Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Digitietäjä, auta Zoom sovelluksen käytössä

Vierailija
06.04.2024 |

Oon yrittänyt etsiä tietoa Zoomin äänitystoiminnosta. En löydä vastausta ongelmaani. Mun ilmainen Zoomsovellus puhelimessa ei näytä äänityspainiketta missään. Myöskään selaimeen kirjautuminen ei auttanut. Äänitysmahdollisuutta ei tuu sielläkään esiin mistään. En pääse äänittämään haastattelua.  

Missä vika? Tuli mieleen, että onko ongelmana Android, eikö siinä ole toimintoa, estääkö se äänittämisen? Vai pitääkö olla Zoomin maksullinen versio? Vai enkö vaan onnistu löytämään oikeaa kohtaa, vaikka kaikki kohdat kävin läpi, asetukset jne. Oon joskus nähnyt toisella opiskelijalla näytön, jossa recording-painike on helposti esillä alapalkissa, mutta mulle se ei vaan näy eikä löydy.

Kiitos vastauksesta 🙏

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös kokeiltu nettiselainyhteys tapahtui Androidilla, vaikka oli eri laite ku Android puhelin, jossa on asennettuna Zoom sovellus. Ei onnistu äänittäminen kummallakaan tavalla, mahdollisuutta ei tuu edes esiin. 

Vierailija
2/2 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onnistua. Zoom kertoo: 

Prerequisites for local recordings

Basic (Free) account or above

Zoom desktop client for Windows, macOS, or Linux: Global minimum version or higher

Note: Local recording is not supported on iOS, iPad, or Android devices. See cloud recording for paid accounts if you are using a mobile device. 

Pitäisi oppilaitoksenkin osata kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla