Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen mielikuva teille tulee henkilöstä, joka jää lukemaan kassakuitin kauppaan?

Vierailija
04.04.2024 |

Jotkut jää ihan kassan viereen lukemaan kuitteja ja jotkut siirtyy niiden kanssa vähän etäämmälle. Mielestäni se on ihan järkevää tarkistaa onko veloitettu oikein ja kun lukee kuitin heti kaupassa niin voi samantien mennä takaisin kassalle korjaamaan mahdolliset virheet. Mutta itse en silti ikinä kehtaa jäädä lukemaan kuittia kauppaan, en ainakaan mihinkään näköisälle, koska tulee olo että muut luulee minua köyhäksi tai kitupiikiksi, kun niin pitää jäädä kuittia tarkistelemaan. 

Onko tämä vain omassa päässäni vai mitä te ajattelette, jos edes kiinnitätte mitään huomiota?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkistan itsekin kuitit enkä ajattele mitään kun näen toisen myös tarkistavan. Pystyy heti korjaamaan eikä vastaan kotona huomata ja syöksyä aaveelle syyttämään kassaa huijariksi.

Vierailija
2/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkka tavarasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin alennustuotteissa on usein virheitä joten niiden osalta tarkistan. Tietenkin kaupassa missä virheen saa nopeasti korjattua.

Vierailija
4/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lukaisen kuitin nopeasti läpi joko ostokset pakattuani heti kaupassa tai sen ulkopuolella. Niin monta kertaa sattunut virhe, käyn periaatteesta korjatuttamassa. Huom. olen käynyt korjaamassa myös sellaisia ostoksia, joissa on virheellisyys niin, että olen maksanut liian vähän tuotteesta.

Ihan täysin sama mitä ihmiset ajattelevat. En ole tullut ajatelleeksi, että pitäisi ajatella asiaa, enkä aio jatkossakaan ajatella. Tympeä, jos kotona vasta huomaa virheen. 

Vierailija
5/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 😆

Vierailija
6/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lukaisen kuitin nopeasti läpi joko ostokset pakattuani heti kaupassa tai sen ulkopuolella. Niin monta kertaa sattunut virhe, käyn periaatteesta korjatuttamassa. Huom. olen käynyt korjaamassa myös sellaisia ostoksia, joissa on virheellisyys niin, että olen maksanut liian vähän tuotteesta.

Ihan täysin sama mitä ihmiset ajattelevat. En ole tullut ajatelleeksi, että pitäisi ajatella asiaa, enkä aio jatkossakaan ajatella. Tympeä, jos kotona vasta huomaa virheen. 

Minäkin käyn sanomassa. Olkoon vaikka 50 centistä kyse. Oppiipa laittamaan hinnat oikein.

Vierailija
7/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se todeta, että kun osti mielestään kolmellakympillä, mutta loppusumma olikin viisikymppia, mistä kummasta tuo määrä oikein tuli. Sitten vain todetaan, että kaikki on helvetin paljon kalliimpaa nykyään.

Vierailija
8/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapana vilkaista kuittia ennen kaupasta poistumista. Mitä sitten muiden mielipiteistä? 

Vierailija
9/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson aina.

Vierailija
10/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla lakiin kirjattuna, että ostoskuitin alennukset tulee aina tarkistaa jo kassalla, jotta voit pyytää korjauttamaan virheen saman tien.

Kauppiailla on kyllä tarpeeksi jo rahaa ja leiman saa poliisilta varastaessaan sukulakun. Jos kauppa "huijaa vahingossa" x määrän rahaa, se on muka ok?

Vierailija
11/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empä oo ajatellu mitä musta ajatellaan. En tietenkään siihen kassalle tai pakkauspisteelle jää jumittaa, meen johki käytävän reunalle. Välillä huomaa jonkun virheen.

Vierailija
12/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna, ajattelisin henkilön olevan hieman vainoharhainen ja todennäköisesti vähän valittajaluonne.

Olen itsekin joskus tarkastanut, jos loppusumma on yllättänyt suuruudellaan tai pienuudellaan. Yleensä ei yllätä, kun ei tule hintoja katseltua muutenkaan ruokaostoksista.

Vierailija
13/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä. Ihan hirveästi on virheitä ollut, ja mitenpä niitä korjaa jälkeenpäin.

Vierailija
14/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuitin aina läpi samalla kun pakkaan ostokset. Ihan normihommaa.

Vierailija
15/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein on tarjoukset jätetty vähentämättä hinnasta. Tarkistan tarjoukset aina heti. Enemmän ärsyttää kaupassa kassajonot pysäyttävät tarjousta kassalla kännykästä selkkaavat ihmiset kuin kassakuitn tutkijat. Outo sydeemi ääs-kaupassa.

Vierailija
16/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon alkanut katsomaan nykyään aina, etenkin Lidlissä, koska niin usein on punnittu tuotteet väärällä nimellä. Ulkomaiset tomaatit muka kotimaisina, vaikka on vihreät kannat ja varsikin mukana. Ulkomainen kurkku kotimaisena. Jopa avokadot oli punnittu viikunoina ja viikunoillahan on älytön kilohinta.

Vierailija
17/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkka tavarasta

Pihi = pihtari

Vierailija
18/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tarkka.

Vierailija
19/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä että tarkastat. Onhan kyse sinun rahoistasi! 

Vierailija
20/45 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilla täytyy katsoa. S markettiini luotan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan