Ehdotin miehelle läheisyyttä.. hän haluaa elokuviin
Olemme jutelleet muutaman viikon todella syvällisiä, tavanneet kahdesti. Ja viimeksi oli aika kuumaa pussailua.
Ehdotin miehelle jotain intiimimpää, koska itse totta puhuen haluan testata senkin suht pian. Mutta mies haluaa elokuviin, hän on sanonut haluavansa tutustua. Kai tämä on hyvä asia?
Kommentit (4)
Tottakai on hyvä asia.Kertoo minusta vain hyvää miehestä ,ettei halua heti vain housujesi sisään.
Tuo testaaminen kuulosti aika kylmältä.Oletko vain seksiä vailla vai etsitkö kunnon kumppania..
Eihän ensimmäinen kerta kerro vielä mitään.Se on vain yksi ja ensimmäinen kerta.Jännityksen vuoksi voi mennä pilallekin.Harjoitus tekee mestarin,kukaan ei ole seppä syntyessään.
Jos seksiä pitää mittarina kelpoisuuteen,voi menettää melkoisia kultakimpaleita.Mammanpojistahan ne parhaimmat rakastajat opetetaan.Uskollisia ja luotettaviakin vielä.
Mikäs siinä. Käytte elokuvissa, sen jälkeen drinkeillä juttelemassa syvällisiä ja lopuksi menette jomman kumman kämpille ja naitte siten, että naapureiltakin putoavat kattokruunut lattioille.
Viimeksi kun olin elokuvissa, olin toisilla treffeillä. Tosi hyvä leffa ja mies tarjosi karkkia, piti kädestä ja suuteli aina välillä. Oltiin niin ku teinit, luulin että voisi keskittyä elokuvaan niin kuin yleensä teen. Mutta olipa hauskaa. Kummallakin ikä noin 50 v, mies minua vanhempi 😂
Miten siellä leffassa tutustutaan, kun pitää olla hiljaa ja katsoa leffaa?