Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi teistä vamukeista lounasetu tulee kalliimmaksi kuin kokonaan itse maksettu lounas?

Vierailija
06.04.2024 |

Vttu miten tyhmiä ihmisiä sitä maa päällään kantaakin.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ainakin lounasetu maksetaan tilille mikäli sitä ei käytä. Näin itselle jää paljon enemmän rahaa, jos syö vaikka 4e hintaiset omat eväät. En tätä "eväs"mahdollisuutta hyödynnä muutoin kuin etätöissä ollessa.

Tämä ei ole mahdollista. Lounasetua ei voi maksaa tilille.

Vierailija
22/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulee se kallimmaaksi kuin omat eväät, mutta en nyt ihan ehkä ymmärrä mitä ap ajaa takaa?

Akat mikrottaa muoviastiassa sosekeiton. Saa aino annoksen mikromuovia ja hyvin vähän ravintoa jolla jaksaisi päivän loppuun. Sitten ruikutetaan uUpuMuStA. 🤦🏻

Tämä. AINA se v*tun sosekeitto tai valmispuuroa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä osa siitä että ruikuttaa työn olevan liian raskasta johtuu siitä että aamiainen ja lounas ovat riittämättömiä litkuja. 

Vierailija
24/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nämälounariulisijat ei tiedä koko lounarista yhtään mitään, kunhanulisevat täällä. Työttömiäluusereita.

Vierailija
25/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus leikkaa 800 miljoonaa yritysten myynneistä. Kohta teidän suosikki ravintola loppuu.

Vierailija
26/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ehkä tiedä muusta, kuin että hänen on lounasetu on käytettävä, ja jos ei käytä, sitä ei makseta tilille erikseen rahana. 

Kuulostaa omituiselta, että rahan saisi erikseen tavallaan palkkana ellei käy syömässä. Miten tuollainen järjestely siis käytännössä toimii + paljonko se summa on päivää kohden?

Mitä ilmeisimmin lounasetuuksia on olemassa hyvin erilaisia riippuen työnantajasta.

Vierailija
27/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus leikkaa 800 miljoonaa yritysten myynneistä. Kohta teidän suosikki ravintola loppuu.

Suosikkiravintola on yhdyssana kuten myös vitunurporunkku.

Vierailija
28/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ehkä tiedä muusta, kuin että hänen on lounasetu on käytettävä, ja jos ei käytä, sitä ei makseta tilille erikseen rahana. 

Kuulostaa omituiselta, että rahan saisi erikseen tavallaan palkkana ellei käy syömässä. Miten tuollainen järjestely siis käytännössä toimii + paljonko se summa on päivää kohden?

Mitä ilmeisimmin lounasetuuksia on olemassa hyvin erilaisia riippuen työnantajasta.

Ei ole. Verottaja ja laki määrittää lounasedun.

Vierailija
29/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos itsemaksettu  on maksanut vähemmän kuin  verotusarvo? Samaa lounasta samasta paikasta ei tietenkään saa halvemmalla.

Mikä ihmeen logiikka tässä on takana? Mistä saat lounaan nykyisin halvemmalla kuin 8,5€? Ja jos saat niin mitä täällä sitten vingut?

Eikö se just ollut keskustelun aihe?

"Miksi teistä vamukeista lounasetu tulee kalliimmaksi kuin kokonaan itse maksettu lounas?"

Mikä logiikka on siinä, että kun vastaa, sen onkin vinkumista?

Ja ap, lapsi hyvä, opettele laittamaan ruokaa. Hyvää sellaista. Saat takuulla halvemmalla kuin 8,50. Jos et halua vaivautua, mitä se sinua häiritsee vaikka muut niin tekevät.

-eri

Vierailija
30/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vamukki jokin heimo, johon huonosti käyttäytyvä aloittaja kuuluu?

Lounaskortti on kätevä.

Vierailija
31/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosikkiravintola on yhdyssana kuten myös vitunurporunkku.

Tai siis suosikkiravintola on yhdyssana, vitunurporunkku ei ole yhdyssana.

