Saitko Omavero Asiakaspalvelusta viestin "veronpalautuksesta"? Varo!
Moni on saanut viime päivinä sähköpostia yllättävästä veronpalautuksesta. Kyseessä saattaa olla huijaus, jonka tekee asiantuntijan mukaan juuri nyt huolestuttavaksi sen lähettämisajankohta.
Olemme iloisia voidessamme ilmoittaa, että olet oikeutettu ylimääräisen veron palautukseen viimeisimmän verotuksen yhteydessä, Omavero Asiakaspalvelu -nimellä laajalle joukolle lähetyssä viestissä sanotaan.
Tutkimustemme jälkeen olemme todenneet, että olet suorittanut enemmän veroja kuin tarpeen, viestissä vielä selvitetään.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/saitko-omavero-asiakaspalvelusta-vi…
Kommentit (3)
Joo, ei ole minuakaan koskaan onniteltu palautusten yhteydessä. Kuulostaa huvittavalta.
Tyhmiä ihmisiä on liikaa ja monet menettää rahansa tuossakin huijauksessa.
Jos verottaja on ottanut liikaa niin ei varmasti omaehtoisesti onnittele ja palauta masseja hymyssä suin. Kyllä ne pitää itse älytä hakea ja joskus jopa selvittää päiviä että miten homma menee. Lisäksi verottajalla ei edes ole mun sähköpostiosoitetta kun ei ne sitä oo koskaan missään pyydetty niin miten ne vois laitta sähköpostia mulle? Nii, ei mitenkään. Selkeä kusetus. Verottaja onnittelee, ei IKINÄ onnittelis. Päin vastoin nyhtävät v*ttu tuhkatkin pesästä.