Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Vierailija
05.04.2024 |

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääsee kun tekee itse.

Vierailija
2/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehty on halvempaa, maukkaampaa ja terveellisempää. Einekset on täynnä lisäaineita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä raataa silloin tällöin keittiössä. Muuta vaihtoehtoa ei ole. Ne rahakkaat syövät työpaikan lounasruokalassa ja säästävät senkin rahan. Ja vesikuluissa, sähkössä ja hakevat markettiruokia halvemmalla. Köyhiä vain syyllistetään.

Vierailija
4/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilataan ruokaa kotiin pari kertaa kuussa, muutoin tehdään itse. Iso perhe niin halvemmaksi tulee näin. Joskus resq-annoksia rafloista. Niin ja muut täällä on nirsoja, eineksissä on aina jotain näille sopimatonta eli silläkin pääsee helpommalla itse tehden.

Vierailija
5/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvempaa ainakin 3-lapsisessa perheessä.

Terveellisyys on toinen syy. Googlaapa suolan ja sokerin suositeltu määrä ja vertaa sitä saantiin, kun vedät eineksiä.

Googlaa myös kuidun määrä. Eineksistä ei saa suositeltua 25-35 g kuitua päivässä.

Ei ihme että elintasosairaudet on yleistyneet paljon.

Kolmas syy on kasvatus. Lasten on hyvä oppia olemaan mukana ruuanlaitossa.

Neljäs syy on, että tykkään kokata. En tätä muuten varmaan jaksaisikaan. Pakastimessa riistaa, jääkaappi täynnä erilaisia kasviksia.

Vastaus kysymykseesi: Kyllä on, ja meitä on muitakin kuin meidän perhe.

Vierailija
6/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä:

Lisäksi minua vaivaa peräsuolen laskeuma.

Ap

Vierailija
7/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe ainakin. Lähin ravintola on 50 kilometrin päässä eikä se ole kovin kummoinen. Ehkä kerran kahdessa kuukaudessa on pakko syödä ulkona kun ollaan asioilla isommassa kaupungissa. Eineksistä menee maha sekaisin ja ne haisee pahalle ja Ruuan laitto on mukavaa puuhaa

Vierailija
8/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ,syön sinun kotonasi joka toinenpäivä ,etkö ole huomannut ruokatarpeitesi vajetta?

Vierailija
9/9 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä halvempaa on hyödyntää universumin vapaita energioita elääkseen. Syöminen on niin maapallomaista. 👽

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi