Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En mee broidin lapsen ristiäisiin, kun vituttaa kun ei ole omaa vauvaa

Vierailija
20.01.2007 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakota itsesi menemään. Mieti miltä tuntuu jos vaikka kahden kuukauden päästä oletkin raskaana, etkä olisi käynyt niissä ristiäisissä. Ajan myötä, ja viimeistään jos joskus saat oman lapsen, tulet katumaan jos et mene.

Vierailija
2/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyörii veljen vauvan ja hänen perheensä ympärillä. Isovanhemmat palvoo vauvaa ja uutta perheen jäsentä. Se on raskasta jos itse haluaisi lapsen. Mutta ajattele niin, että se on vain yksi päivä, eikä edes kestä kuin muutaman tunnin. Sen jälkeen se on ohi ja veljesi joutuu kestämään lapsen valvomiset ja itkut ym. Vauva myös kasvaa todella nopeasti ja 1v ikäisenä ei ole enään mikään vauva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noin ylipäätään. Ei vastaa koskaan tekstiviesteihin, puheluihin eikä spostiin. Kutsu on tullut ristiäisiin.

No tottakai menen sinne, mutta ottaa aivoon. Lapsi on veljelle kolmas, toisesta avioliitosta. Veljeni on viisikymppinen, itseäni huomattavasti vanhempi.

Vierailija
4/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupa.

Vierailija
5/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni ei pidä juuri kehenkään yhteyttä, paitsi nyt varmaan kutsui sen takia, että haluaa paljon ristiäislahjoja.

Annan joka vuosi hänen lapsilleen lahjan ja lähetän joulukortin. Hän ei edes kiitä.

ap

Vierailija
6/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska tiedän itseni, niin olen niin ärsyttävän korrekti että menen vaikka ottaisi kuinka nuppiin. Olin aiemmissakin.

Vierailija
7/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en mee ikinä kenenkään auton kyytiin vaan kävelen mielummin perässä.. (mullei oo omaa autoo) Juu ja kenenkään OMAkotitalossa en vieraile, koska ite asun vuokralla.. Onhan näitä paljonkin.. vituttaa.. =)

Vierailija
8/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mäkään en mee ikinä kenenkään auton kyytiin vaan kävelen mielummin perässä.. (mullei oo omaa autoo) Juu ja kenenkään OMAkotitalossa en vieraile, koska ite asun vuokralla.. Onhan näitä paljonkin.. vituttaa.. =)

Älä, ap mene sitten, jos ette ole veljen kanssa läheisiä. Mieti kuitenkin, voisiko sinusta tulla veljen lapsen kanssa läheinen...

Vierailija
9/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ei kyllä pidä yhteyttä, vastaa puhelimeen eikä mihinkään viesteihin. Silloin kun tavataan, lähinnä vittuilee siitä, että " miten sä voit olla noin huonosti menestynyt" .

Olen muutenkin niin kypsähtänyt koko veljeäni kohtaan ja kahta kauheammin ottaa aivoon se, että sille tulee ihana suloinen vauva. Kun MINÄ haluaisin saada oman lapsen.

Ja juu, ei ole minulta pois, tiedän sen.

Vierailija
10/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapsettomuus johtuu kierukasta.

Vierailija
11/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, en tiedä miksi, on yhtä kohtelias ja ihana myös toiselle siskolle.

Vierailija
12/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos lapsettomuus johtuu kierukasta.

Vierailija
13/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ootko muuten kuullu, et katkeruus on sairaus! Muilla on paljon sellasta mitä mulla ei (ja tuskin koskaan tulee olemaankaan) ja jos siitä murehtisin, en muuhun pystyiskään. Se kierukka on sun valintas, joten pää kiinni. Äläkä nyt sano, että miehen.. Jos miehes ens vuonna sanoo, ettei nytkään oo " sopiva aika" , sä tyydyt kohtaloos ja katkeroidut vaan entisestään!

Vierailija
14/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seuraavana ruikuttamassa sitä, kun lapsi ei tulekaan suunnitellusti ja veliperhana sai jo neljännen mukulan!

Vierailija
15/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en olisi halunut lähteä miehen veljen vauvan ristiäisiin.

Mutta menin silti, just niin kun sinäkin, että halusin olla korrekti. Kolme keskenmenoa takana ja hieman kans katkeroittaa homma. Mutta olimme vaan n. 1½ tuntia ja oli niin paljon populaa paikalla että ei kukaan edes huomannut että en käynyt kertaakaan " ihailemassa" vauvaa.

Vetää vaan vitun kateelliseksi kun toiset pykää vauvaa toisensa jälkeen ja meillä ei vaan meinaa onnistua millään.

Vierailija
16/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en käynyt kertaakaan " ihailemassa" vauvaa.

Vetää vaan vitun kateelliseksi kun toiset pykää vauvaa toisensa jälkeen ja meillä ei vaan meinaa onnistua millään.

Mitä pahaa se vauva on sulle tehnyt?

Vierailija
17/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla väleissä. Vauvaa tapaan vanhempiemme luona silloin tällöin, se kaikille ihan okei.

Vierailija
18/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yksiinkään rippijuhliin, koska omalla lapselle ei tule olemaan rippijuhlia.

Enkä hautajaisiin, koska en halua pilata hyvää tuultani.

Enkä työkaverin ylennyspirskeisiin, koska itse jatkan samassa kurjassa hommassa myös seuraavat 10 vuotta.

En halua osallistua kenenkään iloihin enkä suruihin, jos en itse voi saavuttaa samaa. Se kaikki on minulta pois. Elämä pyörii minun ympärilläni.

Vierailija
19/19 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo asenne ei ainakaan paranna mahdollisuuksiasi tulla raskaaksi...

Itse olen myös lapseton ja todella onnellinen veljen lapsista, joille olen täti vaikka en koskaan omia lapsia saisikaan.

Mutta ymmärrän hyvin, että joillekin voi tehdä tiukkaa.