Oliko huostaanoton tarkoitus sijoittaa uuteen perheeseen?
Kysymys otsikossa. Vai mikä homman nimi?
Kommentit (7)
Tuo 12v menee kyllä suljettuun laitokseen ja pysyy siellä jonkin aikaa.
Otetaan huostaan, että voidaan pitää sekä lapsi turvassa ja turvata myös muut ihmiset.
Saadaan aikaa tutkinnalle ja lapselle mahdollinen hoitokontakti aloitettua.
Kukahan helevata tuollaisen läjän ihmispazkaa ottaisi kotiinsa? Löytyykö jostain niin umpihulle?
Lastenkotiin joutuu, tai ehkä pikemminkin pääsee tässä tapauksessa. Siellä saa sellaiset mömmöt päivittäin, että väkivalta ei enää puske pintaan. Siellä virutaan 18-vuotiaaksi saakka. Sitten laitetaan sekuntikello raksuttamaan, että milloin ja millä tuomiolla lähtee istumaan vankilaan. Sillä surullinen faktahan on, että tuo lapsiparka on niin totaalisen sekaisin, ettei kenelläkään ole olemassa hoitoa, lääkkeitä tai terapiaa, millä tuosta ns. normaalin ihmisen vielä joskus saisi.
No ei ku laitokseen.