Olen aina ollut hieman erilainen nainen kuin muut. Rakastan kokeilla uusia asioita, erityisesti kun kyse on seksistä.
Olen aina ollut hieman erilainen nainen kuin muut. Rakastan kokeilla uusia asioita, erityisesti kun kyse on seksistä. Yöpöydänlaatikkoni on täynnä erilaisia tappeja, jotka ovat täydellisiä pyllyn venyttämiseen.
Aluksi olin hieman ujo, mutta päätin uskaltautua ja kokeilla yhtä tappeja. Pienen harjoittelun jälkeen aloin nauttimaan siitä, miten tapit venyttävät ja täyttävät pyllyn. Jokainen tappi toi mukanaan uusia tuntemuksia ja kiihottumista.
Nykyään en voi enää kuvitellakaan elämääni ilman yöpöydän laatikon tappeja. Ne antavat minulle niin paljon nautintoa ja uusia kokemuksia. Olen ylpeä siitä, että uskalsin ottaa riskin ja kokeilla jotain uutta. Mitä seuraavaksi? Sitä en vielä tiedä, mutta olen valmis kokeilemaan!
Kun avaan yöpöydänlaatikkoni, kohtaan aina hymy huulillani. Siellä ne ovat, kymmenet erilaiset tapit jotka olen kerännyt matkan varrella. Jokainen niistä on muisto omasta hetkestään, omasta nautinnostaan. On pientä ja suurta, värikästä ja neutraalia. Jotkut niistä ovat lahjoja entisiltä kumppaneilta, toiset taas ostettuja omaksi iloksi. Mutta jokainen niistä kertoo tarinan, kutsuu minua tutkimaan ja löytämään uusia tuntemuksia. Yöpöydänlaatikkoni on kuin aarrearkku, täynnä mysteeriä ja iloa. Ja minä olen sen ylpeä omistaja, joka ei malta odottaa seuraavaa seikkailua.
Kommentit (13)
Hei kokeileppa an aa li helmiä jos et oo vielä kokeillu
Liikennekartio varmaan seuraava entry item?
Vierailija kirjoitti:
Nää miesten aloitukset..
Eikö pojat saa haaveilla??
Ahhh mikä ihana tuoksu sieltä leijuu!!
Vierailija kirjoitti:
Tuhma tyttö
Taitaa olla tuhma tai tyhmä poika
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhma tyttö
Taitaa olla tuhma tai tyhmä poika
Kyllä tuo pelkästä anaalista puhuminen ja kirjoitustapa kuulostaa siltä että siellä on taas palstan miesfantasioija liikkeellä.
Olen itse bicurious mies ja minä välillä tykkään venyttää persreikääni erikokoisilla anaalitapeilla ja dildoilla. Eräänlainen fetissi. Jopa 10cm leveä kartio anaalitappi, mutta vielä en ole saanut sitä kokonaan sisääni enkä aiokaan saada:)
Erilainen nainen ap varmasti mies
Tuhma tyttö