Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saat ISON lottovoiton, perinnön tms ja irtisanot itsesi töistä

Vierailija
05.04.2024 |

Työkaverit, tuttavat, ym saattavat kysyä syytä. Mitä kerrot?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyl jännää, et ihmiset vetää herneet nenäänsä jos omilla rahoillaan jää oloneuvokseksi. Syytetään vapaamatkustajaksi ja ties miksi, ilmeisesti se nyt jokaisen Velvollisuus ois vaan raataa peräsuoli pitkällä 48 tuntia viikossa sinne seittemänkymppiseksi. Ku eihän se talous pyöri, kun jotkut vaan lorvii, öhö-öhö.

Vierailija
22/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jäin vapaaehtoisesti putkeen, niin työkaveri sanoi että helppo jäädä jos on 20 000e tilillä. Vastasin, että sillä summalla en edes ajattelisi jääväni pois töistä.Sitten kun on riittävästi, ja talous kunnossa muutoinkin,niin voi itse valita tuonkin vaihtoehdon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu sulle.

Vierailija
24/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin oman firman omaan velattomaan kotiini joka pihassa olisi oma velaton toimitila. Tekisin siellä projekteja, joihin nykyään ei jää asiakasprojekteilta juuri aikaa. Saattaisivat pitkässä juoksussa olla tuottoisia.

Vierailija
25/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sanonu ihan suoraan, et elän pääomatuloilla. 

Voisin tehdä osa-aikatöitä, mut en saa paikkaa, joten lorvitaan nyt sitten 😅

voithan sä sitä antaa niin paljon kuin sielu sietää, ei siitä koirakaan perään hauku.

Vierailija
26/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi mitään. Päätelkööt itse.

Vierailija
27/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron, etten enää jaksa hulluja huutaja-asiakkaita (toivottavasti karma puree teitä), joten nautin jatkossa vapaa-ajastani.

Pitkään tein töitä rankkojen syöpähoitojeni ja elinsiirtoni jälkeen. 

Vierailija
28/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin vaan, että alan Kela-rotaksi ja keskityn jatkossa taulujen maalaamiseen, kun äiti ei aikanaan antanut mun mennä taidelukioon tai pyrkiä kuvataiteita lukemaan. Että nyt riitti. Ostan talon peräkorvesta halvalla ja muutan sinne. 

Luultavasti uppoaisi täysin, jos on kyse lottovoitosta. En koe tarvetta uuteen autoon tms. ulkoiseen mutta talo maalla olisi mukava. 

Perinnön kanssahan lähisuku tietäisi mistä raha tulee....

Vierailija
29/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan: "yksityisasia, en halua kertoa".

Vierailija
30/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa olen itse vähän samantyyppisessä tilanteessa. Irtisanoin itseni ja eläkeikään on kuitenkin aikaa. Työkaverit kyselevät, mitä ryhdyn tekemään ja olen vastannut vain, että muita suunnitelmia. Jokunen on vihjaillut, että onko ollut riitaa firman johdon kanssa. Eli vähän sellaista ilmapiiriä, että pitäisi olla joku vahva syy poisjäännille. Kuitenkin kaikki tietävät, että pystyn tulemaan toimeen ilman palkkatyötä. Suomessa on todella vahva sosiaalinen paine työn askeesiin. Ihmiset ovat olleet yllättävän hienotunteisia kyselyissään ainakin edessäpäin, mutta aavistan, että takanapäin puhutaan riidoista, kyllästymisestä, piilevästä sairaudesta, burnoutista tms. Ja kyllähän minä vähän kyllästynyt olenkin.

Vierailija
31/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi mitään. En usko että kovin kovalla teholla kukaan moisia kyselisi, aika hienotunteisia aikuisia ihmisiä kuitenkin eivätkä mitään uteliaita juoruavia torimummoja.

Vierailija
32/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sain perinnön." tai "Sain paremman työpaikan."

Vierailija
33/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kyl jännää, et ihmiset vetää herneet nenäänsä jos omilla rahoillaan jää oloneuvokseksi. Syytetään vapaamatkustajaksi ja ties miksi, ilmeisesti se nyt jokaisen Velvollisuus ois vaan raataa peräsuoli pitkällä 48 tuntia viikossa sinne seittemänkymppiseksi. Ku eihän se talous pyöri, kun jotkut vaan lorvii, öhö-öhö.

Öhö-öhö

Onko sulla peräsuololaskeuma,?

Vierailija
34/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että helvetitäkö se teille kuuluu, kyseessä on yksityisasia. Jos vielä utelisivät, katkaisisin välit. Suurista rahoista ei kannata hiiskua kenellekään, saa vain valtavaa kateutta, juoruilua ja rahapyyntöjä osakseen.

Vierailija
35/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun alle 5000 asukkaan kylässä, että kyllä ne isot rahat muiden tietoo tulisi aika pian. Eli kertoisin totuuden työkavereille. Mä oikeasti voisin tehdä kuitenkin keikkaa omalla työpaikalla aina välillä. 

Mä en nimittäin muuttaisi pois täältä vaikka saisin ison summan rahaa vaan remontoisin talon ja ostaisin uuden auton. Siitähän jo kaikki tietäisi, että rahaa on tullut nyt ja paljon. 

Vierailija
36/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan toiselle paikkakunnalle saman alan töihin.

Vierailija
37/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vanhempieni maatilan ja alan maanviljelijäksi. 

Vierailija
38/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nigerialainen prinssi jätti mulle perinnön. Lähden sinne selvittelemään asiaa ja noutamaan rahat.

Sitten pari kk reissussa ja ilmestyisin kotikulmille uudella Porchella =)

Vierailija
39/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan nykyään onlyfanssilla niin paljon, ettei tarvitse käydä töissä. 

Vierailija
40/52 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, hoitaisin tuöni loppuun ja irtisanoutuisin.

Tämän jälkeen kuolisin alkoholidementiaan ja muihin viinsairauksiin 10 vuoden sisällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä