Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko olla alasti miehesi edessä aivan vapautuneen luonnollisesti?

Vierailija
20.01.2007 |

Minä en.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman miehen kanssa oikeastaan kyllä. Ja kyllä minä hyvien ystävien kanssa saunonkin, sukupuolesta riippumatta. Minusta se on sellainen tilanne, jossa ei tarvitse omasta vartalosta pingottaa. Mutta en esim voisi pettää/erotessa hankkia uutta puolisoa, koska vartaloni on järkyttävän ruma. Ja tämä ei ole mitään hienostelua, minulla on oikeasti hirvein kroppa mitä kellään olen nähnyt, edes mummoilla uimahallissa.

Vierailija
2/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on mun mies! Miksi ihmeessä sen edessä pitäisi häpeillä edes alasti? Ja tosiaan ei ole mikään missikroppa, vaan ylipainoa montakymmentä kiloa ja vauvan jäljiltä sellaista hassua löllöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oman miehen kanssa oikeastaan kyllä. Ja kyllä minä hyvien ystävien kanssa saunonkin, sukupuolesta riippumatta. Minusta se on sellainen tilanne, jossa ei tarvitse omasta vartalosta pingottaa. Mutta en esim voisi pettää/erotessa hankkia uutta puolisoa, koska vartaloni on järkyttävän ruma. Ja tämä ei ole mitään hienostelua, minulla on oikeasti hirvein kroppa mitä kellään olen nähnyt, edes mummoilla uimahallissa.

Mä aina mietin että mulla on maailman rumin vartalo.

Kamalan kapeat nilkat ,mutta paksut reidet.

KOskaan mulla ei ole ollut kapeaa vyötäröä ei edes laihana ollessani ja nyt sitten mullaon iso römppämaha.

leveät hartiat ,mutta lyhyt niska.

kamala ihokarvoitus ja selluliittiä joka puolellla.

Selluliittiäkin mulla on ollut jo 15-vuotiaana vaikka en ollut edes ylipainoinen.

No mies sanoi että sinö olet kantanut ja synnyttänyt uuden elämän ja se saa näkyä vartalossa.

Aika kivasti sanottu, vaikka se varmaan kyllä mielisteli vaan.

eli en osaa olla kenekään edessä rennosti edes vaatteet päällä.

Vierailija
4/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mä aina mietin että mulla on maailman rumin vartalo.

Kamalan kapeat nilkat ,mutta paksut reidet.

KOskaan mulla ei ole ollut kapeaa vyötäröä ei edes laihana ollessani ja nyt sitten mullaon iso römppämaha.

leveät hartiat ,mutta lyhyt niska.

kamala ihokarvoitus ja selluliittiä joka puolellla.

Selluliittiäkin mulla on ollut jo 15-vuotiaana vaikka en ollut edes ylipainoinen.

No mies sanoi että sinö olet kantanut ja synnyttänyt uuden elämän ja se saa näkyä vartalossa.

Aika kivasti sanottu, vaikka se varmaan kyllä mielisteli vaan.

eli en osaa olla kenekään edessä rennosti edes vaatteet päällä.

Elä nyt pahastu, mutta tuolla listalla olet minuun verrattuna missi :D

*5

Vierailija
5/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän roikkurintojani ja läskivatsaani.

Vierailija
6/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastajan edessä kyllä, kun hän silitteli selluliittiä ja raskausarpia sanoen ihanat kunniamerkit sinulla jäänyt lasten teosta.

Nyt sitten on uusi mies, tapailtu tammikuun alusta, ensi viikon loppuna lähdetään lomalle kahdestaan, silloin olisi ekakertakin luultavasti ainakin mies toivoo ja minäkin toivon, saa nähdä osaanko olla selluliitti kuhmuroineni ja vatsanarpineni luonteva....

Vierailija
7/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kanssa ollaan paljonkin alasti kotonakin. Käyn kimppasaunoissa yms.

Nyt synnytyksien jälkeen hieman riippuvat rinnat, vatsan ja takamuksen pyöreys ei itseäni kiusaa. Ei edes suurikokoiset häpyhuulet. Olen pitänyt karvat poissa, joten ne huulet sieltä kyllä näkyykin.

Vierailija
8/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voisi olla alasti. Miehen lisäksi voin olla alasti ainakin lasten, äitini ja monien kavereiden edessä. Ei siinä ole kysymys siitä, missä kunnossa kroppa on.

Vierailija
9/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin perheeni. En kuitenkaan vieraiden miesten. En harrasta sekasaunoja perheen ulkopuolella.

Vierailija
10/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiä ja selluliittia saisi kyllä olla vähemmän, vaikka normaalipainoinen olenkin (ylärajoilla).

Vierailija
11/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ollenkaan mitenkään hyväkropainen , mutta ukkoni on minut nainut niin saa kestää siten silmissään ruman vartalonikin. ;)

Toisn sekasaunaan en menisi, koska minusta se ei ole mikään hyvä juttu.

Vierailija
12/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maha pullottaa. Rintsikoissa ja pikkuhousuissa voin olla mutta silloinkin vedän vatsaa sisään. En sauno edes oman mieheni kanssa.

Vierailija
13/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei, en tosiaan omista mitään missikroppaa.

Vierailija
14/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroppani on kaikkea muuta kuin täydellinen, mutta niin on miehenkin ;-)

Vierailija
15/15 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tosiaan ujostelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä