Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Purra: ei näitä ongelmia rahalla ratkaista

Vierailija
03.04.2024 |

Kylmä totuus on se, että nämä ovat nimenomaan niitä ongelmia, jotka ratkaistaan vain ja ainoastaan rahalla. Kouluihin pienemmät ryhmäkoot ja erityisluokat takaisin, niin kaikilla on siellä parempi olla. Lasten- ja nuorisopsykiatrian resurssit kuntoon. Lapsiperheiden taloudellisen kurjistamisen loputtava. Näillä vaikutetaan lasten ja nuorten pahoinvointiin ja se ei onnistu ilman rahaa, vaikka leikkuulautaministeri mitä väittäisi. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1f833279-4146-4509-a6ff-b25533344…

Kommentit (324)

Vierailija
281/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sairasta menoa.Miksi asutte vielä Suomessa? Lähde jos vain voit. euroopassa on niin paljon parempiakin maita!!!! 

Vierailija
282/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai asiat ratkaistaan rahalla.

Lopetetaan laadukas koulutus, nuorisotyö ja mielenterveyspalvelut.

Lisätään rahoitusta rekistereihin, valvontaan ja nopean toiminnan joukkoihin. 

Kun turvallisuuden tunnetta riittävästi koetellaan, enemmistö tahtoo ja TOIVOO että poliisivaltio otettaisiin käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisilta kaikki tuet pois ja rahat lapsille ja nuorille. Aikuisten pitäisi itse pystyä hoitamaan esimerkiksi terveydenhuoltokustannuksensa.

Ja niistä lapsista, jotka saavat apua, kasvaa aikuisia jotka pystyvät huolehtimaan itsestään ja muista. Oikein. 

Vierailija
284/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivopesun Tiktokissa voisi lopettaa. Nuoret radikalisoituvat.

Se ei meille käy. Tiktok on tärkeä väline Perussuomalaisten vaalityössä.

Vierailija
285/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun otetaan Suomeen liikaa tuentarpeessa olevia perheitä, ei tukea enää riitä kantasuomalaisille. Edellisen hallituksen aikana ei mikään raha olisi riittänyt uussuomaisten kotouttamiseen ja kantasuomalaisten hoitoon. 

Noin kävi Ruotsissakin.

Miten luulette että homma toimisi täällä????? Vähemmän pommeja, uhreja, alueita joihin ei kannata kantaväkenä enää mennä ellei halua päästä hengestään? Niin lapset kuin aikuiset"

Vierailija
286/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katujengien ihailu ja komppaaminen on johtanut tähän!!!!!!!

Alaikäset nuoret tekee rikoksia jotta saavat rispektiä kuin vankiloiden huume"sankarit".

Vierailija
287/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä vanhemmat voi joutua vankilaan jola 20 vuodeksi jos alaikäinen lapsi ampuu, vandalisoi tm.

Tämä malli pitäisi ottaa käyttöön Suomessakin. Mutta täällä on trendikästä syyttää muita omista ongelmistaan.

Vierailija
288/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö Marin juuri tehnyt noita? Heti tuli Vaasassa nainen yritti ammuskella peruskoulussa. Heti sen jälkeen tuli tämä Vantaan tapaus. 2007 oli jakovaravaalit jossa puolueet tappelivat kuka jakaa eniten rahaa, heti sen jälkeen oli Jokelassa kouluammuskelu, ja 2008 Kauhajoen ammuskelu. Aina kun on rahaa jaettu, on heti tullut kouluammuskeluja.

Eikö joku parikymppinen nainen yrittänyt suunnitella ampumisen entiselle Kokkolan yläasteelleen, vuonna 2015 mutta jäi kiinni 2016? Ihaili Jokelan ampujaa.

Kantasuomalainen joka joutui johonkin vankimielisairaalaan(?), ja vaihtoi ekan keksityn nimensä kai sittemmin joksikin Fatimaksi(?)

Vierailija
289/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on vanhempien velvollisuudet kasvattaa täypäinen ihminen? Kukaan ei tästä puhu

Vierailija
290/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita ongelmia nimenomaan EI ratkaista rahalla. Ongelma on holtittomasti lisääntyvät wt:t. Siihen ei mikään määrä rahaa auta, että täysin vanhemmuuteen kyvyttömät ihmiset tekevät lapsia. Turha syyttää poliitikkoja tai kouluja. 

Täysin samaa mieltä. Pakkosteriloinnit takaisin!

Äärioikeiston Suomi 2024.

Ei, vaan järjen Suomi.

Vai onko siinusta ok, että yh-äiti, jolta on jo 7 lasta otettu huostaan, tekee kahdeksannen? Ja juo koko raskausajan, jotta varmistaa lapsen vammaisuuden ja mahdollisimman suuren laskun yhteiskunnalle ja lapselle kurjan elämän?

Vierailija
291/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita ongelmia nimenomaan EI ratkaista rahalla. Ongelma on holtittomasti lisääntyvät wt:t. Siihen ei mikään määrä rahaa auta, että täysin vanhemmuuteen kyvyttömät ihmiset tekevät lapsia. Turha syyttää poliitikkoja tai kouluja. 

Äärioikeiston Suomi 2024.

Ei, vaan järjen Suomi.

Vai onko siinusta ok, että yh-äiti, jolta on jo 7 lasta otettu huostaan, tekee kahdeksannen? Ja juo koko raskausajan, jotta varmistaa lapsen vammaisuuden ja mahdollisimman suuren laskun yhteiskunnalle ja lapselle kurjan elämän?

Ilmoitin sinut poliisille. 

Vierailija
292/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ! Jos "vanhemmat" osoittautuu demareiksi, niin ensin abortti kersalle ja heti perään jälkiabortti "vanhemmille".

Ja tuossa yllä näemme miten persu käyttäytyy ja kirjoittaa. Riikkako se siellä jakaa empatiaa. Joko olet maksanut. veronmaksajille kun makasit kotona 12 vuotta, jouduimme sinua elättämään. 

Vierailija
293/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kannattaisin oikean kurin palauttamista kouluihin ja kasvatukseen muutenkin. Ei voi hyväksyä mitä vaan käytöstä sillä perusteella, että "lasta ei voi komentaa". Mun mielestä koko vapaa kasvatus on puhdasta laiskuutta. Helpoimmallahan siinä pääsee, kun kaiken antaa vaan periksi. Mutta tulos on nyt sitten nähty.

Ja nykyään monilla vanhemmilla on todella alentuva asenne opettajia/hoitajia kohtaan! Käyttäydytään niin kuin mitä vaan voisi sanoa ja vika olisi aina siellä ja omaa vastuuta lapsen käytöksestä ei ole ollenkaan. Kerran olen saanut puhelun koulusta lapseni huonosta käytöksestä. MINÄ puhuin lapseni kanssa ja tein kerralla selväksi, että MINÄ en hyväksy tällaista käytöstä. En ole koskaan ajatellut, että se on "koulun tehtävä rangaista lasta". Kyllä se on minun tehtäväni vanhempana näyttää lapselleni, että MINÄ en hyväksy hänen käytöstään.

En siis syytä koulua enkä va

Persuvanhemmat on juuri noita meidän lapsi on erityislapsi pitää olla tukea. Kotikaupungissani kaikkien julkipersujen lapset on heikko lahjaisia tai jotenkin häiriytyineitä erityisyyksiä. Vannhemmat käyttäytyy yhtä toksisesti, persuvaltuutettu raivoaa valtuustokokouksissa, valitusrumba vie kaupungin rahat. Persut valittaa kun häviävät demokraattisen äänestyksen. Ei minkäänlaista käsitystä persuilla ole mistään. Jvyäkylässä meno mennyt persujen toimesta hirveäksi ja Mikkelissä persujen ryhmästä eronnut seitsemän, ryhmään jäänyt kaksi. Persujen hajoaminen on TAAS alkanut ja hyvä niin. 

Vierailija
294/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kannattaisin oikean kurin palauttamista kouluihin ja kasvatukseen muutenkin. Ei voi hyväksyä mitä vaan käytöstä sillä perusteella, että "lasta ei voi komentaa". Mun mielestä koko vapaa kasvatus on puhdasta laiskuutta. Helpoimmallahan siinä pääsee, kun kaiken antaa vaan periksi. Mutta tulos on nyt sitten nähty.

Ja nykyään monilla vanhemmilla on todella alentuva asenne opettajia/hoitajia kohtaan! Käyttäydytään niin kuin mitä vaan voisi sanoa ja vika olisi aina siellä ja omaa vastuuta lapsen käytöksestä ei ole ollenkaan. Kerran olen saanut puhelun koulusta lapseni huonosta käytöksestä. MINÄ puhuin lapseni kanssa ja tein kerralla selväksi, että MINÄ en hyväksy tällaista käytöstä. En ole koskaan ajatellut, että se on "koulun tehtävä rangaista lasta". Kyllä se on minun tehtäväni vanhempana näyttää lapselleni, että MINÄ en hyväksy hänen käytöstään.

Sama meillä, kaikki kouluissa häiriköivät on perheistä joissa molemmat tai toinen vanhemmista on julkisesti persu. Kotona opetetaan vihaamaan ja häiriköimään, kiusaamaan ja opettajia halveksimaan. 

Vierailija
295/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Riikka, siellä riikka.

-winner-

Vierailija
296/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas palstalaiset on hukassa! Luultavasti suurin osa kun tähän aikaa kirjoittelee niin on työttömiä tai kodinhoitovapaalla tms. yhteiskunnan tuilla.

Ja muutama besserwisserkukkahattueläkeläinen

Vierailija
297/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä taas palstalaiset on hukassa! Luultavasti suurin osa kun tähän aikaa kirjoittelee niin on työttömiä tai kodinhoitovapaalla tms. yhteiskunnan tuilla.

Ja muutama besserwisserkukkahattueläkeläinen

Kukkiihan se horsmakin että juu

Vierailija
298/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, ihan kaikki lähtee kotoa. Jos lapselle annetaan rakkautta ja rajoja tässäkin maassa olisi huomattavasti vähemmän pahoinvoivia lapsia. Risaiset perheet, lapsella useita isiä ja äitejä, joista yksikään ei ole kiinnostunut jälkikasvustaan, ei näitä rajattomia vanhempia kiinnosta lapsen somen käyttö, kun itse ovat aina nämä kiinni puhelimessa jne jne jne. Tämä on todellisuus tämän päivän Suomessa. 

Vierailija
299/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ratkaista rahalla. Tämän kitkeminen vaatii kotikasvatuksen muutosta ja opettajien oikeuksien palauttamista kurin pitämiseen koulussa. Tätä saa kun kurittaminen kielletään kokonaan, jos kosket tulee heti suojeluilmoitus videoineen. Oletteko tyytyväisiä nyt?

Olisiko aika myllätä Opetushallituksen määräykset.

Vierailija
300/324 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on. Jättäkää tekemättä jos ette aio kasvattaa kunnon ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän