Miksi niin monet naiset pitävät stringibikineitä rannalla?
Onko kyse siitä että haluavat vain näytellä peppuaan?
Kommentit (364)
Koska mun leveä perse näyttää niissä oikein hyvältä. Koska minä haluan!
Mielestäni nainen joka käyttää stringibikineitä on halpamainen... Tulee sellainen trash-vaikutelma.
Vierailija kirjoitti:
Attention Whoring! Loputon tarve itsensä esittelyyn ja huomioon. Tässä tapauksessa vielä _seksuaaliseen_ huomioon. Ihminen on niin kovin säälittävä olento.
Ekshibitionismi on noussut diagnoosina sata prosensstia muutamankin vuoden takaisesta.
Uuuh olen niin voimaantunut pyllibikineissäni! Katsokaa muaaahhh
Eiköhän se ole naisten tapa näytellä itseään etenkin juuri takamusta. Netissä on muuten paljon materiaalia kun heitä kuvataan, onko kiva olla limaisten setien töllisteltävinä? Sitähän te haluatte sata prosenttisesti!
ittensä takia TIETENKIN :D :D samaten kuten kireitä trikoohousuja :D :D
Tulee kyllä vaivaannuttava olo ja myötähäpeä. Karsean näköistä.
Eivät ole älynneet, että kaikilla muillakin on perse. Luulevat että vain heillä on sellainen ja siksi sitä pitää esitellä.
Miten nuo pestään,onko ruskeat sieltä?
Yksi mimmi opiskelupaikassani (yliopisto) esittelee persettään tiukoissa trikoissaan. Herää kysymys miksi? Kiehnää miesopettajien ympärillä ja toisinpäin.
Ällöttävää katseltavaa.
Ne on muotia. Kaikilla some-vaikuttaja muiduilla on sellaiset, niin jos oma kehonkuva sen kestää ja haluaa olla trendikäs nii sellaiset on hankkinut. Ite en tällä kahen lapsen äitin kropalla lähe kokeilemaan, pelottais että kolmas silmä ja väärät huulet näkösällä. Mutta eipä mua muiden aikuisten naisten bikinivalinnat jaksa häiritä.
Niiden suosio on noussut anaaliseksin suosion nousun kanssa. Twerkkaus ja muu perskeskeinen esiintyminen on kaikki kakkoseen kairaamiseen liittyvää. Ei ihme että syntyvyys on laskussa kun kaikki pyörii vain peräaukon ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Seksin takia. Ovat etsimässä itselleen mies seuraa joka voisi hedelmöittää tämän naaraan. Moni kieltää tämän ja selittää jotain rusketusraidat valheita. Eivät vaan nämä kiimassa olevat naiset tajua, ettei kaikki välttämättä halua nähdä hridän perseitä
Olin ulkomailla ja hotellin uima-altaalla oli suomalainen perhe vastasyntyneen vauvan kanssa. Rouvalla kankut paljaana. Pyllisteli vauvaa nostaessaan muihin päin ja sitten vielä yläosa pois että pystyi imettämään. Kova tarve esitellä itseään kun on vasta synnyttänyt. Ei ollut kroppa kyllä esittelemisen arvoinen, löysä lösö.
Jos naiset käytette paljastavia bikineitä niin yrittäkää edes elehtiä niin ettei tarvitse katsella ryppyreikää pyllistellessänne. Se on vähän sama kuin pitäisi lyhyttä hametta. Ei istuta jalat haarallaan tuolilla eikä paljastella enemmän kuin pitäisi. Joillakin naisilla on kuitenkin tavat ja tyyli, sitä on ilo katsella.
Mjoo Ite laitan julkisille paikoille perseen peittävät bikinit, koska en jaksa lukea täältä anorektisten mammojen kauhisteluita. Mutta kotona otan aurinkoa stringeissä, ettei jäisi rusketusrajoja. Ja kukako ne näkee? Poikaystävä ja minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä silmänruokaa
Eiku ihan itseään varten.
Odotan innolla kesää ja rantojen bikinipeppuja :)
Visuaalinen nautiskelija