Hittibiisejä, joista kaikki muut pitävät, paitsi sinä
Lisäyksenä vielä, että kuuluu genreen tai artistille, jota mielelläsi kuuntelet, mutta tämä kappale tökkii tosi paljon.
Aloitan:
Popeda: Matkalla Alabamaan
PMMP: Rusketusraidat
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jvg biisit. Sanotukset on kuin pikkulapsen väsäämiä, mut ihmiset vaan hypettää
Melkein samaa mieltä.
Mua aina naurattaa se Tarkenee biisi.
Ville on limanuljaska, herää himan nurkasta jne
Kaikkee mä oo kuullu hulluks mua on luultu
Muttei mulla pleksit ihan pienest huurru
Hommat valkenee ni naamat kalpenee
Mutta beibi kyllä täällä tarkenee jne
Varmaan poimittu asioita somepalautteista, tai sitten ei, jos mää vaan itte niin päättelen. 😂
Näitä on paljon, mutta ensimmäisenä tulee mieleen Behmin ja Olavin Viimeinen tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Se Thunder biisi jostai ysäriltä jossa hoetaan kokoajan Thunder ja äijä rääkyy kuin olisi kurkku kipeänä.
No joo, AC/DC ylipäänsä kauheeta kuunneltavaa just ton solistin takia, kuulostaa tosi sairaalta.
Vierailija kirjoitti:
Queen: bohemian rhapsody. Ylipäätään en pidä Queenin musasta yhtään.
Parempi on Bad newsin tekemä versio. Oli oikeasti suosittu MTV video kasarilla. Suosittelen kuuntelemaan. Saa nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapani Mäkelän mainokset.
Kuka on Tapani Mäkelä?
Tarkoittiko Tauno Mäkelää?
TANELI
Vierailija kirjoitti:
Sleepy Sleepers Mr Tampax.
No mitenkäs pihipoika?
I just called to say i love you. hirvee renkutus josta radio lähtee heti seinään.
T. Swiftin omat biist. Ryan Adamsin coveroimina siedettäviä.
Behmin kaikki biisit. Mua jotenkin inhottaa se laulutapa jaa koko teennäinen persoona. Tuntuu kuitenkin, että kaikki muut palvoo sitä ja radioonkin soitti joku mies, että kyyneleet nousee silmiin, kun on niin herkkää.
Ihana kipu -niminen biisi jota välillä soitettiin radiosta yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee nyt vit tuun surkeine ketjuines.
Kenen biisi tämä on?
Jonkun hevarin? Heillähän yleensä roikkuu kaikenlaisia ketjuja ym. Tossa biisissä jollakin kai on surkeita sekundaketjuja. 😂 [/ohis]
Kaikki Jenni Vartiaisen biisit (Ihmisten edessä tosin on ihan jees kappale).
En tykkää mistään Celine Dionin, Mariah Careyn tai Whitney Houstonin kiekumista biiseistä
Erityisinhokit:
A-ha: Take on Me
Rainbow: I Surrender
Michael Sembello: Maniac
Amazing Grace kenen tahansa esittämänä
I'm Feeling Good
Vierailija kirjoitti:
Kaikki jvg biisit. Sanotukset on kuin pikkulapsen väsäämiä, mut ihmiset vaan hypettää
Tämä. Kuinka kauan pian nelikymppiset ukot voivat esittää amispoikia?