Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat ISON lottovoiton, perinnön tms ja irtisanot itsesi töistä

Vierailija
05.04.2024 |

Työkaverit, tuttavat, ym saattavat kysyä syytä. Mitä kerrot?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi selittää mitään?

Jäin pois töistä pari vuotta sitten, kukaan ei ole kysellyt asiasta. En ole työtön, en hae etuutta, joten tästä ei kannata syyllistää, mutta eipä ole kukaan kysynyt, mistä syystä minulla ei ole palkkatyöpaikkaa.

Vierailija
42/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että jäin eläkkeelle aikaisemmin säästöjeni ja sijoitusteni turvin, mikä oli aina tavoitekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkasin köyhiltä 

Vierailija
44/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui jo. Kyllä minun pieni lähipiiri tiesi, että perintöä tulee. Sijoittamisesta on joskus juteltu, mutta en minä muuten juurikaan rahasta puhu. Kai nuo näkee, että sitä on, vaikken sillä leveile. En käy töissä, mutta asun mukavasti ja matkustelen. 

Vierailija
45/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan taidemaalariksi. 

Vierailija
46/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon siirtyäväni uusiin haasteisiin. Sitä en tiedä mitä työkaveri, jonka ottaisin mukaan, aikoo sanoa. Toivottavasti ensi maanantaina selviää.

Vierailija
47/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain perinnön 8 vuotta sitten kun äitini kuoli. Olin silloin lomalla ja otin loparit töistä. Pari työkaveria kyseli miksen tule enää töihin. Sanoin ettei se työ enää kiinnosta minua. Tylsä työ raksalla eikä minulla ollut juuri annettavaa siihen. Perin äitini kesämökin sitten ja aloin remontoimaan sitä. Siinä meni kesä ja syksy ja sain tehdä itse lähes kaiken.

Vierailija
48/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin lapsen syntymän jälkeen ensin hoitovapaalle ja sitten kokonaan pois. Sanoin että alan taiteilijaksi. Lähipiiri tietää, että rahaa on. Tuntemattomammat ihmettelevät, ehkä säälivät ja pitävät looserina. Jotkut kysyy miten tulen toimeen. Vastaan yleensä, että hengissä ollaan vielä.

Vierailija
49/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että olen alkanut Vitae Pro -konsulentiksi, ja tienaan sillä 6 000 € / kk tekemällä vain puolisen tuntia töitä päivässä.

Vierailija
50/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen suhteellisen pienessä yrityksessä ja meillä on tiivis työporukka, joten helpompi kertoa vain totuus. Monien työkavereiden kanssa olemme ihan vapaa-ajallakin ystäviä, joten jos alkaisin valehtelemaan niin minun pitäisi jatkaa valehtelua pitkän aikaa.

Vierailija
51/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että voitin pienen summan rahaa ja sen avulla lähden opiskelemaan vuodeksi tmv. Saisivat tyydytyksen uteluilleen mutta "kävisi ilmi", että miljonääri en ole.

Vierailija
52/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että en vaan pysty enää tulemaan töihin. Että otan loparit, ja piste.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi