Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esimiehenä lapanen

Vierailija
03.04.2024 |

Esimiehen kanssa pitäisi tehdä jotain suunnitelmia ja keksiä tavoitteita seuraavaksi vuodeksi.

Esimieheni on pelkkä sanansaattaja eli en todellakaan haluaisi olla edes samassa huoneessa hänen kanssaan.

Onko irtisanomisperuste jos kerron mielipiteeni hänestä ja sanon että palaveeraan mieluummin hänen esimiehensä kanssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi ei ole tyranni.

Vierailija
2/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samat fiilikset. Pomo on ihmisenä tosi kiva, mutta sitten työasiat viestii todella huonosti. Kysyn todellakin mieluumminen asiat suoraa porrasta ylempää niin saan vastaukset...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pomolla mikä koulutus? olin töissä missä esimieheni oli saanut viran suhteilla eikä ollut edes alan tutkintoa saati mitään korkeakoulun johtamis tutkintoa. Oli sellainen tuuliviiri että huh huh. Veikkaan että kaatuu koko loska muutaman vuoden sisällä.

Vierailija
4/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin jo että tässä puhutaan Orposta kun otsikossa mainitaan lapanen.

Vierailija
5/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mulle tuli uusi pomo niin oli yhdistetty tyranni, lapanen ja tyhmä.  Otin sitten lopputilin ja perästä tuli kaksi muutakin.  Sitten oli pomo saanut lopputilin ja TJ yritti houkutella takaisin, mutta olin jo uudessa työpaikassa.

Vierailija
6/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esimiehesi esimies suostuu asioita sinun kanssasi läpikäymään, hän toimii väärin. Tuolloin hän johtaa yli, eli tekee klassisen johtamisvirheen. Se että koet oman esihenkilösi sanansaattajaksi voi tuntua turhauttavalta, mutta niin sen tuossa hierarkiassa kuuluu vain mennä.

Vierailija
7/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun mulle tuli uusi pomo niin oli yhdistetty tyranni, lapanen ja tyhmä.  Otin sitten lopputilin ja perästä tuli kaksi muutakin.  Sitten oli pomo saanut lopputilin ja TJ yritti houkutella takaisin, mutta olin jo uudessa työpaikassa.

Eli kaikki osaaminen paikattiin tällä tyrannimaisella "ruoskimisella". Niin tuttua. Oliko kyseessä mies puolinen esihenkilö?

En ole vielä tavannut naista jolla noussut valta päähän. Siksi kysyn.

M35

Vierailija
8/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esimiehesi esimies suostuu asioita sinun kanssasi läpikäymään, hän toimii väärin. Tuolloin hän johtaa yli, eli tekee klassisen johtamisvirheen. Se että koet oman esihenkilösi sanansaattajaksi voi tuntua turhauttavalta, mutta niin sen tuossa hierarkiassa kuuluu vain mennä.

Ei muuta kuin palaute ja jos ei mitään muutosta synny niin ovet paukkuen pihalle. Kannattaa vielä pitää huoli että firma saa hyvän imago haitan tän lapasen ansiosta.

Vierailija
9/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikki osaaminen paikattiin tällä tyrannimaisella "ruoskimisella". Niin tuttua. Oliko kyseessä mies puolinen esihenkilö?

M35

Miespuolinen oli, oli edellinen firma loppunut ja sen jälkeen uudelleen kouluttautunut, tuore insinööri oli.

Vierailija
10/10 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Miespuolinen oli, oli edellinen firma loppunut ja sen jälkeen uudelleen kouluttautunut, tuore insinööri oli.

Itse miehenä en ymmärrä miksi meillä miehillä nousee valta jotenkin päähän ja sitä käytetään väärin töissä... Kaikki miespomot jotka minulla on ollut on simputtaneet tai rikkoneet ties mitä sääntöjä "koska-minä-voin" menttaliteetillä. 

M35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi