Kunpa joku soittaisi minulle
Kumminkin on tämä foorumi, että voi edes keskustella joidenkin kanssa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä haluat jutella?
Ihan mistä vaan, että voisin unohtaa murheeni.
- ap -
Etkö voi itse soittaa kenellekään?
Soitin veljelle. Hän oli kännissä eikä olla edes oltu kimpassa oikeastaan koskaan.
- ap -
Vierailija kirjoitti:
Tai ylipäätään olis joku jonka kanssa höpistä silloin tällöin arkisiajuttuja - vaikka kerran viikossa kävelylenkillä. Mistähän tuollaisen ihmisen löytäisi näin aikuisena?
Mikä luonnevika kun ei ole puolisoo löytänyt koskaan tai vakkaansa sillä kyllä kansi vakkansa löytää. Minullakin mies joka kiukuttelee minulle kun ei kuulemma ole katään muutakaan johonka voi kiukkua purkaa.
Jos nuorena ei löydä, taita vitsaa niin aikuisena on jo niin kriittinen että ihan mahdotonta löytää ketään. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä menetettyä on löytää mitään parisuhdetta ja kaikki elää yksin vanhana kurppana. Kaikki suhteitten vaihtelevat elävät loppuiässä ihan yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ylipäätään olis joku jonka kanssa höpistä silloin tällöin arkisiajuttuja - vaikka kerran viikossa kävelylenkillä. Mistähän tuollaisen ihmisen löytäisi näin aikuisena?
Mikä luonnevika kun ei ole puolisoo löytänyt koskaan tai vakkaansa sillä kyllä kansi vakkansa löytää. Minullakin mies joka kiukuttelee minulle kun ei kuulemma ole katään muutakaan johonka voi kiukkua purkaa.
Jos nuorena ei löydä, taita vitsaa niin aikuisena on jo niin kriittinen että ihan mahdotonta löytää ketään. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä menetettyä on löytää mitään parisuhdetta ja kaikki elää yksin vanhana kurppana. Kaikki suhteitten vaihtelevat elävät loppuiässä ihan yksin.
Itsellä on puoliso. Kaksi lastakin, mutta en halua häiritä heidän elämäänsä. Puolison kanssa erottiin jo vuosia sitten.
- ap -
Mitä kivoja asioita elämääsi kuuluu? Voisitko tehdä tänään jotain kivaa?
Vierailija kirjoitti:
Onko joku yhteiskunnan asia mikä painaa mieltä niin jutellaan siitä.
Ei jutella, koska joku tulee oitis poistattamaan ketjun. Etenkin jos juttelu on asiallista.
/s
Etkö voi itse soittaa kenellekään?