Onko nelikymppiselle mitään new yorkerissa?
Kommentit (19)
Kerran ostin sieltä yhden kivalla printtikuviolla olevan "perus t-paidan". Sitten kävin uudestaan, jos löytyis taas joku kiva paita, eihän siellä sit tuntunu olevan kun vain tissit peittäviä lyhyitä napapaitoja, tyhjin käsin läksin pois. Pari takkia olen sieltä ostanu.
Kauluspaitoja ja perusfarkkuja ainakin on.
Kävin juuri ja olen kokoa XXL, todella paljon teepaitoja, eri malleja ja kokoja. Samoin olen ostanut Amisun housuja, löysät vyötäröltä ja on myös isoja kokoja. Nyt oli samoja shortseja.
Aikamoinen bensasyöppö, mutta muuten nelikymppiselle sopiva, jos hyvin pidetyn löytää.
Halpa muotia, ja todella halpa laatuista, ei jatkoon.
Olen luullut että tuo on teinien vaatekauppa niin en ole kehdannut mennä :D
Ostan harvoin vaatteita ja käytän pitkään. Laatua ei tuolta saa, vaatteet kulahtavat tai nyppyyntyvät nopeasti, lähinnä synt. kuiduista tehtyjä. Eli ei, en käy.
Olen lähemmäs 50 ja käyn. Miesten puolelta löytää ihan hyviä neuleita. En ole ihan hoikka ja löydän. En mieti mitä muut ajattelee. Mutta printti vaatteissa laatu on hitusen heikentynyt ja valikoima kaventunut muutaman viime vuoden aikana. Kyllä vanhemmatkin voi käydä siellä. Olen mielestäni nuorekas, enkä ihan vielä halua rollaattoria.
On siellä, paitoja,sukkia,housuja,takkeja,alusvaatteita, asusteita löytyy kyllä 40-selle
Kyllä, jos pitää saastekoneista ja V-8:n äänestä.
Puuvillaisia t-paitoja sekä farkkuja, farkuissa ei ole kovin isoja kokoja saatavilla.
Muu valikoima on aika huonolaatuista.
En ole tainnut jokuseen vuoteen käydä, mutta aikoinaan oon ostanut sieltä pari paksua neuletakkia joita oon pitänyt vuosia. Samoin kauan sitten Saksasta jotain teeppoja jotka on olleet ihan hyvälaatuisia, ainakin yks on edelleen käytössä (ostettu siis ennen kuin NY oli Suomessa...)
Takkeja oon ostanut pari, mutta ne on olleet huonompia. Niin ja oon siis 59v.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoikka, niin on
Teini-ikäisille pojilleni sieltä joskus jotain ostanut ja aika kokoa "säkki" ne miesten vaatteet ainakin on.
Mene itse katsomaan. Piruako täällä kyselet, kun kukaan ei tiedä, minkä tyyppinen mahdat olla.
Kävin tässä lähiaikoina kun etsin tietyntyyppistä hametta. Ei ollut kuin vesirajamalleja siinä kaupassa, joten jäi ostamatta kun etsin midiä. Yllätyin kuinka paljon siellä on alusvaatteita. Voisin käydä toistekin katsomassa, koska kaipaisin jotain seksikkäämpää kuin mitä 'aikuisten naisten' kaupoista yleensä löytää.
Itse olen ostanut yksivärisiä t-paitoja, tykkään sellaisista kivan pehmeistä ja joustavista joita sieltä löysin.