Vain Elämää 2024 Official. Tässä kaikki artistit
Nyt tulee kyllä mielenkiintoinen kattaus. Monikin näistä, jota odotan innolla. Eini, Jussi Rainio, Waldo, Ilta...
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/seiska-paljastaa-tassa-ovat-uudet-…
Katso lähetysajat : Vain Elämää - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3358)
Niin kuin esim. biisi Sulle tuli faksi.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo monena vuonna jättänyt "Vain elämää" väliin, kun ei oo jaksanut katella niitä samoja kierrätysartisteja. Nyt mukana olevat Marco ja Costello oli kyllä sellainen yllätys, että ohjelma on pakko katsoa. Pointsit tuotannolle, että ovat saaneet nämä mukaan. Muutenhan tää formaatti alkaa olla jo loppuun kaluttu.
Joo, noiden takia katson. Marco on hieno tyyppi ja muusikko, moni ei tiedäkään mitä kaikkea on joutunut käymään lauluääneen liittyen läpi. V*tuttaa kyllä se Roope Salmisen mukanaolo (ilman mitään r.juttuakin ärsyttäis)
Vierailija kirjoitti:
Eikö artisteja ollut kausilla ennen seitsemän? Kuusi istui pöydässä ja seitsemäs pöydän päässä? Nykyään näitä on kahdeksan. Tuosta olisi hyvin voinut jättää Iltan/Roopen pois.
Nyt sitten istutaan molemmissa päissä ja se kuka kulloinkin esiintyy hyppää pöydälle että kaikki varmasti näkevät.
Ei vttu Roope Salminen, MIKSI 🤦🤦🤦🤦
Ois kiva tuottaa sulle orgasmi tho
Vierailija kirjoitti:
Ei vttu Roope Salminen, MIKSI 🤦🤦🤦🤦
Seksuaalinen häirintä kausi pitäisi järjestää erikseen, siihen olisi artisteja tarjolla.
ois super kivaa tulla ja pakottaa sut seksuaalisiin tekoihin tho
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuodeksi Ville Valo tai joku Blind Channelista. Aloitetaan kansanliike.
On täysin luonnollista, että ohjelmaan mennään suosiota kasvattamaan, koska musiikki on ihmisten työtä.
Mutta mistä syystä miljonääri Ville Valo tuonne menisi? Hän ei tarvitse rahaa eikä näkyvyyttä.
Kiva nähdä kun joku esittää Tarotin biisejä tuolla :D ! Vaikka Eini...
Eipä tule katsottua kun Salminen on mukana.
Vierailija kirjoitti:
Kai Göran armahti Roopen nyt voi taas harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai Göran armahti Roopen nyt voi taas harrastaa.
Onko Salmisella kiikarissa jotain uutta pantavaa?
Odottaa uhrinsa nukahtamista ja sitten aamulla aloittaa massiivisen manipuloinnin viestispämmillä, että uhrin oma vika kun nukahti ja antoi itsensä joutua pakotetuksi seksuaaliseen tekoon tho.
Roope Salmisen pitäisi itse tajuta kieltäytyä tästä ohjelmasta.
Waldo :D anna mun kaikki kestää! Eiköhän tämän ohjelman kulta-ajat ole kaukana takana kun pitää naftaliinistä kaivella näitä ysäri-setiä.
Millä ihmeen perusteella seksuaalirikollisia otetaan ohelmaan mukaan, onko ohjelman tuottajissa samanlaisia perverssejä? Salmisen kaltaiset "ihmset" on vankilassakin pohjasakkaa. Roopekin oppisi siellä miltä tuntuu olla uhri. Jäi ohjelma katsomatta. Ei kiitos.
Minä en edes tiennyt että Roope Salminen on artisti. Luulin että sillä on vain pari vitsillä tehtyä kappaletta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tiennyt että Roope Salminen on artisti. Luulin että sillä on vain pari vitsillä tehtyä kappaletta.
Huomannut pääsevänsä vonkaamaan, häiriintynein seurauksin.
Kas tässä näemme sen, että kun jollakin on miellyttävä ulkonäkö, hän saa eri kohtelun kuin hän, jolle on syntymässä kehittynyt epämiellyttävän näköinen luusto. Näin yksinkertaisia te olette.
Vierailija kirjoitti:
ois super kivaa tulla ja pakottaa sut seksuaalisiin tekoihin tho
Salmisen rikokseen ei liittynyt fyysistä voimankäyttöä tai koskettelua
Eksyy vaikka Tätiin 🤣🤣🤣
Voihan se eksyäkin, on voinut jo moneen kertaan 😂