Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa joku soittaisi minulle

Vierailija
05.04.2024 |

Kumminkin on tämä foorumi, että voi edes keskustella joidenkin kanssa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä haluat jutella?

Ihan mistä vaan, että voisin unohtaa murheeni.

- ap -

Etkö voi itse soittaa kenellekään?

Vierailija
22/28 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä haluat jutella?

Ihan mistä vaan, että voisin unohtaa murheeni.

- ap -

Etkö voi itse soittaa kenellekään?

Soitin veljelle. Hän oli kännissä eikä olla edes oltu kimpassa oikeastaan koskaan.

- ap -

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ylipäätään olis joku jonka kanssa höpistä silloin tällöin arkisiajuttuja - vaikka kerran viikossa kävelylenkillä. Mistähän tuollaisen ihmisen löytäisi näin aikuisena?

Mikä luonnevika kun ei ole puolisoo löytänyt koskaan tai vakkaansa sillä kyllä kansi vakkansa löytää. Minullakin mies joka kiukuttelee minulle kun ei kuulemma ole katään muutakaan johonka voi kiukkua purkaa.

Jos nuorena ei löydä, taita vitsaa niin aikuisena on jo niin kriittinen että ihan mahdotonta löytää ketään. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä menetettyä on löytää mitään parisuhdetta ja kaikki elää yksin vanhana kurppana. Kaikki suhteitten vaihtelevat elävät loppuiässä ihan yksin.

Vierailija
24/28 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ylipäätään olis joku jonka kanssa höpistä silloin tällöin arkisiajuttuja - vaikka kerran viikossa kävelylenkillä. Mistähän tuollaisen ihmisen löytäisi näin aikuisena?

Mikä luonnevika kun ei ole puolisoo löytänyt koskaan tai vakkaansa sillä kyllä kansi vakkansa löytää. Minullakin mies joka kiukuttelee minulle kun ei kuulemma ole katään muutakaan johonka voi kiukkua purkaa.

Jos nuorena ei löydä, taita vitsaa niin aikuisena on jo niin kriittinen että ihan mahdotonta löytää ketään. Mitä vanhemmaksi tulee niin sitä menetettyä on löytää mitään parisuhdetta ja kaikki elää yksin vanhana kurppana. Kaikki suhteitten vaihtelevat elävät loppuiässä ihan yksin.

Itsellä on puoliso. Kaksi lastakin, mutta en halua häiritä heidän elämäänsä. Puolison kanssa erottiin jo vuosia sitten.

- ap -

Vierailija
25/28 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon!

Vierailija
26/28 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liity tinderiin

Vierailija
27/28 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kivoja asioita elämääsi kuuluu? Voisitko tehdä tänään jotain kivaa?

Vierailija
28/28 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku yhteiskunnan asia mikä painaa mieltä niin jutellaan siitä.

Ei jutella, koska joku tulee oitis poistattamaan ketjun. Etenkin jos juttelu on asiallista.

/s

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän