Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 121212121212:sta näkynyt?

Vierailija
04.04.2024 |

Toivottavasti hänellä on kaikki hyvin. Hän on mun suosikki, fiksu ja hyvä kirjoittamaan - asiallinen, pippurinen lause. 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole pakko lukea mitään mikä ei kiinnosta. Antaisitte joskus meidän naurettavien urpojen trollien keskustella keskenämme ja puhuisitte pahaa vain takanapäin. Mutta ei. Heti kun 121212121 oli paikalla, oli ketjussa tuhat viestiä parissa päivässä. Ap

Tulettehan tekin aina sotkemaan kaikki ketjut mitkä ei edes liity noihin teidän pillunpuutejankutuksiin. Ja täällä oleminen on ihan vapaaehtoista viihdettä kaikille. Pikkukakkosta oli hauska tökkiä, kun lähti aina jengoiltaan ja sai nauraa. 

Häpäisetkö myös livenä ihmisiä, työkavereitasi, ystäviä jne.? Kun se mielestäsi niin hauskaa on. Pelkkä kuvitelma siitä, että saa jokun "jengoiltaan" riittää. Ap

LOL, miksi kukaan pitäisi ystävänään jotain pikkukakkoise

En tunne häntä, joten en itse käyttäisi sanaa ystävä, mutta hän on arvostamani keskustelukumppani täällä. Osittain siksi, ettei hän ainakaan nikkinsä puitteissa häpäise ja kiusaa muita, vaan pysyy asiallisena. Saman päätöksen pysyä asiallisena tein itse, kun tänne ekan kerran tulin ja huomasin millaista on. Kerran olen joutunut pyytämään anteeksi. Sinunkin pitäisi pyytää anteeksi kommenttiasi 1212121212:lta. Ap

Vierailija
22/23 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänä aamuna tietää, että naapurini on kuollut pari päivää sitten. Miettikää, jos kuolisitte ja viimeinen tekstinne olisi tänne kirjoittamanne ilkeä kommentti. 

Eikä se muutenkaan ole samantekevää miten täällä toisiamme puhuttelemme. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.