Vierailija
32/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko vamukki jokin heimo, johon huonosti käyttäytyvä aloittaja kuuluu?

Lounaskortti on kätevä.

Onko lukiäiriö vai oletko idioottihoro?

Vierailija
33/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounasetua voi tietääkseni käyttää vain lounasannoksiin, ei ruokatarvikkeiden ostamiseen. Jos ei halua käydä ravintolassa, tulee halvemmaksi tehdä ruoka itse kuin ostaa lounasedulla eineksiä.

No sitten vtun juntti et nosta sitä etua. Vttu mikä vamukki.

Arvoisa vamukki, en tietenkään nosta, koska omat eväät on edullisempi vaihtoehto.

No mitä sitten täälläuliset paskaeväsjuntti. Mä syön lounaani 2€ halvemmalla, syö sinä paskaeväitäsi.

Kumpikohan tässä ulisee? Minun evääni ovat muuten taatusti laadukkaampia kuin sinun lounasravintolan eineksesi.

Vierailija
34/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on kalliimpaa kuin itse tehdyt eväät. Mutta itse en ainakaan osaa niin hyviä aasialaisia ruokia kuin ravintoloissa tarjotaan. Minulle toimistolla ollessa lounas on päivän/viikon kohokohta, kun pääsee intialaiseen, thaimaalaiseen, kiinalaiseen, japanilaiseen, balilaiseen tai singaporelaiseen ravintolaan. Noin nyt esimerkiksi. Toimisto on Helsingissä, niin valikoima on ihan valtava. Mutta joo, ehkä vaikuttaa sekin, että saan riittävästi palkkaa eikä tarvitse miettiä onko varaa satunnaisiin lounaisosan vai ei. 

Vierailija
35/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lounasetua voi tietääkseni käyttää vain lounasannoksiin, ei ruokatarvikkeiden ostamiseen. Jos ei halua käydä ravintolassa, tulee halvemmaksi tehdä ruoka itse kuin ostaa lounasedulla eineksiä.

Arvoisa vamukki, en tietenkään nosta, koska omat eväät on edullisempi vaihtoehto.

No mitä sitten täälläuliset paskaeväsjuntti. Mä syön lounaani 2€ halvemmalla, syö sinä paskaeväitäsi.

Kumpikohan tässä ulisee? Minun evääni ovat muuten taatusti laadukkaampia kuin sinun lounasravintolan eineksesi.

LOL köyhärunkku.

Vierailija
36/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön eväitä.

Vierailija
37/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lounasetu maksaa minulle noin 5 euroa kun lasken itse maksetun osuuden ja verot 

sitten lounaalla etu ei riitä joten maksan päälle itse 2-4 euroa 

eli lounas ulkona maksaa mulle 8-10 euroa 

Vierailija
38/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOL köyhärunkku.

Köyhä en ole, koska osaan kuluttaa järkevästi mm. tekemällä omat eväät. En toki niin varakaskaan, että voisin kuluttaa miten sattuu huvittamaan.

Vierailija
39/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mene niin päin, että lounasetua käyttäviltä vähennetään palkasta x osuus edun saamiseksi? Ne otka eivät halua etua saavat koko palkan.

Vierailija
40/41 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulee se kallimmaaksi kuin omat eväät, mutta en nyt ihan ehkä ymmärrä mitä ap ajaa takaa?

Akat mikrottaa muoviastiassa sosekeiton. Saa aino annoksen mikromuovia ja hyvin vähän ravintoa jolla jaksaisi päivän loppuun. Sitten ruikutetaan uUpuMuStA. 🤦🏻

Tämä. AINA se v*tun sosekeitto tai valmispuuroa. 

Mulla oli maanantaina wienerleike, bulguria ja muutama luumutomaatti. Tokinse leike oli sunnuntaina parempaa suoraan pannulta, mutta tulee halvemmaksi syödä jälät kuin heittää oois. Ja kyllähän sillä nälkä lähti.

51v täti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi