Suosittele meedioita
Ketä meedioita on Suomessa tällä hetkellä? Anna suosituksia ja kerro kokemuksiasi meedioista joita tiedät.
Kommentit (47)
Päivi Alanen ja Harriet Piekkola. Alasesta ei hyvää kokemusta ja Piekkolasta ei ole omia kokemuksia mutta nimi on hyvin tuttu netistä.
Vierailija kirjoitti:
Pottukoira?
Onko se jonkun nimi siis vai mikä tämä nimi on oikein?
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen pään tutkituttamista jos meedioihin uskoo.
Aivan ja miksi? Ettei vain omassa päässäsi olisi lukkoja tai muita ehdottomuuksia, kieltoja tai rajoitteita? Yleensä sitä kuvittelee muiden olevan itsensä kaltaisia taulapäitä mutta usein näin ei olekaan.
Stiina Sahari muistaakseni välitti myös kuolleilta viestiä ellen väärin muista nyt.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia olekaan. Googlaa "cold reading" ja "hot reading".
Nuo ovat valheita, tuollaisia ei ole olemassa eivätkä liity medioon mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Stiina Sahari muistaakseni välitti myös kuolleilta viestiä ellen väärin muista nyt.
Se on huijari, kukaan ei saa viestejä kuolleilta, vaan demoneilta, jotka leikkii sitä kuollutta ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on huijari, kukaan ei saa viestejä kuolleilta, vaan demoneilta, jotka leikkii sitä kuollutta ihmistä.
Ihan kun sinä sitten tietäisit mistä on kysymys? Lapsellista, oletko sinä kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Se on punainen noita, joka seurustelee riivaajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kysy ap asioitasi suoraan saatanalta, hän vastaa kyllä.
Olet siis edelleenkin yrittämässä itsesi kehumista täällä, en kuuntele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, ei haittaa laisinkaan minua. Hän on tuttu minulle kuten sinunkaltaistesi kiusanteko myöskin on tuttua minullekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kun sinä sitten tietäisit mistä on kysymys? Lapsellista, oletko sinä kateellinen?
Tiedän oikein hyvin, mistä on kyse, enkä todellakaan ole kade, päinvastoin! Sinä itse et tiedä näistä asioista mitään.
Raamattu kieltää kysymästä asioista meediolta, ennustajiltaja kuolleilta ihmisiltä. Sellainen on Jumalalle KAUHISTUS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy ap asioitasi suoraan saatanalta, hän vastaa kyllä.
Olet siis edelleenkin yrittämässä itsesi kehumista täällä, en kuuntele.
Häh, en kyllä kehu itseäni mitenkään, vaan annan sinulle neuvoja.
Et tarvitse mitään kanavoijaa, vaan kysy itseltään saatanalta perkeleeltä, siltähän nämä meediotkin asioita kysyvät. Sama heppu kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, ei haittaa laisinkaan minua. Hän on tuttu minulle kuten sinunkaltaistesi kiusanteko myöskin on tuttua minullekin.
Kannattaisi ajatella joskus, että emme kiusantekijöitä, vaan haluamme sinun sielusi varjeltumista helvetiltä.
Jumala on ankarasti kehoittanut olemasta missään tekemisissä ennustajien kanssa, koska sen kaltainen on oikeasti KAUHISTUS Jumalalle Raamatussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ajatella joskus, että emme kiusantekijöitä, vaan haluamme sinun sielusi varjeltumista helvetiltä.
Jumala on ankarasti kehoittanut olemasta missään tekemisissä ennustajien kanssa, koska sen kaltainen on oikeasti KAUHISTUS Jumalalle Raamatussa.
Osa haluaa varjella huijaukselta ja siltä, että sotkee elämänsä seuraamalla hölmöjä ennustuksia.
Miksi ei saisi sitten seurata ennustuksia, jos niin haluaa?
Saapa tietenkin, tämä on vapaa maa.
Mutta ennustukset ovat kaupallinen tuote ja niitä on saatava kritisoida.
Minä en ainakaan halua, että selvänäköisyyttä aletaan käyttää vaikka työhaastatteluissa tai sähkökaapelien paikannuksessa. Jos kaupallinen humpuuki saavuttaa suuren suosion, se valuu ihmisten yksityiselämästä yrityselämänkin puolelle.
T: nimim. Assburger, skeptikko
On se vain hyvä kun itsellä ei ole mitään meedio tai ennustajapakkomiellettä.
En tarvitse tuollaisia mihinkään, en kerrakaikkiaan mihinkään.
Onkos se Kuparikettu meedio?