Naiset ei sivustolla tunnista hyvää miestä
Miehenä tulin keskustelemaan, en haukuttavaksi. Enemmistö keskusteluista koskee tv ohjelmia, ja ei kiinnosta yhtään. Kaikki asiallinen keskustelu tuntuu loppuvan päätelmään että mies on paska? Jos hakee keskustelua tai jopa puolisoa, niin sivuston keskustelu on vähintään outoa? Nainen joka sivuuttaa keskustelun ukrainan tilanteesta, ei itseä kiinnosta yhtään. Naiset sitten vain katsoo tv ohjelmia. Kaikki suosituimmat keskustelut käsittelee tv ohjelmia?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla haukutaan miehiä. Palstalle on ilmeisesti pesiytynyt joku incelinaisten ryhmä. M28
Nämä palstanaiset ovat *tirsk* "vapaaaaaehtoisestiii" sinkkuja. :D
M25/M28 aloitti taas itselleen vastailemisen 🥱🥱🥱
M25/M28 elää rent-free sinunkin päässäsi.
Nurmeksen palkanlaskija on kova poika pätemään.
Helsingissä se asuu ja on koneistaja. Vai puhutko nyt M28:sta vai M25:sta? M28 asuu Stadissa ja on koneistaja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä keskustellaan. Ei haeta parisuhdetta.
Ja sinä keskustelet, etkä sorru huutamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla haukutaan miehiä. Palstalle on ilmeisesti pesiytynyt joku incelinaisten ryhmä. M28
Totta! :D Antaa näiden incelinaisten rääkyä! :DDD M28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä se asuu ja on koneistaja. Vai puhutko nyt M28:sta vai M25:sta? M28 asuu Stadissa ja on koneistaja.
Minä asun kylläkin Vantaalla ja olen sisällöntuottaja. M28
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani, olet väärässä paikassa koska tämä ei ole Tinder eikä OF.
Mutta tästä voidaan tehdä sellainen. Tarvitaan vain mahdollisuus lähettää kiihkeitä kuumia kosteitä yksityisviestejä. Ja kuvia tietty, paljon kuvia. Miksi riidellä kuukausikaupalla hallituksen politiikasta tai pelätä vuodesta toiseen Venäjän hyökkäystä, kun voitaisiin keskittyä parinmuodostukseen tai partnerin vaihtoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuttua ap! Itekkin hyvä mies, mutta ei oo jonoa ollut oven takana. Minut voi bongata kaupoissa ja seurata kotiin, jossa laittaa postikortin. Tai vaikka antaa numeronsa kaupassa. Nyt rohkeutta naiset ettei mene hyvät miehet ohisuun 🤣
Hyvältä mieheltä on ainakin äidinkielen peruskielioppijäänyt välistä. Jossain hyvyyden pitäisi näkyäkin.
Aija yksinäinen taitaa olla tämä palstan äidinkielen opettajakin kun, ei ole muuta kun oikeinkirjoitus. Varmaan livenäkin korjaa kaikki sanat ja ihmettelee miksi on yksin.
Eikö hyvä mies saa etsiä seuraa tällä sivustolla? Jos sattuu löytämään hyvää ja aistillista keskustelua, eikö se voi sivustolla johtaa mihinkään? Pitääkö vain varautua varattujen paskamyrskyyn jos ovat itse valinneet väärin. En miehenä hilluisi täällä jos olisin varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kappas! Minä olen vtubettaja, eli ollaan samalla alalla. Välillä säälin näitä toimistoissa istuvia, kun itse työskentelen kotona silloin kun huvittaa. Voisi käydä tsekkaamassa tuon Nurmeksen. Pikaisella Googletuksella ei löytynyt tilitoimistoa, jossa olisi palkanlaskijoita.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ke ha ri
Ai olenko, en kyllä itse käyttäisi sanaa jonka tavutit. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyllisteletkö sinäkin Onlyfansissa?
Pyllisteletkö sinäkin Onlyfansissa?
Varmaan tekee videoita Fortnitesta TikTokkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitteko tuottaa sisältöä jossain muualla? Ap yli M40
Vierailija kirjoitti:
Eikö hyvä mies saa etsiä seuraa tällä sivustolla? Jos sattuu löytämään hyvää ja aistillista keskustelua, eikö se voi sivustolla johtaa mihinkään? Pitääkö vain varautua varattujen paskamyrskyyn jos ovat itse valinneet väärin. En miehenä hilluisi täällä jos olisin varattu.
Allu piileskelee loputtomiin "ikävöinti"-palstoilla ja -ketjuissa, ei tarkoituskaan paljastua. Osa naisten kiusaamista, ja itkee kun ei onnaa.
Eikö miesten keskiset keskustelut ota tulta, niin ettei tarvitse näytellä useampaa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö miesten keskiset keskustelut ota tulta, niin ettei tarvitse näytellä useampaa?
Naiset pilaa aina miesten ketjut. Animeketjut aina ilmiannetaan. Ja F1:stä ei saa keskustella ilman, että naiset ei haukkuisi juntiksi. Ja nekin ketjut poistetaan. Ja videopeliketjut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset pilaa aina miesten ketjut. Animeketjut aina ilmiannetaan. Ja F1:stä ei saa keskustella ilman, että naiset ei haukkuisi juntiksi. Ja nekin ketjut poistetaan. Ja videopeliketjut.
Kyseisistä aiheista kannattaisi mennä keskustelemaan UliUliLaudalle. Siellä luultavasti on enemmän kyseisiin asioihin vihkiytyneitä.
Sori ap, minua ei anakaan kiinnosta Ukrainasta jatkuvasti jauhava mies yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Näkee kyllä todella harvoin telkkariin liittyviä keskusteluja täällä. Ootkohan samalla palstalla kuin minä.
Ap vihaa tv-ohjelmia ja niistä kiinnostuneita niin paljon, että näkee niistä juttuja kaikkialla. Mikähän sen ilmiön nimi oli, vahvistusharha?
Mikä hlvtti ON sivusto?
Mies kävelee ohitse tai vastaan. Yksi katse ja se on siinä. Kaikki on siinä. Täysin selvää.