Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mielikuva teille tulee henkilöstä, joka jää lukemaan kassakuitin kauppaan?

Vierailija
04.04.2024 |

Jotkut jää ihan kassan viereen lukemaan kuitteja ja jotkut siirtyy niiden kanssa vähän etäämmälle. Mielestäni se on ihan järkevää tarkistaa onko veloitettu oikein ja kun lukee kuitin heti kaupassa niin voi samantien mennä takaisin kassalle korjaamaan mahdolliset virheet. Mutta itse en silti ikinä kehtaa jäädä lukemaan kuittia kauppaan, en ainakaan mihinkään näköisälle, koska tulee olo että muut luulee minua köyhäksi tai kitupiikiksi, kun niin pitää jäädä kuittia tarkistelemaan. 

Onko tämä vain omassa päässäni vai mitä te ajattelette, jos edes kiinnitätte mitään huomiota?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkka tavarasta

Pihi = pihtari

Itse olen aika huolimaton, enkä kovinkaan tarkka tavarasta. Silti kyylään aina kuitin tarkasti. 

N36

Vierailija
22/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna, ajattelisin henkilön olevan hieman vainoharhainen ja todennäköisesti vähän valittajaluonne.

Olen itsekin joskus tarkastanut, jos loppusumma on yllättänyt suuruudellaan tai pienuudellaan. Yleensä ei yllätä, kun ei tule hintoja katseltua muutenkaan ruokaostoksista.

Olen säästänyt valehtelematta satoja euroja kuin tarkistan kuitit aina. Virheitä on paljon ja usein. Heitä sinä rahojasi vaikka parvekkeelta alas jos siltä tuntuu.

T. Itsekin kassalla työskennellyt "valittajaluonne"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan kuitin jos ostoksien loppusumma heittää enemmän kun 5 senttiä arvioidusta.

Vierailija
24/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on nainen, niin vaimomatskua.

Vierailija
25/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ajattele mitään, kunhan ei jää tukkeeksi muiden tielle. Itsekin tarkistan aina kuitit. Todella usein on virheitä. Joskus ostin 2 pakettia nuudeleita, niin kassa oli näpytellyt 22pkt.

Vierailija
26/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan kuitin kaupassa, jos joku asia on jäänyt mietityttämään.

Usein on vika kuitenkin ollut minussa. Näiden omien plussaetujen kanssa pitää olla tosi tarkkana. Milloin on etu jäänyt aktivoimatta, milloin aktivoitua etua ei ole ollutkaan hyllyssä ja milloin samanlaiset tuotteet on pakattu niin samanlaisiin pakkauksiin, että on helppo valita se, mikä ei kuulu tarjoukseen.

Nyt viimeksi oli omana etuna kissanruoka, jota oli toistakymmentä eri makua ja onnistuin valitsemaan hyllystä sen, mikä ei sisältynyt tarjoukseen. Raivostuttavaa!

Vierailija
27/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan aina ainakin aletuotteet jossain sivummalla enkä todellakaan ajattele yhtään mitään jos näen jonkun muun tekevän samoin.

Vierailija
28/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huomannut, että alehinnat eivät siirry kuitille asti. 

Vierailija
29/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä oli yhdessä vaiheessa yhtenään virheitä, aina oli pakko tarkistaa heti, koska monesti piti myös käydä pyytämässä omiaan takaisin. Siis todella paljon sellaista, että hyllyyn jäänyt eri hinta kuin kassakoneessa. Tuntui, että tahallaan tekivät. Tarkistan siksi kuitin edelleen heti. Viime kuukausina on ollut suurempi onnistumisprosentti näissä kuin ennen.

Vierailija
30/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti sitä mitä joku mahdollisesti ajattelee siitä, jos näkee minun lukemassa kuittia. Jos hänen maailmassaan se on merkki köyhyydestä, niin omapa on häpeänsä.

Vierailija
31/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän olen mä!   Hyvä mielikuva! :)

Vierailija
32/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka

Vierailija
33/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa rillejä kaivella kuitin vuoksi. Ei ne kyllä ole kaupassa yleensä mukanakaan.

Vierailija
34/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kiinnittänyt huomiota siihen, kuka lukee kuitteja ja kuka ei. S-ryhmässä on kätevää, kun kuitti tulee suoraan sähköisenä, niin pysyy ainakin tallessa. Mutta eipä niitä tule koskaan katsottua. 

Paperikuitin heitän aina suoraan roskikseen edes vilaisematta. Ja samalla tiedostan, että olisi fiksua edes silmäillä se läpi.

Vierailija
35/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jouduin huutamaan kovaan ääneen että "Et veloittanut näitä Trojan Magnum XL -kondoomeja!" Olipahan siinä jono ihmeissään ja katseli kun heiluttelin kortsupakettia oikeassa kädessä. Parkkihalliin seurasi useampi nainen ja eräskin pyrki hanakasti avo-Porcheni nahkajakkaralle.

Vierailija
36/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkistan kuitin kaupassa, jos joku asia on jäänyt mietityttämään.

Usein on vika kuitenkin ollut minussa. Näiden omien plussaetujen kanssa pitää olla tosi tarkkana. Milloin on etu jäänyt aktivoimatta, milloin aktivoitua etua ei ole ollutkaan hyllyssä ja milloin samanlaiset tuotteet on pakattu niin samanlaisiin pakkauksiin, että on helppo valita se, mikä ei kuulu tarjoukseen.

Nyt viimeksi oli omana etuna kissanruoka, jota oli toistakymmentä eri makua ja onnistuin valitsemaan hyllystä sen, mikä ei sisältynyt tarjoukseen. Raivostuttavaa!

Tyypillistä K-kaupan sekoilua. Siirry ässään, saat bonukset tilillesi.

Vierailija
37/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisen kuitin yleensä heti läpi ostosten pakkauksen yhteydessä, että kaikki alennukset on kirjattu ja määrät vastaavat sitä mitä olen hihnanpäähän saanut. Käytä tosin nykyään lähes aina pikakassaa, niin hinnat voi helppsti tarkastaa suoraan näytöltä ennen maksamista.

Vierailija
38/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkka tavarasta

Tarkka rahasta 

Vierailija
39/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tarkistan, välillä en. Alennustuotteet aina, muuten silloin, kun summa ei vastaa arviotani. Olen luonteeltani hajamielinen, mutta päässälaskutaito hyvä. Muihin kuitinkyylääjiin en kiinnitä huomiota :D

Vierailija
40/45 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhoijaa. Missä se sitten pitäisi lukea? 

Minua ihmetyttää enemmän nämä "en tarvitse kuittia" -tyypit. Ei se nyt ole mitenkään harvinaista, että kuitissa on virhe.

Kerran esimerkiksi itse huomasin, että kahden muovipussin sijaan minulta oli laskutettu 234 pussia. Helpompi korjata asian saman tien.