Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiusaamiskulttuuri Suomessa!

Vierailija
04.04.2024 |

En ole koskaan ymmärtänyt, että Suomen kaltaisessa maassa, joka toistuvasti nousee maailman onnellisimmaksi maaksi, kärsitään kiusaamiskulttuurista. Ainoa selitys on se, että suomalaiset vihaavat ihmisiä. Suomalaiset harrastavat ihmisvihakulttuuria. 

T. Ulko Laine

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraapa vaikka poliittista keskustelua.

Jos siitä jättää vinoilun, valituksen, vttuilun, paskanjauhannan, nälvimisen ja tölvimisen pois, niin jäisi jäljelle tyhjä ruutu.

Ylhäältä nämä asiat opitaan.

Vierailija
2/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiusattiin koko yläaste.

Yksi pahimmista kiusaajista oli opettajan oma lapsi, toisesta kiusaajasta tuli aikuisena murhamies. Loput kiusaajat oli tyttöjä, heidän jatkoista en tiedä. Edelleen toivon heille kaikille kaikkea mahdollisimman pahaa.

Siinä sitä oppi tehokkaasti olemaan luottamatta keneenkään ja vihaamaan muita.

Vasta kun sain omia lapsia 35 vuotiaana, olen joutunut tutkimaan itseäni siten, etten siirtäisi katkeruuttani elämästä omille lapsilleni.

Kiusaaminen voi aiheuttaa loppuiän traumat.

M41

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiusattiin koko yläaste.

Yksi pahimmista kiusaajista oli opettajan oma lapsi, toisesta kiusaajasta tuli aikuisena murhamies. Loput kiusaajat oli tyttöjä, heidän jatkoista en tiedä. Edelleen toivon heille kaikille kaikkea mahdollisimman pahaa.

Siinä sitä oppi tehokkaasti olemaan luottamatta keneenkään ja vihaamaan muita.

Vasta kun sain omia lapsia 35 vuotiaana, olen joutunut tutkimaan itseäni siten, etten siirtäisi katkeruuttani elämästä omille lapsilleni.

Kiusaaminen voi aiheuttaa loppuiän traumat.

M41

I feel you bro. Muijani on myös koulukiusattu, ja hänen käytöksestään huomaa, kuinka kylmä hän voi olla kohtellessaan ihmisiä, varsinkin tilanteissa, joihon hän on itse joutunut nuorempana.

Vierailija
4/4 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osa on pakotettu ylisosiaaliseksi, koko ajan, joka päivä. Kuten lapsetkin. Onko ihmisillä omia päätöksiä myös ja omaa aikaa. Ellei ole ala jossa sitten vain on enemmän porukkaa tai jengiä. Voi kai muuallakin olla riittävän sosiaalinen. Ellei sitten pidä että on enemmän kerralla.