Eilen pk-seudulla +1 ja jäätävän kylmän rankkasade. Silti näkyi paljon lenkkareissa ja jopa shortseissa liikkuvia. Miksi?
Onko kyseessä joku huomionhaku vaiko täydellinen kyvyttömyys huomioida ympäristö koska mä haluun?
Kommentit (12)
Siis mitä. Siellä piti olla mitattuna +17, 7 astetta
Kävin kulman alepassa himavaatteissani eli t-paita ja shortsit. Nopeesti viskasin flipflopit jalkaan. Kiinnosta tuakaan mitä jotkut mummot aattelee.
M34
Vierailija kirjoitti:
Jossain muualla Suomessa varmaan. Eilen oli Helsingissä nollassa ja hyytävä, kolea sateinen sää ja tuuli. Tänään on n 10 cm lunta.
Luulen että varsinkin vanhemmilla miehillä shortseissa kylmällä hölkkääminen on joku uusi trendi, vastaava kuin avantouinti. Kaikki nyt keväällä shortseja juostessa käyttäneet miehet ovat olleet vanhoja, n klo 40-60 v välillä, nuirilla on pitkät housut.
20cm tullut lunta täällä etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain muualla Suomessa varmaan. Eilen oli Helsingissä nollassa ja hyytävä, kolea sateinen sää ja tuuli. Tänään on n 10 cm lunta.
Luulen että varsinkin vanhemmilla miehillä shortseissa kylmällä hölkkääminen on joku uusi trendi, vastaava kuin avantouinti. Kaikki nyt keväällä shortseja juostessa käyttäneet miehet ovat olleet vanhoja, n klo 40-60 v välillä, nuirilla on pitkät housut.
Vanhemmilla miehillä ei olisi tod varaa tuollaiseen pelleilyyn. Eturauhastulehdus ja muut iän myötä iskevät vaivat eivät ole leikin asia.
Nyt on huhtikuu ja kevät. Toiset on päättäneet ilmoista huolimatta pukeutua sen mukaisesti. Itse kuljen vielä toppatakissa ja pipo päässä.
Itse olen menossa kohta lumitöihin. Kyllä se kesä sieltä ehkä tänäkin vuonna tulee kunhan Juhannukseen asti ehditään... tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Pöljä. Näkyy.
Pukeutua nyt saa miten haluaa jos ei ole säädytön. Se ei sinulle kuulu vaikka näkyykin. Katsele eri suuntaan jos on vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sulle kuuluu?
Pöljä. Näkyy.
Saivartelijoista ei pidä kukaan.
Jotkut ihmiset siirtyneet jo kesätilaan
Mitä se sulle kuuluu?