Iltalehti:"Dwayne The Rock Johnsonista raju väite"
Näyttelijätähteä syytetään steroidien käytöstä.
Olen sanonut useita kertoja, etten usko, että tämä kaveri on puhdas. Ja useat ihmiset luulevat toisin. Tavalliset ihmiset eivät ole niin perehtyneitä tähän lajiin kuin minä.
En usko, että kyse on pienistä määristä. Sanoisin, että hän käyttää kaikkea. On tarpeeksi vaikeaa päästä parhaimpaan fyysiseen kuntoonsa, kun on 30- tai 40-vuotias. Mutta että on sitä 50-vuotiaana se on vain liian epäilyttävää, Doucette sanoi Fitnessvolt-sivuston mukaan.
Johnson nousi kansan tietoisuuteen showpainissa, minkä jälkeen hänet on nähty useissa elokuvarooleissa. Hän on näytellyt muun muassa Fast and Furious -elokuvasarjassa, Jumanjissa sekä Baywatchissa. Johnson on herättänyt huomiota suurilla lihaksillaan ja alhaisella rasvaprosentillaan.
Doucette väittää, että The Rock menettäisi yhteistyökumppaneita ja elokuvarooleja, jos hän joskus kertoisi käyttävänsä steroideja.
Johnsonia on vaadittu kertomaan, käyttääkö hän suoritusta parantavia aineita, mutta Doucetten mielestä Johnson on vakuutellut itselleen tekevänsä oikein, kun ei ole kommentoinut julkisesti sitä.
Doucette arvelee, että Johnson uskoo tekevänsä yhteiskunnalle palveluksen pysyttelemällä hiljaa asiasta. Doucetten mielestä Johnson on voinut ajatella, että jos hän kertoo miljoonille seuraajilleen käyttävänsä esimerkiksi testosteronia, fanit tekisivät saman perässä.
Jos hän kertoisi ihmisille, hän voisi sanoa faneilleen, että näytän mahtavalta, mutta olen käyttänyt näitä ja näitä saadakseni tällaisen kropan, eikä teidän pitäisi matkia minua. Tai hän voisi sanoa, että minulla on paljon paineita siitä, miltä näytän, mutta en halua, että te teette samoin, koska mitä jos kuolen 10 vuoden päästä sydänkohtaukseen? Mielestäni tuolla olisi suurempi vaikutus kuin sillä, että on vain hiljaa.
Epäilyksiä herännyt aiemminkin
Kyseessä ei ole ensimmäinen kerta, kun Johnsonin väitetään käyttävän kiellettyjä aineita. Kehonrakennuslegenda Ronnie Coleman väitti podcastissa The Ranveer Show vuonna 2023, että Johnsonin on varmasti käyttänyt kiellettyjä aineita jossain vaiheessa elämäänsä.
Coleman perusteli näkemystään sillä, että Johnsonilla on veistosmaiset lihakset. Coleman voitti urallaan Mr. Olympia -tittelin kahdeksan kertaa. Hän on myöntänyt käyttäneensä steroideja.
https://www.iltalehti.fi/fitnessvoimailu/a/0e8b0afc-948e-4f1b-8e9c-6aba…
Mitä mieltä olette tästä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Seksisymbolin maine kärsii jos selviää että tarvitsee aina roinaa että seisoo.
Steroidit tappaa oman testostetonituotannon ja sitten ollaan loppuelämä piikin varassa jos haluaa yhtyä.
Ei välttämättä.
Se olisi raju totuus jos tuo ukko ei olisi vetänyt kaikkia mahdollisia aineita.
Lihasmörkömaailman ulkopuolella ollaan vieläkin hellyttävän naiiveja.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi raju totuus jos tuo ukko ei olisi vetänyt kaikkia mahdollisia aineita.
Lihasmörkömaailman ulkopuolella ollaan vieläkin hellyttävän naiiveja.
Luulen että Johnson käyttää lääkärin valvonnassa ja käy säännöllisesti verikokeissa ym. testeissä. Hän varmaankin pyrkii minimoimaan terveyshaitat.
Kauheaa, en kyllä usko, on niin luomun näköinen että!
Ei niitä lihaksia tule noin paljon ellei käytä aineita. Itse salilla olen käynyt 10 vuotta ja lihakseni ovat aika hitaasti kasvaneet vaikka välilläkin treenasin usein ja kovaa. Stereoideja käyttävien lihakset kyllä kasvaa olen nähnyt sellaisia tyyppejä.
Seksisymbolin maine kärsii jos selviää että tarvitsee aina roinaa että seisoo.
Steroidit tappaa oman testostetonituotannon ja sitten ollaan loppuelämä piikin varassa jos haluaa yhtyä.