Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mies jättää asiat hoitamatta, mutta sanoo hoitanensa ne?

Vierailija
06.04.2024 |

Onko syytä epäillä jotain sairautta vai missä vika kun mies jättää toistuvasti asiat hoitamatta, mutta valehtelee minulle hoitanensa ne? Suuttuu, jos kysyn miksi toimii näin.

Esim. sanoi minulle lisänneensä matkakulut veroehdotukseen. Todellisuudessa ei ollut korjannut siihen mitään. Parkkisakon sanoi maksaneensa, todellisuudessa tuli maksumuistutus. Sanoi tankanneensa auton, todellisuudessa tankki oli lähes tyhjä - ja melkein myöhästyin töistä, koska luotin miehen sanaan.

Vähän huolestuttaa, että jos se työpaikallaankin väittää tehneensä työjutut ja oikeasti jättää ne tekemättä..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex toimi noin. Eron jälkeen sain tietää että oli lisäksi vehdannut kymmenien naisten, maksullisten kanssa ja valehdellut monista raha asioista ja velkomisjutuista.

Lisäksi ei hyväksynyt eropäätöstäni ja alkoi väkivaltailen vaino.

Jatkuva valehtelu olisi pitänyt ottaa aikaisemmin hyvin vakavasti, se on usein merkki hyvin vakavasta persoonallisuhäriöstä. Juokse!

Vierailija
2/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miksi jättää hoitamatta. Syy voi olla melkein mikä tahansa, eikä kenenkään arvaus ole toista parempi.

Sanoo hoitaneensa siksi, ettei siinä tilanteessa joutuisi kohtaamaan moitteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu voi tuntua viattomalta, mutta jatkuva valehtelu merkitsee usein sitä ettei henkilö tunne stressiä, joka normaalille ihmiselle syntyy valehtelusta. Eli ihminen on täysin tunnekylmä, piittaamaton, omaa etua tavoitteleva  ja voi tarvittaessa vaikka tappaa.

Tutustukaapa tapaukseen Chris Watts ja ajatukseen nukkuva psykopaatti 😰 hän tappoi perheensä koska sattui löytymään uusi nainen ja tietysti vanha vaimo ja lapset olivat silloin vain tiellä. Tätä ennen oli elänyt moitteettomasti.

Vierailija
4/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veli. Masennusta tai kaksisuuntasta, ei diagnoosia. Vituttaa vieläkin että sössi isän edunvalvonnan vaikka  asiasta alkaa olla 15v. Muu ei vaikuttanut suoraan muhun, mutta onnean avovaimoilleen ja lapsilleen.

Vierailija
5/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännönmukainen patologinen valehtelu on vakava sairaus

Vierailija
6/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies elää omaa elämäänsä. Sä vaadit ylimääräisiä asioita. Ehkä sun pitäisi tankata itse aina? Aikuisen puolesta et voi vahtia hänen veroilmoituksiaan, ne voi olla liian vaikeita täyttää tai tiedostaa, tajuta. Ellet ota kaavaketta esille ja siinä tee miehen kanssa, kun hänelle sopiva ajankohta. Haluaisit että mies auttaa sua asioissa kuten tankki, mutta missä välissä se täyttö tapahtuisi, että mies olisi lähellä huoltista. Ei muutkaan aina tuollaisia muista erikseen, on muut jutut ehkä mielessä. Velvoitat miestä liikaa ja kyselet, olisi parempi että kumpikin hoitaa itse asiansa. Jos haluaa miehen joka huolehtii sinusta ja asioista enemmän, onko tämä nyt oikea tyyppi siihen. Ehkä tivaat usein ja toinen siksi valehtelee. Valehtelu ei nyt ole tietenkään järkevää parisuhdetta ajatellen, et voi luottaa sanaan. Asiat pitää tehdä erikseen yleensä, jos mies ei niitä ehdi aiemmin hoitaa.

Vierailija
7/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä psykopatia, peli tai huumeongelma, pershärö, mania tai vaan kiusaa sua. Kaikki syitä joiden takia sun kannattaisi jättää mies.

Vierailija
8/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika. Jatkuva valehtelu on sairaus

Vierailija
9/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua ja sä olet sen kanssa koska et arvosta itseäsi tippaakaan?

Vierailija
10/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua naisia jotka elävät noin. Ei ole normaalia toimintaa parisuhteessa ja muitakin miehiä on.

