Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen haluaa lapsen, eikä niinkään minua

Vierailija
06.04.2024 |

Hei kaikki,

Taustaa lyhyesti: olemme (minä mies ja naisystävä) molemmat noin 35-vuotiaita. Emme asu yhdessä, mutta näemme viikon useimpina iltoina.

Kesällä tulee täyteen seurustelua 4 vuotta. Minulla on yksi tytär, naisella ei ole lapsia, mutta hän on ottanut äidin roolin upeasti tytölleni. Lapseni äiti asuu toisessa maassa ja näemme häntä harvakseltaan, lähinnä videopuheluilla harvoin, ja olen saanut yksinhuoltajuuden.

Hän kertoi tähän kevääseen saakka haluavansa elää vain minun ja tyttäreni kanssa. Hän ei ole kertaakaan kertonut lapsen saamisen haaveistaan. Nyt hänelle on tässä keväällä iskostunut äidiksi tulemisen halu. Hän ei omien sanojensa mukaan tunne niinkään rakkautta, mutta vahvaa ihastumista kuitenkin minuun. Oman lapsensa saamisen toive ylittää kuulemma kaikki muut toiveensa elämässään.

Tyttäreni on alkanut tässä vuosien varrella kutsumaan häntä äidiksi. Vietämme runsaasti aikaa kaveriperheiden ja kaveripariskuntien kanssa yhdessä. Olen luullut, että olemme hioutuneet uusperheeksi. Nyt nainen aikoo muuttaa suuremmalle paikkakunnalle, jotta voisi löytää lapsettoman miehen, jonka kansaa saada lapsi. Itse en enää aio saada lisää lapsia.

Oloni on lievästi sanottuna vedätetty. Mitä mieltä olette?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teette lapsen ja sitten eroatte ja lapsi on vuoroviikkolapsi sitten.

Näinhän siinä yleensä käy. Lapsi pilaa hyvän parisuhteen.

Vierailija
22/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko spermasi niin huonolaatuista nykyään ettet edes voi saada naistasi raskaaksi?

Vierailija
24/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko spermasi niin huonolaatuista nykyään ettet edes voi saada naistasi raskaaksi?

Ap ei halua lapsia enempää, kyse ei ollut siitä etteikö pystyisi saamaan.

Vierailija
25/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee vauva naisen kanssa. Tyttäresi varmaan tykkää pienestä sisarestaan ja olette yhdessä perhe. Tsemppiä!

Vierailija
26/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee vauva naisen kanssa. Tyttäresi varmaan tykkää pienestä sisarestaan ja olette yhdessä perhe. Tsemppiä!

Sisaruksestaan. Tai mikä trans se nykyään lieneekään.

Vierailija
27/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa pysyä moisesta hullusta elikosta kaukana

Vierailija
28/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alkaisi hankkia uutta lasta vain sen vuoksi että toinen haluaa lapsen. Varsinkaan kun tämä äitiyshaave on ilmeisen uusi juttu. Mitäs jos nainen ei enää sitten olekaan samaa mieltä kun lapsi syntyisi? Tai raskausaikana.

Vierailija
29/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nainen vai mies? Kun on vähän epävarmuutta sulla tässä asiassa

Vierailija
30/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin alhaisesta naisesta on hyvä päästä eroon.

Vierailija
31/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko nainen vai mies? Kun on vähän epävarmuutta sulla tässä asiassa

Onko sullaki?

Vierailija
32/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä vaa ala tahtomattas isäksi, menee elämä pilalle. Kun naisen vauvakuume äityy pahaksi siinä menee kaksi elämää pilalle, lapsen ja isän.

Vierailija
33/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisella on oikeus omaan lapseen, voit alkaa isäksi joko suotumalla tai pakotettuna.

Vierailija
34/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisella on oikeus omaan lapseen, voit alkaa isäksi joko suotumalla tai pakotettuna.

Ja sinäkö saat määrätä miesten lisääntymisestä?

Vierailija
35/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa jotenkin outoa tuo muutto toiselle paikkakunnalle, eikö muka samasta kunnasta löydy miestä? Vai asutteko jossain 5 ihmisen kylässä?

No, kyllä mun sukua asuu laajahkossa kylässä, jossa saattaa olla jopa parisataa miestä, mukaan lukien varatut ja ikäihmiset. Siitä joukosta ei välttämättä löydy kumppania, kun olisi hyvä sitä kipinääkin olla.

Ap on nyt kuvitellut mielessään, mikä on parasta hänelle ja hänen lapselleen ja olettanut, että asia ok ilman tilaa muutoksille. Naisystävän toiveista viis.

Vierailija
36/40 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ikäviä juttuja, jos toisen mieli muuttuu. Velamiehenä tuota on koettu, että alkuun vela nainen alkaakin haluta lapsia. Eihän siinä auta muu, kuin erota. Ärsyttäähän se. Toisen puolesta ei kuitenkaan voi päättää, antaa hänen mennä etsimään lapsia haluava puoliso ja itse jatkaa vapaaehtoisesti lapsettoman etsintää. 

Vierailija
37/40 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt vain huonoja vaihtoehtoja jälellä. Joko annat naisen mennä ja oot ikuisesti yksin koska et tuu uutta naista saamaan enää ikinä tai sitten yrität saada naisen jäämään ja teette sen lapsen. Tosin voi olla että naisella on jo yksi tai useampi mies jonossa odottamassa siellä toisella paikkakunnalla.

Vierailija
38/40 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole varovainen

Naisellasi voi pilleri unohtua....

Vierailija
39/40 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on nyt vain huonoja vaihtoehtoja jälellä. Joko annat naisen mennä ja oot ikuisesti yksin koska et tuu uutta naista saamaan enää ikinä tai sitten yrität saada naisen jäämään ja teette sen lapsen. Tosin voi olla että naisella on jo yksi tai useampi mies jonossa odottamassa siellä toisella paikkakunnalla.

Eiköhä tuo oo jo taputeltu ja naisella muut munat pildessä.

Vierailija
40/40 |
07.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että 35v miehen elämässä ei voi olla mitään mukavaa. Nyt vaan totut yksin elämiseen. Kohta lapseski muuttaa omilleen ja voit erakoitua.