsi osa pesee), vaan kastavat veteen ja sitä räiskitään ympäristöön pisaroina, mukamas se kuivaa kädet. Tai pieni kuivaus ja menoksi. Ehkei ole aina saippuaa, lopussa ja sitä tyhjää saippuapumpun painiketta kosketaan samalla likaisella kädellä. Taivahan talikynttilät. Ehkä olisi hyvä ottaa käsipuhdistusjuttuja ja paperia mukaan.
Tämä on valitettavasti totta. Suurimmalla osalla käsienpesu on nopea sormenpäiden kastelu ja jos joku intoutuu käyttämään saippuaa, niin sitä ei suinkaan hierota käsiin vaan kädet työnnetään saippuoineen samantien hanan alle ja huuhdellaan. Todella harvoin näkee, että joku oikeasti pesisi kätensä kunnolla, en edes muista milloin viimeksi olisin tällaista ihmettä todistanut. Itse pesen yksin kotona keskellä yötäkin kädet kunnolla wc-käynnin jälkeen.
Itse en yöpissaamisen jälkeen pese käsiäni mitenkään erityisen pontevasti. Kakkaamispuuhan jälkeen pesen käteni aina kunnolla saippualla.
Vierailija kirjoitti:
Mun työkaverit ei pese. Ei myöskään naiset, kun joka päivä wc:ssä istuessaan kuulee monta kertaa kuinka toisesta kopista poistuu joku ja menee suoraan ovesta ulos pesemättä käsiään. Joskus kuulee kuinka hana avataan pariksi sekunniksi ja sitten ulos. Elintarvikeala kyseessä..
Eli kun on hygieniapassin suorittanut, ei enää tarvitse niin nökönuuka olla käsienpesusta? Onneksi asiakkaat ei tiedä, miten hygienisesti teollisuudessa ja kaupassa elintarvikkeita käsitelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just lorottelin ja väänsin ripulisen krapulapaskan, arvaa pesinkö? No en!
Kielenkäyttösi perusteella voin jo arvata, ettet osaa hygienia-asioita.
Useimmiten puhdistaudun asettamalla peukun peräsuoleeni ja ahnaasti nuolemalla sen puhtaaksi. Eritteet ovat mukavia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä pesen kädet kotona myös useita kertoja ja en ole juuri koskaan sairas .
Mutta en pese hampaita koskaan suu ei haise eikä ole reikiä yhtään, vaikka olen yli 30- vuotias.
En pessyt lapsena en pese nytkään enkä koskaan kaikki jotka pesevät saavat reikiä ja ientulehduksia .
Fluori tukkii verisuonia ja olen autistinen ja vihaan mintun makua ja mauton maistuu pahalta ja meinaan oksentaa lol, ei eläimetkään pese hampaita miksi ihmisten pitäisi.
Tuolla samalla logiikalla ei tarttis pestä käsiäkään, mutta en ota riskiä siitä, että saan jonkun ameeban aivoihin, jos en pese
Tämä olikin huippumielenkiintoinen kommentti. Kiitos tästä tajuntaani avaavasta näkökulmasta.
Täytyykin sanoa ensi kerralla hamaslääkärille ettei eläimetkään pese hampaita !!!!! Se on niin totta ja eläimet ovatkin yleensä fiksuja ja älykkäitä. Ne eivät
Kissat puhdistaa kielellään anuksensakin, viisasta ja hygienistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kun on hygieniapassin suorittanut, ei enää tarvitse niin nökönuuka olla käsienpesusta? Onneksi asiakkaat ei tiedä, miten hygienisesti teollisuudessa ja kaupassa elintarvikkeita käsitelleen.
Juurikin näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just lorottelin ja väänsin ripulisen krapulapaskan, arvaa pesinkö? No en!
Kielenkäyttösi perusteella voin jo arvata, ettet osaa hygienia-asioita.
Useimmiten puhdistaudun asettamalla peukun peräsuoleeni ja ahnaasti nuolemalla sen puhtaaksi. Eritteet ovat mukavia
Näyttää juttujen tasosta päätelleen kello olevan kohta taas 23.00
Tavaratalosiivoojana ollessani, vessojen siivous kuului myös asiaan, huomasin, että venäläiset miehet ja naiset eivät pese käsiään vessassa käydessään.
Itse ihmettelin kun siivosin terveysasemalla ja yhden lääkärin huoneessa ei koskaan ollut käsipapereita roskiksessa. En ollut ainoa siivooja joka ihmetteli samaa.
Minä pesen kädet ennen vessaan menoa etten tartuta tauteja itseeni.