Olen iloisesti yllättynyt kun olin kampaajalla ottamassa
värin ja maksoi vaan 40e ja on moniväri ja olen tosi tyytyväinen.
Kommentit (4)
En ole koskaan värjätessäni noudattanut väripaketin ohjetta siitä miten väri pitäisi levittää. Toi hiusmäärä mitä sullakin on, on varmaan helpoin värjätä kahdessa osassa. Eli jakaus keskelle päätä. Laita toinen puoli hiuksista kiinni ja värjää toinen puoli ensin. Laita pää alaspäin ja laita suoraan tuubista väri päähän. Ja sitten sama toiselle puolelle. Kun koko pää on värissä hiero se tasaisesti hiuksiin. Kun teet näin niin latvoihin väri menee hieromisvaiheessa ja et tahri niin paljon. Ja pitkiä hiuksia värjättäessä paljon väriä on parempi kuin liian vähän väriä. Ei se ylimääräinen väri haitta muutakuin kukkaroasi.
Viimeeksi kun otin monivärjäyksen sekä leikkauksen lyhyisiin (korvat paljaat) hiuksiin, se maksoi 120e! Nyt tuli muutamia raitoja ja leikkaus, hinta 75e.
en ole ottanut ennen väriä tällä kampaajalla mutta otan kyllä jatkossakin. t.ap
Mulla ei varmaan koskaan tule olemaan varaa käydä kampaajalla värjäyttämässä hiuksia, ne on alaselkään ja tosi paksut, paikassa kuin paikassa joutuisi pulittamaan sen sata euroa ainakin:( Värjään siis itse ja maksan väripaketeista noin kolmekymppiä. On vaan hankalaa saada väri levittymään tasaisesti, oisko jollain vinkkejä siihen?