Posti tiputti postilaatikostani kirjeen, että lähetys noudettavissa. Määräaika noudolle oli eilen.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita ko. toimipaikkaan. Paketti saattaa olla postin myöhästelevällä tyylillä vielä siellä.
Olen eri mutta oletko koskaan yrittänyt soittaa postiin? Helpommin sanottu kuin tehty! Ovat jumankekka onnistuneet piilottamaan tehokkaasti kaikki numerot.
Meillä kyllä onnistui soitto lähikaupan postin toimipisteeseen. Paketti oli ehtinyt lähteä sieltä eteenpäin Vantaalle, mutta sain numeron postin logistiikkakeskukseen, josta edelleen saatiin paketti "kiinni" ja takaisin lähitoimipisteeseen.
Olin erittäin iloisesti yllättynyt. Paketti oli tilattu Saksasta ja oli jo maksettukin, ko. tuote vielä loppuunmyyty.
Postiin ei vaan voi luottaa. Eikä omapostiin tule kaikki viralliset kirjeet, joita odottaa.
Itsehän sain "todistusaineston tutkimiselle lisäaikaa- siirrosta".. Kirjeen samana päivänä kun tuo käsittely oli ollut. Mulla ei ollut mitään mahdollisuutta siis vaikuttaa siihen. Eikä kukaan uskonut, että kirje olisi ollut reissussa kolmatta viikkoa.
Tuossa ei suurempaa vahinkoa käynyt, kun ei vaatinut läsnäoloa ja vaan kolme kuukautta lisäaikaa. Ok. Silleen vaan v*tuttamaan kävi, että jos jatkossa käy yhtä surkeesti ja kirje lojuaa jossain postin nurkissa. Sitten olisikin jo läsnäolopakkoa ja sitä oikeata oikeuden käynti kyseessä. :(
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäis kortin sain viikko pääsiäisen jälkeen
Muistelet jotain vuosia vanhoja juttuja? Tämän vuoden pääsiäisestä kun ei vielä viikkoa ole kulunut, niin et ainakaan nykyhetkestä puhu.
No meidän firmaan tuli paketista noutoilmoitus 2 kuukautta sen jälkeen kun paketti oli noudettavissa. Epäilen kyllä että olisiko ollut jossain tyhjässä asunnossa naapuritalossa ja sitten omistaja tai uusi asukas huomannut sen.
Pertsa Perinteiseen Kieleen Pyrkijä
-Do You speak (embarrassing) Finglish? ; puhutteko te (noloa) suonglantia?
-Oh, yes I do ; tottajan toki:
"Määräaika noudolle oli eilen."
Suomeksi: "Noutoaika oli eilen."
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla provo, postihan lähettää noutoilmoituksen tekstarina tai sähköpostina, ainakin verkkokaupoissa vaaditaan yhteystietojen ilmoittamista. Vai mikä erikoislähetys sieltä on tulossa??
Ulkomaan paketeista tulee joskus vielä paperiset noutolaput postista vaikka tiedot verkkokauppaan laittaisikin. Ei usein mutta viimeksi kuukausi sitten kävi näin itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Soita ko. toimipaikkaan. Paketti saattaa olla postin myöhästelevällä tyylillä vielä siellä.
Olen eri mutta oletko koskaan yrittänyt soittaa postiin? Helpommin sanottu kuin tehty! Ovat jumankekka onnistuneet piilottamaan tehokkaasti kaikki numerot.
Minä olen soittanut vaikka kuinka monta kertaa, eikä ole ollut ongelmaa.
Minulle kaikki ilmoitukset ovat ainaikin viimeiset 3-5 vuotta tulleet tekstiviestillä tai sähköpostilla.
Paperilappuja on tullut varmaan yli 10 vuotta sitten..
Mä en ees saanu pakettia perille postin kautta, koska siinä oli vastaanottajan puhelinnumero väärin, vaikka kaikki muu tieto oikein. Ja kun meillekkin joku jotain lähettää, tai itte tilataan, siitä tulee aina puhelimeen viesti. Lappuja ei ole ollu vuosiin olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen soittanut vaikka kuinka monta kertaa, eikä ole ollut ongelmaa.
Miten tylsä elämä voi jollain ihmisellä olla että soittaa jonnekin postiin "vaikka kuinka monta kertaa" lol
Ulkomailta tuleva isokokoinen kirje ainakin on sellainen tapaus, josta voi tulla postilaatikkoon ilmoitus, että lähetys on noudettavissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole älykännykkää eikä tietokonetta, posti tuo saapumisilmoituksen postin mukana. Tai jos ei ole antanut puhelinnumeroa tilauksen yhteydessä.
Eikö nykyisin ole pakko antaa puhelinnumeronsa, jos tilaa jotain? Ainakin minun on pitänyt numero antaa tilatessani jotain.
Vierailija kirjoitti:
Lataa se omaposti niin ei tarvitse mitään lappuja odottaa.
Työnnä omapostisi perseeseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa miten monta sataa äkäisen akan ja teinitytön kiljuvaa soittoa saisivat päivittäin???
Vierailija kirjoitti:
Pääsiäis kortin sain viikko pääsiäisen jälkeen , kerran onnittelu kortti tuli ruttuisena 2 viikkoa myöhässä , Kelan tärkeitä kirjeitä täysin saamatta , lakkautin tv- lehden tilauksen kun se tuli ja taas ei tullut...
Kortin lähettäjä on laittanut kortin liian viime tingassa. Turha syyttää Postia!
> Ole kääkkämummo äläkä lataa puhelimeen omapostia.
> Ulise av:llä kun paketti lähti kotiin ennen kuin ehdit sen noutaa
🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
> Ole kääkkämummo äläkä lataa puhelimeen omapostia.
> Ulise av:llä kun paketti lähti kotiin ennen kuin ehdit sen noutaa
🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Puhumattakaan että palstan tantat osaisivat hakea lähetystään lähettäjän antamalla tunnuksella 😆🤣
Vierailija kirjoitti:
Lataa se äppi ja lue sillä se viivakoodi joka on kirjeessä.
Ei HERRAN TÄHREN maalaistantat maski kuonolla uskalla lukea mitään viivakoodeja saatika ladata mitään puhelimeen 😱
Vuosikausia mulle tullut tekstiviesti,että paketti on saapunut ja muut tiedot siitä.
Mulle tulee ilmoitus sähköpostiin ja viestinä. Miksei sulle?