Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo lakkasi harrastamasta seksiä kanssani

Vierailija
02.04.2024 |

Satisfyer sen sijaan on ahkerasti käytössä. Vaimolla voi myös olla rakastaja, koska viihtyy nykyään usein omien sanojensa mukaan kaverilla.

En ole koskaan pettänyt, vaikka vieras nainen on yrittänyt minulta seksiä vongata, mutta nyt en taida enää jaksaa tätä seksittömyyttä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos päässy massu kasvamaan?

On se hieman, mutta vähemmän kuin vaimolla. BMI on 25,8.

Vierailija
22/22 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä sama homma. Ei anna kuin satunnaisesti, lelut käytössä, haluista/seksistä ei enään sanaakaan, muutenkin vain pakolliset asiat kertoo. Antaa juuri sen verran että olen pysynyt vierellä. Käytöksestä huomaa ettei syyt ole niitä mitä kertoo. Osaa pukeutua seksikkäästi TÖIHIN. 

Ero tulee mieleen joka päivä. En ole talonmies joka vaan auttaa kaveripohjalta.

Joku pakollinen rakastan sua viesti sillon tällön kun huomaa että alkaa oleen mittari täys. Nykyään ei tunnu ne enään miltään. Tekoja tarvis, osoittaakseen että olen se rakas vielä eikä muut kiinnosta. Eikä muille tarvi itseensä näyttää.

Ilman todisteita ei voi varmaksi sanoa, mutta kyllähän tuo pahalta tuntuu. Omakin ex-vaimo petti muutaman kuukauden ajan. Epäilin sitä, mutten oikein saanut kiinni, että missä. Ainoaksi vaihtoehdoksi jäi työpäivän aikana, mutta se on niin kiireinen töissä eikä sen työpaikalle ole sellaisia miehiä, joten en voinut uskoa sitä. Sain kuitenkin lopulta kiinni viesteistä, ja työpäivän aikanahan se tapahtui. Ihmettelin, kun heti uuden vuoden jälkeen piti mennä töihin, ja hotelliinhan silloin olikin menty. Kuulemma ei ollut silloin enää millään väliä ja työtkään ei kiinnostaneet, niin yhtä hyvin voi mennä panemaan hotelliin, autoon jne.. On tietysti muitakin mahdollisia syitä kuin pettäminen, mutta pitäisin silmät auki. Passiivisia keinoja on esim. tarkkailla auton kilometrimittaria, tsekata harrastuspaikkoja, onko esim. oikeasti salilla, jos ei kehtaa suoraan kännykälle mennä tutkimaan. Mutta se on todella epäreilua pitää toista kalvavassa epätietoisuudessa ja kehottaa vain runkkaamaan samalla kun itse elää seksuaalielämänsä kukoistusta. Siinä pilaa toisen, syyttömän ihmisen elämän. Omakin vaimo kehotti minua runkkaamaan ja ilmoitti, että jatkossa on seksiä vähemmän, koska hän kokee seksimme epätyydyttäväksi. Olin kuukausikaupalla tosi ahdistunut ja uneton, ja hän vain voivotteli, että miksi ja mene terapeutille. Vituttaa ajatella sitä ihmishirviötä jälkikäteen.

M44

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän