Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suosittele meedioita

Vierailija
06.04.2024 |

Ketä meedioita on Suomessa tällä hetkellä? Anna suosituksia ja kerro kokemuksiasi meedioista joita tiedät.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnu Mohell

Vierailija
22/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sointu Piispa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stiina Sahari muistaakseni välitti myös kuolleilta viestiä ellen väärin muista nyt.

Se on huijari, kukaan ei saa viestejä kuolleilta, vaan demoneilta, jotka leikkii sitä kuollutta ihmistä. 

Ihan kun sinä sitten tietäisit mistä on kysymys? Lapsellista, oletko sinä kateellinen?

Tiedän oikein hyvin, mistä on kyse, enkä todellakaan ole kade, päinvastoin! Sinä itse et tiedä näistä asioista mitään. 

Raamattu kieltää kysymästä asioista meediolta, ennustajiltaja kuolleilta ihmisiltä. Sellainen on Jumalalle KAUHISTUS. 

Ei vaan minä tiedän, sinä näköjään et tiedä yhtään mitään.

Vierailija
24/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy ap asioitasi suoraan saatanalta, hän vastaa kyllä. 

Olet siis edelleenkin yrittämässä itsesi kehumista täällä, en kuuntele.

Häh, en kyllä kehu itseäni mitenkään, vaan annan sinulle neuvoja.

Et tarvitse mitään kanavoijaa, vaan kysy itseltään saatanalta perkeleeltä, siltähän nämä meediotkin asioita kysyvät. Sama heppu kyseessä. 

Oletpa lapsellinen. Älä puutu asioihin joista et ymmärrä. Miten suomalaiset ovatkin näin lapsellisia ja ilkeitä nykyisin. 

Vierailija
25/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stiina Sahari muistaakseni välitti myös kuolleilta viestiä ellen väärin muista nyt.

Se on punainen noita, joka seurustelee riivaajien kanssa. 

Ok, ei haittaa laisinkaan minua. Hän on tuttu minulle kuten sinunkaltaistesi kiusanteko myöskin on tuttua minullekin. 

Kannattaisi ajatella joskus, että emme kiusantekijöitä, vaan haluamme sinun sielusi varjeltumista helvetiltä.

Jumala on ankarasti kehoittanut olemasta missään tekemisissä ennustajien kanssa, koska sen kaltainen on oikeasti KAUHISTUS Jumalalle Raamatussa. 

Kannattaa lukea se raamattu uudestaan ja ymmärtää koko kirjan merkitys myöskin. Tule sitten pätemään.

Vierailija
26/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meediot kertoilevat joko oman päänsä tuotoksia tai välittävät valehtelevien henkien viestejä. Tulipa viesti ihmisen omasta päästä tai hengiltä, niin molemmat ovat yhtä harhaanjohtavia.

Raamattu varoittaa kääntymästä henkimaailman puoleen, ottamasta yhteyttä henkiin. Jumala on sellaista vastaan, koska ne eksyttävät ihmisiä:

3. Moos. 20:6 jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni...

Jumalan oma Henki eli Pyhä Henki on ainut luotettava henki, joka ei johdata ihmistä harhaan. Kun ihminen tulee uskoon, Pyhä Henki akaa johdattamaan ihmistä totuuteen. Raamatussa Jumala jopa kehottaa kysymään tulevia Häneltä:

Jes. 8:1945:11 kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja-ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Jumalaltansa? Kuolleiltako elävien puolesta?... Kysykää tulevaisia minulta...

Tässä ohjeessa on tosin huomioitava se seikka, että Jumala on jo moneen asiaan vastannut Raamatussa, eikä Hän vastaile Pyhän Henkensä kautta enää sellaisiin.

Hän ei myöskään vastaa luopuneen ihmisen asioihin, siis sellaisen ihmisen asioihin, joka on Jumalaa ja Hänen tahtoaan vastaan ja elää synnissä.

Vierailija
27/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on punainen noita, joka seurustelee riivaajien kanssa. 

Ok, ei haittaa laisinkaan minua. Hän on tuttu minulle kuten sinunkaltaistesi kiusanteko myöskin on tuttua minullekin. 

Kannattaisi ajatella joskus, että emme kiusantekijöitä, vaan haluamme sinun sielusi varjeltumista helvetiltä.

Jumala on ankarasti kehoittanut olemasta missään tekemisissä ennustajien kanssa, koska sen kaltainen on oikeasti KAUHISTUS Jumalalle Raamatussa. 

Osa haluaa varjella huijaukselta ja siltä, että sotkee elämänsä seuraamalla hölmöjä ennustuksia.

Miksi ei saisi si

Ymmärtäkää mitä tarkoittaa kritisointi ja muistakaa että saa olla skeptinen kuka tahansa missä tahansa asiassa ja kritisoida mitä tahansa joten älkää itkekö kun osuu kohdallenne nämä viestit.

Vierailija
28/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se vain hyvä kun itsellä ei ole mitään meedio tai ennustajapakkomiellettä.

En tarvitse tuollaisia mihinkään, en kerrakaikkiaan mihinkään.

Ei se tarkoita pakkomiellettä. Muista että sinä olet vain sinä ja lopeta tuo kiusaaminen. En haluaisi edes olla ja ajatella kuten sinä joten lopeta elämäntyylisi pakottava tuputtaminen. Sama kaikille muillekin tuputtajille.

Vierailija
29/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meediot kertoilevat joko oman päänsä tuotoksia tai välittävät valehtelevien henkien viestejä. Tulipa viesti ihmisen omasta päästä tai hengiltä, niin molemmat ovat yhtä harhaanjohtavia.

Raamattu varoittaa kääntymästä henkimaailman puoleen, ottamasta yhteyttä henkiin. Jumala on sellaista vastaan, koska ne eksyttävät ihmisiä:

3. Moos. 20:6 jos joku kääntyy vainaja-tai tietäjähenkien puoleen, lähtien haureudessa kulkemaan heidän jäljessänsä, sitä ihmistä vastaan minä käännän kasvoni...

Jumalan oma Henki eli Pyhä Henki on ainut luotettava henki, joka ei johdata ihmistä harhaan. Kun ihminen tulee uskoon, Pyhä Henki akaa johdattamaan ihmistä totuuteen. Raamatussa Jumala jopa kehottaa kysymään tulevia Häneltä:

Jes. 8:1945:11 kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja-ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Juma

Ristiriitaista jo alusta. Vie tuputuksesi muualle ja anna muiden jo elää itse rauhassa sinun ankealta maailmankuvaltasi joka on lisäksi valheita täynnä.

Vierailija
30/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole kristinuskossa. Buddhalaisille on ihan normaalia kysyä asioista meedioilta.

Vierailija
31/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jes. 8:1945:11 kun he sanovat teille: "Kysykää vainaja-ja tietäjähengiltä, jotka supisevat ja mumisevat", niin eikö kansa kysyisi Juma

Vaikka antaisi alapeukkua, niin Jumalan varoitus pysyy samana siitä huolimatta.

On olemassa kahdenlaisia ihmisiä, jotka voivat olla yhteydessä hengen maailmoihin;

* Jumalan profeettoja, joilla Jumala itse on avannut aistit näkemään hengen maailmoihin ja jotka välittävät Jumalan totuuksia Pyhän Hengen kautta.

* Niitä, joilla ovat aistit avautuneet esim. okkultismin, meditaation tms. kautta eksyttävään henkimaailmaan. Nämä henget johtavat harhaan ja yhteys niihin on Jumalan silmissä myös tuomittavaa.

Vierailija
32/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuputa suotta tuota jeesusteluasi meille. Voit itse katsoa maailmaa putken läpi, mutta anna muiden elää siten kuinka he haluavat.

Vierailija
33/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsivä löytää, kolkuttavalle avataan.

Vierailija
34/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ennen uskoontuloani käynyt meedioistunnoissa ja kysynyt eri selvänäkijöiltä. Mitään he eivät ole tietäneet, vaan ovat aina täysin väärään suuntaan johtaneet.

Kun tulin uskoon, Jumala alkoi johdattaa Henkensä kautta totuuteen ja myös vapauteen näistä hengistä ja niitä kanavoivista ihmisistä.

Henget eivät tiedä ihmisen elämästä kuin sen, mitä ne ovat nähneet ihmisen tekevän. Siksi ne osaavat kertoa asioita menneisyydestämme. Tulevaisuutta ne osaavat ennakoida vain todennäköisyyksien perusteella. Siksi ennustukset usein menevät harhaan. Loppu on puhdasta valehtelua.

Vierailija
35/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja ilmestyy, kun oppilas on valmis.

Vierailija
36/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös oikeat meediot osaa varmaan ottaa sinuun yhteyttä, jos palveluitaan tarvitset.

Vierailija
37/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ennen uskoontuloani käynyt meedioistunnoissa ja kysynyt eri selvänäkijöiltä. Mitään he eivät ole tietäneet, vaan ovat aina täysin väärään suuntaan johtaneet.

Kun tulin uskoon, Jumala alkoi johdattaa Henkensä kautta totuuteen ja myös vapauteen näistä hengistä ja niitä kanavoivista ihmisistä.

Henget eivät tiedä ihmisen elämästä kuin sen, mitä ne ovat nähneet ihmisen tekevän. Siksi ne osaavat kertoa asioita menneisyydestämme. Tulevaisuutta ne osaavat ennakoida vain todennäköisyyksien perusteella. Siksi ennustukset usein menevät harhaan. Loppu on puhdasta valehtelua.

Hyvin on yritetty opettaa kertomalla tarina, tässä on kyllä totuutta jos ymmärtää mistä on kyse. Henget ovat edesmenneitä ihmisiä eikä heidän tehtävänsä ole antaa tietoa tulevasta mutta voivat he silti antaa jos se kuuluu ihmisen tukemiseen. Kaikki ei ole aina niin mustavalkoista näissäkään asioissa. Henget eivät ole tyhmiä mutta kaikki oppaamme sekä hengetkin voivat välillä vähän testailla meitä sillä hehän seisovat takanamme koko elämämme ja näkevät aivan kaiken elämästämme. Miksi henget eivät ymmärtäisi elämästä riittävästi? Miksi henget haluaisivat meille pahaa tai miksi enkelioppaat eivät tietäisi mitä tuleman pitää? Ei meille aina kerrotakaan kaikkia asioita. Lisäksi kun me saamme tietoa, osaatteko tulkita sitä? Ajatteletteko asioita ja miten? Asioita voidaan kertoa hyvin monin eri tavoin. Ja paljon muuta vielä lisäksi. Kaikkien tehtävä ei ole edes tehdä esimerkiksi tulkintoja vaikka kuinka haluaisi ja joko voi käydä niin että kaikki yhteys suljetaan eikä läpi tulekaan mitään tai vastaavasti meille saatetaan antaa mitä tahansa ja kaikelle löytyy aina henkilökohtainen syy ja merkitys. Joskus yhteyksien sulkeminen on jopa turvallisempi tai edullisempi ihmisen itsensä kannalta. Saatko siis tietoa tai teetkö tulkintoja tms? Vastuu on sinulla itselläsi asioistasi, olet itse vastuussa kaikesta mikä kulkee kauttasi eteenpäin. 

Vierailija
38/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettaja ilmestyy, kun oppilas on valmis.

Kyllä kyllä ja poistuu kun työt tulevat tehdyksi.

Vierailija
39/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsivä löytää, kolkuttavalle avataan.

Kolkuttaja on vastuussa omista valinnoistansa mutta myös kaikesta koskien itseänsä, valitsi tai ei valinnut itse.

Vierailija
40/47 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös oikeat meediot osaa varmaan ottaa sinuun yhteyttä, jos palveluitaan tarvitset.

Meediot eivät ota yhteyttä ihmisiin vaan he mainostavat palveluitansa ja ottavat vastaan asiakkaita jotka haluavat ostaa palveluita meediolta.