Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Posti tiputti postilaatikostani kirjeen, että lähetys noudettavissa. Määräaika noudolle oli eilen.

Vierailija
05.04.2024 |

Mitä pelleilyä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ilmoitus sähköpostiin ja viestinä. Miksei sulle?

Vierailija
22/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita ko. toimipaikkaan. Paketti saattaa olla postin myöhästelevällä tyylillä vielä siellä.

Olen eri mutta oletko koskaan yrittänyt soittaa postiin? Helpommin sanottu kuin tehty! Ovat jumankekka onnistuneet piilottamaan tehokkaasti kaikki numerot.

Meillä kyllä onnistui soitto lähikaupan postin toimipisteeseen. Paketti oli ehtinyt lähteä sieltä eteenpäin Vantaalle, mutta sain numeron postin logistiikkakeskukseen, josta edelleen saatiin paketti "kiinni" ja takaisin lähitoimipisteeseen.

Olin erittäin iloisesti yllättynyt. Paketti oli tilattu Saksasta ja oli jo maksettukin, ko. tuote vielä loppuunmyyty. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiin ei vaan voi luottaa. Eikä omapostiin tule kaikki viralliset kirjeet, joita odottaa.

Itsehän sain "todistusaineston tutkimiselle lisäaikaa- siirrosta".. Kirjeen samana päivänä kun tuo käsittely oli ollut. Mulla ei ollut mitään mahdollisuutta siis vaikuttaa siihen. Eikä kukaan uskonut, että kirje olisi ollut reissussa kolmatta viikkoa.

Tuossa ei suurempaa vahinkoa käynyt, kun ei vaatinut läsnäoloa ja vaan kolme kuukautta lisäaikaa. Ok. Silleen vaan v*tuttamaan kävi, että jos jatkossa käy yhtä surkeesti ja kirje lojuaa jossain postin nurkissa. Sitten olisikin jo läsnäolopakkoa ja sitä oikeata oikeuden käynti kyseessä. :(

Vierailija
24/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäis kortin sain viikko pääsiäisen jälkeen 

Muistelet jotain vuosia vanhoja juttuja? Tämän vuoden pääsiäisestä kun ei vielä viikkoa ole kulunut, niin et ainakaan nykyhetkestä puhu. 

Vierailija
25/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meidän firmaan tuli paketista noutoilmoitus 2 kuukautta sen jälkeen kun paketti oli noudettavissa. Epäilen kyllä että olisiko ollut jossain tyhjässä asunnossa naapuritalossa ja sitten omistaja tai uusi asukas huomannut sen. 

Vierailija
26/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertsa Perinteiseen Kieleen Pyrkijä

-Do You speak (embarrassing) Finglish? ; puhutteko te (noloa) suonglantia?

-Oh, yes I do ; tottajan toki:

"Määräaika noudolle oli eilen."

Suomeksi: "Noutoaika oli eilen."

Vierailija
27/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko olla provo, postihan lähettää noutoilmoituksen tekstarina tai sähköpostina, ainakin verkkokaupoissa vaaditaan yhteystietojen ilmoittamista. Vai mikä erikoislähetys sieltä on tulossa??

Ulkomaan paketeista tulee joskus vielä paperiset noutolaput postista vaikka tiedot verkkokauppaan laittaisikin. Ei usein mutta viimeksi kuukausi sitten kävi näin itselle.

Vierailija
28/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Soita ko. toimipaikkaan. Paketti saattaa olla postin myöhästelevällä tyylillä vielä siellä.

Olen eri mutta oletko koskaan yrittänyt soittaa postiin? Helpommin sanottu kuin tehty! Ovat jumankekka onnistuneet piilottamaan tehokkaasti kaikki numerot.

Minä olen soittanut vaikka kuinka monta kertaa, eikä ole ollut ongelmaa. 

Vierailija
29/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki ilmoitukset ovat ainaikin viimeiset 3-5 vuotta tulleet tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Paperilappuja on tullut varmaan yli 10 vuotta sitten..

Vierailija
30/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ees saanu pakettia perille postin kautta, koska siinä oli vastaanottajan puhelinnumero väärin, vaikka kaikki muu tieto oikein. Ja kun meillekkin joku jotain lähettää, tai itte tilataan, siitä tulee aina puhelimeen viesti. Lappuja ei ole ollu vuosiin olemassa. 

Vierailija
31/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen soittanut vaikka kuinka monta kertaa, eikä ole ollut ongelmaa. 

Miten tylsä elämä voi jollain ihmisellä olla että soittaa jonnekin postiin "vaikka kuinka monta kertaa" lol

Vierailija
32/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tuleva isokokoinen kirje ainakin on sellainen tapaus, josta voi tulla postilaatikkoon ilmoitus, että lähetys on noudettavissa.

Vierailija
33/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole älykännykkää eikä tietokonetta, posti tuo saapumisilmoituksen postin mukana. Tai jos ei ole antanut puhelinnumeroa tilauksen yhteydessä.

Eikö nykyisin ole pakko antaa puhelinnumeronsa, jos tilaa jotain? Ainakin minun on pitänyt numero antaa tilatessani jotain.

Vierailija
34/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa se omaposti niin ei tarvitse mitään lappuja odottaa.

Työnnä omapostisi perseeseesi.

Vierailija
35/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa miten monta sataa äkäisen akan ja teinitytön kiljuvaa soittoa saisivat päivittäin???

Vierailija
36/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiäis kortin sain viikko pääsiäisen jälkeen , kerran onnittelu kortti tuli ruttuisena 2 viikkoa myöhässä , Kelan tärkeitä kirjeitä täysin saamatta , lakkautin tv- lehden tilauksen kun se tuli ja taas ei tullut...

Kortin lähettäjä on laittanut kortin liian viime tingassa. Turha syyttää Postia!

Vierailija
37/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

> Ole kääkkämummo äläkä lataa puhelimeen omapostia. 

> Ulise av:llä kun paketti lähti kotiin ennen kuin ehdit sen noutaa

🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Vierailija
38/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> Ole kääkkämummo äläkä lataa puhelimeen omapostia. 

> Ulise av:llä kun paketti lähti kotiin ennen kuin ehdit sen noutaa

🤦🏻🤦🏻🤦🏻

Puhumattakaan että palstan tantat osaisivat hakea lähetystään lähettäjän antamalla tunnuksella 😆🤣

Vierailija
39/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lataa se äppi ja lue sillä se viivakoodi joka on kirjeessä.

Ei HERRAN TÄHREN maalaistantat maski kuonolla uskalla lukea mitään viivakoodeja saatika ladata mitään puhelimeen 😱

Vierailija
40/42 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikausia mulle tullut tekstiviesti,että paketti on saapunut ja muut tiedot siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi