Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen käytös

Vierailija
04.04.2024 |

Minulla on töiden kautta tuttu mies, jonka kanssa ollaan nykyään jotain kaveruuden ja työkaveruuden väliltä. Ei olla samassa työpaikassa. Meillä on töissä pieni ja tiivis yhteisö ja jutellaan kaikesta. Pari läheisistä sanoi kiinnittäneensä huomiota, että tämä mies flirttailee ja on tavallista tuttavallisempi kanssani heti jos paikalla on yksikin toinen mies. Ei tee tätä muiden naisten kanssa. Olen kiinnittänyt huomiota samaan, mutta mietin että kuvittelen koska olen ihastunut mieheen. 

Mies on minulle muutenkin mukava, juttelee paljon, kyselee kuulumisia, käyttää kahvilla ym. Mutta mukava on kaikille. Tuo lievä kukkoilu on kuitenkin herättänyt muidenkin huomion. Mistä tällainen käytös johtuu? Itseäni se ei siis haittaa, on ihan suloista. Jossain vaiheessa mietin että mieskin olisi ehkä vähän ihastunut/kiinnostunut mutta en tiedä

Mitään huonoa itsetuntoa ei ole, kyseessä on harvinaisen tunneälykäs ja oikeasti mukava ihminen.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkaa reviiriä jos muiden miesten joukossa sinkkuja.

Vierailija
2/6 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä minun korvaani kuulosta ollenkaan suloiselta, mutta tärkeintä kai on, että sinä tykkäät. Pyydä häntä treffeille, jos kiinnostaa, sillähän se selviää tuleeko jutusta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin huonosti. Mies on aina tosi kohtelias, kuuntelee minua aidosti, on kiinnostunut mielipiteistäni ja muistaa aina kaiken mitä sanon pienimpiä yksityiskohtia myöten. Arvostaa myös työtäni ja osaamistani ja auttaa monissa asioissa vaikkei olisi tarve. Useampi hänet oikeasti tunteva sanoo, että on todellinen herrasmies.

minun seurassani on välilä kuitenkin siis myös kepeän flirttaileva mikä siis korostuu kun paikalla on muita miehiä. 

Vierailija
4/6 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut ja vähän mustasukkainen/epävarma koska ei tiedä mitä hänestä ajattelet?

Vierailija
5/6 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miettinyt miten sekaisin itse olet?

Vierailija
6/6 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut tai pönkittää omaa egoaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän