Muuttaisitko Lahteen vai Porvooseen?
Kommentit (38)
Jos kahdesta paskasta on valittava, niin Porvoo. Lahti on kuin joku ammattikoulun röökipaikka 🤢
Aloin jo miettimään, että olenko tehnyt tänne tämän aloituksen, koska itsekin mietin näiden kahden kaupungin väliltä :D
Porvoossa asunnot on julmetun kalliita, ainakin verrattuna Lahteen, mutta tunnelmaltaan Porvoo on kyllä ihanampi.
Jään seuraamaan kommentteja ja mielelläni kuulisin Lahteen muuttaneiden kokemuksia asuinkaupungistaan!
Vierailija kirjoitti:
Lahti on kuin joku ammattikoulun röökipaikka 🤢
Auts! :D :D
Lahti noista kahdesta.
Jos minun nyt pitäisi muuttaa johonkin niin vaihtoehdot olis Tampere, Lahti, Jyväskylä, Kuopio, Rovaniemi tai Oulu. Just sopivan kokoisia kaupunkeja minulle. Joku noista, eikä noi edelliset ole missään mieli tietty järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Lahti noista kahdesta.
Jos minun nyt pitäisi muuttaa johonkin niin vaihtoehdot olis Tampere, Lahti, Jyväskylä, Kuopio, Rovaniemi tai Oulu. Just sopivan kokoisia kaupunkeja minulle. Joku noista, eikä noi edelliset ole missään mieli tietty järjestyksessä.
Sulla on duunarin mielenlaatu. Itsellä vastaava kulturelli valikoima olisi Porvoo, Loviisa, Turku, Kokkola, Vaasa, Maarianhamina.
Kuollut kaupunki tai pitäisikö sanoa että talvella ei löydy ryyppyseuraa baareista. Jos harrasta muuta kuin juomista niin ei ole kuolleita kaupunkeja.
Olen käynyt Lahdessa pikaisesti ja Porvoossa vähän vähemmän pikaisesti. Kumpaankin voisin muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuollut kaupunki tai pitäisikö sanoa että talvella ei löydy ryyppyseuraa baareista. Jos harrasta muuta kuin juomista niin ei ole kuolleita kaupunkeja.
Hyvin sanottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asunnot on Lahdessa paljon edullisempia.
Halvat asunnot tuo köyhät mukanaan.
Kerro köyhälle missä tarkalleen on halpoja asuntoja. Kunhan on suht eteläistä suomea ja siellä on ainakin muutama ruokakauppa kävely etäisyydellä 2-3 km niin voin harkita. En tarvitse ihmeellisyyksiä perus kaksio niin saatan muuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kumpaakaan..ihan paskoja paikkoja. Muuttaisin Mikkeliin🤗🤗
Mikkelin ongelma on sen sijainti. Sehän ei ole minkään reitin varrella, ellei sitten ole Mäntyharjulta Varkauteen menossa. Se on siis ihan hiton kaukana kaikesta, eikä siellä oikein ole mitään. Viimeinen niitti oli, kun Vaakuna Bar&Night pantiin säppiin.
Tämä. Lahdesta pääsee Helsinkiin tunnissa ja Porvoosta vielä nopeammin.
Kuka hitto haluaa Helsinkiin jos asuu Lahessa tai Porvoossa? Parasta Helsingissä on lentokenttä ja sekin on Vantaalla.
Lahessa pelataan vielä Play off -lätkääkin... mites siellä Helsingissä? Ai niin, voitittehan te sen mimmiliigan, nauttikaa.
Kummassakin olen käynyt ja näin Etelä-Pohojanmaalaisena ehdottomasti Porvoo olisi valinta. Nätti kaupunki ja meri lähellä.
Porvoossa ei ole muuta kaunista kuin pieni kaistale vanhaa kaupunkia ja joen ranta. Torin ympäristö ja muu kaupunki ihan yhtä ankeita kuin muutkin suomalaiset masennuskaupungit, kaikki kaunis on hävitetty ja betonia tilalle. Lahti on ruma, mutta sinne kulkee juna, Porvooseen ei, ja siksi muuttaisin sinne. Lahti on muutenkin dynaamisempi ja elinvoimaisempi kuin uinuva pikku Porvoo.
Porvooseen.
Perustelu, Porvoo on kaunis vanha kaupunki lähellä Helsinkiä.
Lahti on täynnä karjalaisia. En kestä kuunnella sitä murretta.
Porvoossa asuu liian paljon entisiä Helsinkiläisiä, mieluummin muuttaisin vaikka Imatralle.
Vierailija kirjoitti:
Porvoossa asuu liian paljon entisiä Helsinkiläisiä, mieluummin muuttaisin vaikka Imatralle.
Go Ketterä.
Tämä. Lahdesta pääsee Helsinkiin tunnissa ja Porvoosta vielä nopeammin.