Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
ONKO tämä brion etanapeli VIALLINEN?
20.01.2007 |
Kun siinä renkulan sisällä näkyy loppupäässä kahta väriä? niitä renkuloita pitää siis asetella erikseen jotta näkyy vaan yksi väri....eikö niiden pitäis asettua itekseen kun vaan työntää renkulat paikalleen
?
Kommentit (2)
Mutta jos ne laittaa tiiviisti, voi loppupäässä vähän vilkahtaa kahta väriä, älä laita ihan niin tiiviisti! Tai sitten meilläkin on maanantaikappale...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
joilla on tämä peli, pliis!
brion sivuilla ei ole mitään mihin vois laittaa s-postia...