Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mielikuva teille tulee henkilöstä, joka jää lukemaan kassakuitin kauppaan?

Vierailija
04.04.2024 |

Jotkut jää ihan kassan viereen lukemaan kuitteja ja jotkut siirtyy niiden kanssa vähän etäämmälle. Mielestäni se on ihan järkevää tarkistaa onko veloitettu oikein ja kun lukee kuitin heti kaupassa niin voi samantien mennä takaisin kassalle korjaamaan mahdolliset virheet. Mutta itse en silti ikinä kehtaa jäädä lukemaan kuittia kauppaan, en ainakaan mihinkään näköisälle, koska tulee olo että muut luulee minua köyhäksi tai kitupiikiksi, kun niin pitää jäädä kuittia tarkistelemaan. 

Onko tämä vain omassa päässäni vai mitä te ajattelette, jos edes kiinnitätte mitään huomiota?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi

Vierailija
42/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinta oli jostakin syystä liian suuri. Olen itse palannut saman tien kassalle, kuin huomasin kuitissa olevan ensimmäisenä edellisen asiakkaan ostoksen, kaljasalkun ja toisessa paikassa oli 12 euron hinnaksi tullut 120 euroa.

Alennukset voi tarkistaa jo kassan näytöstä, kuten tietenkin muutkin, mutta yleensä menen heti pakkaamaan enkä seuraa näyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran itsepalvelukassa keksi jostain ihan tyhjästä 5kg suomalaisia tomaatteja. Olisi ollut aika kallis.

Myyjäkutsua painettuani myyjäkin ihmetteli, eikä ollut mitään toista tuotetta josta sellaisen olisi voinut vahingossa ottaa.

Kannattaa tarkistaa jo ennen kun maksaa.

Vierailija
44/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina kuitin ja tarkistan sen siinä kassan lähistöllä ennen kuin lähden kaupasta. Kannattaa ehdottomasti, niissä on kyllä virheitä.  Itselleni on eniten sattunut sitä, ettei alennusta ole huomioitu. 

Vierailija
45/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minkäänlainen. Itse saatan lukea jos summa on isompi kuin ajattelin, tai jos olen ottanut jonkun x hintaan x tarjouksen, että onko se otettu oikein.