En aio mennä töihin niin kauan kun meillä on oikeistohallitus
Tämä on henkilökohtainen protestini hallitusta vastaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvostettavaa toimintaa 👍 Harmi vaan että kärsit itse siitä eniten, mutta ymmärrän periaatteesi.
Mä kärsin nuorena vähän vastaavanlaisesta ideologiasta. Kävin kaksi tutkintoa hyvillä arvosanoilla yhtä kurssia vaille vajaaksi tarkoituksella. Minua kiehtoi ajatus, että paperilla olen nolla, mutta todellisuudessa osaan sitä sun tätä.
Ehkä se ei ollut kovin fiksua töiden saamisen kannalta, mutta pidinpähän pääni.
Samikset!
Idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vassaria harmittaa kun palkasta jää nykyään enemmän käteen? Aikamoisia masokisteja olette kun veroja niin rakastatte.
Itseä ainakin hävettää, että palkasta jää enemmän käteen ja samalla heikommin pärjäävät heitetään kadulle. Hyi olkoon millainen ideologia velkahallituksellamme on.
Ketään ei olle kadulle heittämässä.Ihmisten pitää ottaa vastuuta omasta elämästä jatkuvan tuilla elämisen sijaan.Vassarit varmaan haluaa lisää leikkauksia kun valittavat velasta josta osa on heidän oman rahanjaon tulosta.
Minäkin mieluummin nostan asumistuen ja ansiosidonnaisen loppuun niin kauan kun mahdollista. Haen 2 työpaikkaa / kk.
Valitin turhasta pitkää masennusta kunnes nyt puulattiintoivmuksestani kerralla puolen vuoden saikulle. Heti kun kuulin purranja urpon suunnitelmat niin tein itse tämän suunnitelman protestiksi. 👍😄
Siinähän yrität käynnistellä Teslaasi 35 asteen pakkasilla, et mene töihin silloinkaa.
Olen järkeä nyt sukulaisen kanssa että teen töitä pimeesti. Kaveria jelppaan samoin viikonlopulla.. Purranja ansiosta.. Näin tekee moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Siis oliko ap töissä edellisen hallituksen aikana? Ja jäi nyt uuden hallituksen aikana protestiksi työttömäksi? Jos ei, huutelu on ihan turhaa.
Tämä se vitsi on
Ei ollut. Silakointi ei ole työtä.