Vierailija
11/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranmaksu, sähkönmaksu, autovakuutusmaksu, auton katsastusmaksu, kotivakuutusmaksu, parkkisakkomaksut, näistä laiminlyöntiä ja perintää, takaisinmaksua liikaksuista työttömyyskassasta ja Kelan maksamista tuista kaksi-kolme vuotta, työpäivistä, työajoista, keikkatyöpaikoista eli osittain hämäristä omista menoista. Palkan säästämistä tai irrottamista omiin ostoksiin ja hämäräharrasteisiin.

Avioliitossa.

Vierailija
12/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies elää omaa elämäänsä. Sä vaadit ylimääräisiä asioita. Ehkä sun pitäisi tankata itse aina? Aikuisen puolesta et voi vahtia hänen veroilmoituksiaan, ne voi olla liian vaikeita täyttää tai tiedostaa, tajuta. Ellet ota kaavaketta esille ja siinä tee miehen kanssa, kun hänelle sopiva ajankohta. Haluaisit että mies auttaa sua asioissa kuten tankki, mutta missä välissä se täyttö tapahtuisi, että mies olisi lähellä huoltista. Ei muutkaan aina tuollaisia muista erikseen, on muut jutut ehkä mielessä. Velvoitat miestä liikaa ja kyselet, olisi parempi että kumpikin hoitaa itse asiansa. Jos haluaa miehen joka huolehtii sinusta ja asioista enemmän, onko tämä nyt oikea tyyppi siihen. Ehkä tivaat usein ja toinen siksi valehtelee. Valehtelu ei nyt ole tietenkään järkevää parisuhdetta ajatellen, et voi luottaa sanaan. Asiat pitää tehdä erikseen yleensä, jos mies ei niitä ehdi aiemmin hoitaa.

Siellä umpityperä jokke selittelee sekavia.

Vierailija
13/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huhhuh. Onn teillä miehillä kyllä ihan loppumattomat tekosyyt. Vai että vaimon pitää hoitaa miehen kanssa veroilmoitus, ettei tarvitse miehen valehdella sen tekemisestä. Sekin on vielä asia erikseen, jos ei noita asioita yksinkertaisesti halua tai aio hoitaa, mutta minkä hemmetin takia täytyy valehdella että ne on hoitanut, tietäen että puoliso ottaa siitä seuraukset. Itse en olisi tuollaisessa suhteessa, valehtelu on ehdoton ei, ihan sama miten mitätön syy. Jos sanoo vaan suoraan ettei pysty, jaksa, halua tai onnistu, niin sitten toimitaan sen mukaan, eikä keneenkään satu. 

Vierailija
14/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllä ei ole mitään väliä. Kysymys kuuluu, miksi ihmeessä olet noin epäluotettavan miehen kanssa?

Perhettä ei missään nimessä tuon kanssa. Lapset eivät selviäisi hengissä, kun mies sanoisi hoitaneensa, vaikkei hoida. Joo kyllä vein päiväkotiin, ja jättänytkin lapset päiväksi kuumaan autoon. Ero on ainoa ratkaisu. Syvälliseen terapiaan tuskin suostuu.

Vierailija
15/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen Kyllä isä osaa -sarjan äidin äänellä. 

Vierailija
16/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies itse vastaa, kun esität tämän kysymyksen hänelle? Tule sitten kertomaan meillekin.

Vierailija
17/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äiti tai siskokin olisi parempi asioiden hoitaja kuin joku mies. Miehet elää omassa maailmassaan ja elämäänsä. Ellei ole samanhenkinen mies kuin sä, että hoidellaan arkiasioita ja byrokratiaa.

Vierailija
18/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta Jokesta vain että moni narsistinen valehtelija uskoo ITSE valheisiinsa ja osa sairautta onkin että sairas selittää ja syyttää muita valheistaan. 

Valitettavasti tuossakin huomaa että muut huomaavat valheet ja selittelyn ja nauravat niille. Jokke ei vain tajua.

Ap juokse!!!!!

Vierailija
19/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet säälittävä. Mies on tainnut manipuloida sut uskomaan että tuo on jossain määrin normaalia kun täällä kyselet aiheesta.

Täysin sairasta. Juokse. Terapia antaa vain lisätietoa miten manipuloida sinua paremmin.

Vierailija
20/38 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mies itse vastaa, kun esität tämän kysymyksen hänelle? Tule sitten kertomaan meillekin.

Aloituksessa jo luki, että mies suuttuu kysyttäessä asiasta.