Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se poika sanoo siinä mainoksessa?

Vierailija
05.04.2024 |

"Tämä ei ole uutuus juomaa vaan tämä on ????

En saa selvää että mitä on?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käty=kämppä tyhjänä

Käty-bileet

Vierailija
2/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljua 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo mainittu, niin käty.

Eli "kämppä tyhjänä"

Vierailija
4/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käty=kämppä tyhjänä

Käty-bileet

Kiitos sinulle! Olen eri kuin aloittaja, mutta minuakin on ihmetyttänyt tämä. Taidan olla vanha, kun en ole tuollaiseen termiin vielä törmännyt :)

Vierailija
5/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Kiitos. ap

Vierailija
6/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin heti mistä mainoksesta on kyse:D Itsekään en saanut siitä mitään selvää, mutta kun nuorisoa oli pääsiäisenä käymässä ja mainos näkyi tv:ssä kysyin, mitä poika sanoo.  Kuulin aina vain alun "kä" . Nuoriso sitten sanoi, että käty siinä sanotaan. 

Vierailija
7/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä oudon epäonnistunut mainos. Ensinnäkin käty-sanasta ei tosiaan meinaa saada selvää, ja toiseksi uskon että aika moni ei tiedä mitä se tarkoittaa.

Vierailija
8/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jotkut mainokset on suunnattu lapsille, lapsenmielisille tai lasten vanhemmille, jotkut taas senioreille. Itselle ihan selvä se käty. Inhoan muuten vaan noita "tämä ei ole mikään tavallinen" mainoksia, kanava kääntyy.

Vierailija
9/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä jttu että tämäkin selvisi vaikkei sillä mitään sen suurempaa merkitystä ole. Vaan kyllä se lievästi ärsytti kun ei saanut selvää sanasta. Jos ois tietänyt merkityksen oisin varmaan kuullut sen heti eka mainoksesta ja ymmärtänyt mistä kyse.

Mulle moni nyky nuorison sana on ihan hebreaa, onneksi jossain vaiheessa niiden merkitys selviää ettei aina ole äimänä.

Vierailija
10/42 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä oudon epäonnistunut mainos. Ensinnäkin käty-sanasta ei tosiaan meinaa saada selvää, ja toiseksi uskon että aika moni ei tiedä mitä se tarkoittaa.

Minä kuulin sanan selkeästi heti kun sain tietää sanan merkityksen.

Vierailija
11/42 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo sana mullekin ja googletin ko. mainosta, niin löytyi tämä ketju.

Vierailija
12/42 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei saanut mltään selvää. Hah no onneksi täältä tuokin asia selvisi. Mainoksentekijälle tiedoksi että: huonosti sai selvää. Thanks. Nykyään ei enää lauleta kaikkea on ja rahasi riittää vaan vain kaikkea on.. hinnat on noussut eikä kaikkien rahat riitä. Tämäkin saman ketjun mainos vaan.

Vierailija
13/42 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mainos.

Vierailija
14/42 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä jttu että tämäkin selvisi vaikkei sillä mitään sen suurempaa merkitystä ole. Vaan kyllä se lievästi ärsytti kun ei saanut selvää sanasta. Jos ois tietänyt merkityksen oisin varmaan kuullut sen heti eka mainoksesta ja ymmärtänyt mistä kyse.

Mulle moni nyky nuorison sana on ihan hebreaa, onneksi jossain vaiheessa niiden merkitys selviää ettei aina ole äimänä.

...ja tiedoksesi, että hepreakin kirjoitetaan ihan vaan kovalla peellä. 

Vierailija
15/42 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja tiedoksesi, että hepreakin kirjoitetaan ihan vaan kovalla peellä. 

----gravun greikka---

Vierailija
16/42 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiljua 

Päivän 😄 😂 tänks

Vierailija
17/42 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, samaa tekniikkaa jolla purkitetaan kotimainen elokuvataide. Puheesta ei saa mitään selvää, oli sanat miten tuttuja hyvänsä. Mut onneksi on ruotsinkielinen tekstitys. Että lisää tukea verovaroista, saadaan kunnon ääniraitavehkeet.

Vierailija
18/42 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käty=kämppä tyhjänä

Käty-bileet

Kiitos sinulle! Olen eri kuin aloittaja, mutta minuakin on ihmetyttänyt tämä. Taidan olla vanha, kun en ole tuollaiseen termiin vielä törmännyt :)

Ei oo iästä kiinni, olen melkein 60 v ja tiesin kyllä. Yleisestä uteliaisuudesta riippuu.

Vierailija
19/42 |
05.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö sitä käytetään?

Tyttäreni on nyt 22 v ja ne puhu kätystä silloin yläasteella.

jotkut sanat selkeesti jää elämään, vaikka moni häviää tai muuttuu.

Vierailija
20/42 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika, s-ryhmäkö kannustaa lapsia rikollisuuteen, kämppä tyhjätään, nyt järki päähän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi