Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskuntaa ei kiinnosta kouluammuskelut, kansalaisten pahoinvointi tai lisääntyvä köyhyys

Vierailija
02.04.2024 |

Yksinkertaisesti siksi että yhteiskunnan tehtävä on ylläpitää kapitalismia. Kapitalismiin kuuluu rahanteko eikä muiden auttaminen, ainakaan ilmaiseksi. 

Siksi yritystukia on ja yrityksillä paljon verohelpotuksia.

Näitä ammuskelijoita tapahtuu ympäri maailman käytännössä joka päivä eikä asialle tulla mitään tekemään. Se on uusi normaali asia jota riistokapitalismia aiheuttaa.

Oppikaa elämään valintojenne kanssa.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteiskunta olemme me. Voit liittyä vapaaehtoiseksi päivystäjäksi auttaviin puhelimiin. Niitä on kymmeniä. Silloin yhteiskunta välittää.

Mikset itse menisi?

Olen jo.

Vierailija
42/44 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kiinnostaa muiden pahoinvointi? Joutuu jo oman hyvinvoinnin kanssa taistelemaan tarpeeksi. Jokainen vastatkoon itsestään.

Sinäkään et selviä yksin. 

Koskaan. Missään. Mieti sitä kun sairastut. 

Olen vakuuttanut itseni jo vuodesta -94 sairauksien, työttömyyden, eron, yms elämän "yllätyksiä" vastaan. Osaan metsästää, kalastaa, viljellä maata, ommella omat vaatteeni, jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ap:n logiikkaan mahtuu, jos yrityksen sisällä tapahtuu ammuskelu?🤔🤔

Vierailija
44/44 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kiinnostaa muiden pahoinvointi? Joutuu jo oman hyvinvoinnin kanssa taistelemaan tarpeeksi. Jokainen vastatkoon itsestään.

Sinäkään et selviä yksin. 

Koskaan. Missään. Mieti sitä kun sairastut. 

Olen vakuuttanut itseni jo vuodesta -94 sairauksien, työttömyyden, eron, yms elämän "yllätyksiä" vastaan. Osaan metsästää, kalastaa, viljellä maata, ommella omat vaatteeni, jne.

Mites mahdolliset mielenterveysongelmat? Miten olet varautunut niihin? Ai niin, nehän eivät koske sinua...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän